• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OOPSMulti-Touch: novy zpusob ovladani PC
    CRITT3R
    CRITT3R --- ---
    OOPS: cau, dyz bude cas docela bych nekdy kouk co vsechno uz s tim umite eventuelne do toho pridal naky dalsi myslenky, pokud budete mit zajem... my chteli delat reactivision, coz je sice trochu jina ale i trochu podobna vec...
    XDEU
    XDEU --- ---
    psychoz > jojo, uz sem na to koukal drif. touchlib je podporovanejsi a uz na to existujou veci ale je to moloch s opencv, opentouch je lehka stridma vec... skocim na to ted, dam vedet az to bude hejbat kurzory v X... uz se tesim na google earth :)
    OOPS
    OOPS --- ---
    jinak to video neni zrychlovane ani zpomalovane .)
    CLAD
    CLAD --- ---
    vytunenej smoke :)
    OOPS
    OOPS --- ---
    natocil sem nove video s upgradovanym smokem a psytrance:

    http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1240481556

    (umisteno i na multitouch.cz)
    PSYCHOZ
    PSYCHOZ --- ---
    XDEU: no co se detekce tyce tak se vetsinou pouziva opencv knihovna, teda alespon ja jsem ji pouzil a touchlib na ni taky bezi. pak je tu http://opentouch.googlecode.com/svn/trunk/src/BlobDetection/C++/ , nicmene nezkousel jsem jen koukal (http://solydzajs.wordpress.com/2007/09/01/opentouch-testing-demo-videos/).
    OOPS
    OOPS --- ---
    CLAD: jasny ... zitra v jednu je to ok. budu tam.
    CLAD
    CLAD --- ---
    OOPS: s HDV capturingem pres firewire nepocitej. mozna grabovat HDMI vstup pre Decklink Intensity, ale je otazka co na to touchlib.

    co se tyce invexu, schuzku bych si dal v artcomu, nebo nekde u nej, musime probrat i nejaky dalsi veci. treba zitra ve jednu...
    mame tri osmiuhelniky a jeden obdelnik 1x0,75m ... dalsi nebudeme vyrabet dokud nebude lepsi software, uz v tom vysi pres 100 papouchu...
    OOPS
    OOPS --- ---
    (s prezentaci ArtComu, popr. Prozety, popr. kohokoliv jineho - kdo se na projektu podili - se pocita, tzn. muzeme nachystat materialy nejenom o multitouchi, loga atp.)
    OOPS
    OOPS --- ---
    A taky je potreba si rict, kdo pojede na invex - ja tam jedu urcite s NetDavem a budu rad, kdyz se pripojite, protoze tam budu asi muset resit jeste jine expozice, a bylo by fajn se u toho nejak stridat.
    OOPS
    OOPS --- ---
    Tak mame potvrzeny INVEX - otazkou je chceme GAME HALL (spis deti) nebo DESIGN A TECHNOLOGIE (spis dospeli, pavilon F) --- musime asap sepsat dokument o co jde - smerovat ho do stavu, ze se jedna o novou super technologii, ktera jeste nema vymezene zcela konkretni a komercni vyuziti - aby za to nechteli prachy. A asi bude potreba trochu jiny stul, mate pripraveny i neco jinyho nez to UFO, na kterym delame ted? Na tohle bych se sesel i pres tyden jeste nekde ve meste na kafe a probral to. A v nedeli uz sel primo k veci.
    OOPS
    OOPS --- ---
    nevite nekdo jak pripojit HDV kameru, aby snimala pres Firewire v HD? je to vubec realizovatelne? Mame k dispozici Sony HDV kameru i s Night vision (IR). Takove rozliseni by bylo fer a stacila by jedna kamera.
    XDEU
    XDEU --- ---
    psychoz > ted jsem prosel ty zdrojaky... zakladem je http://people.freedesktop.org/~whot/diamondtouch/xf86-input-diamondtouch-0.2.0.tar.gz, to je primo xinput driver. fuguje asi tak, ze se naloaduje do X, otevre /dev/DiamondTouch a nacita primo bordel co z nej leze z USB... to potom prepocita na rozumne objekty a bloby a laduje primo X API s povely co udelat... takze moznosti sou v ramci dve jak rikas, bud to krouhnout tady a napasovat nejake tcp rozhrani, a resit vse v nejakem standalone daemonu, a nebo detekci primo zpracovat tady... obe varianty maji sva pro a proti, pres rozhrani by slo napriklad podporovat vice nezavislych kamer snimajicich plochu (nevim jaky mate zkusenosti s rozlisenim ale jedna kamerka je docela fuj), naopak vse v jednom by to asi na zacatek zjednodusilo... mrknu se ted jeste na tu zalezitost detekce...
    OOPS
    OOPS --- ---
    ono si lze hrat i s tim meshsize, ale je to jeste provazany s necim jinym skrz na skrz, takze kdyz zvetsis meshsize tak je to jemnejsi, ale zase se to zmensi - haluz, nicmene cele je to pak detailnejsi - hrajes si s mensimi castmi. Este je tam bug s dotyky obou ruk - je tam nejakej lock, ktery znemoznuje pouzivat 2 vzdalene ruky od sebe - kdyz je mas blizko sebe tak to jde. Tak este tohle to chce.
    OOPS
    OOPS --- ---
    rozliseni sem taky zvetsil.
    CLAD
    CLAD --- ---
    jste 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 .

    a myslis, ze tam pujde predelat rozliseni matice smoku na treba dvakrat vetsi?
    OOPS
    OOPS --- ---
    jinak sme trochu upgradovali smoke - pomoci klaves lze zvysovat/snizovat timestep a viskozita - s tim timestep se to bud cele zrychluje nebo zpomaluje - dostali sme se az na rychlosti, ze je to ok s GOA. Viskozita to dela takove lepkavejsi a ukroucenejsi.
    CLAD
    CLAD --- ---
    skoda, skoda, takovej krasnej den. mame tu dalsi navrh, na nedeli. . .
    PSYCHOZ
    PSYCHOZ --- ---
    XDEU: no ja bych tu analyzu do driveru nedaval. idealni by dle meho bylo, kdyby ten driver jednoduse vytvarel prislusne (MPX) eventy dle prichozich packetu (osc, cokoli), ktere posila "detekcni" app., ktera bezi jako daemon a zpracovava video. vyhody jsou - da se plne vyuzit uz neco existujiciho, da se loadbalancovat na urovni site (jeden stoj detekuje, druhy zobrazuje), odpadaji komplikace s kalibraci. pravdepodobne se da najit jeste par dalsich duvodu. zjednodusene receno driver by mel byt jen klient detekcni app (imho).
    OOPS
    OOPS --- ---
    XDEU: Caune :) Jo, zni to cool, Netdave mi o tom taky vykladal, zes s tim delal. Tak by bylo super se sejit. Ja sem akorat psal Cladovi, ze to dnes asi nedavam. Neco mi do toho dost krute vlezlo a dost me to mrzi. Musime stanovit jiny termin. Sorac. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam