• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOScollege drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    ja odesel z vejsky pred koncem prvniho semestru, radeji jsem si narychlo odkroutil civilku a honem rychle do prace vydelavat prachy. dodnes nelituju. casto vidam lidi, co vylezou ze skoly a neumi si ani vyridit obcanku na urade...
    CYBERN
    CYBERN --- ---
    Tak ja utekl ze strojarny v prvaku, ale protoze jsem maturoval na prumyslovce a neco mi v hlave zustalo, do ted se tim trochu zivim. Pote jsem zkusil stesti na knihovnictvi, abych ve druhaku zjistil, ze me to taky zas az tak moc nebavi, takze treti rocnik jsem misto do skoly chodil do prace a nechal se bez starosti vyhodit. Ted tretim rocnikem studuju vietnamstinu a prestoze me studium bavi, do skoly se mi uz moc chodit nechce, protoze clovek uz potrebuje vydelavat trochu vic, nez v osmnacti. Ale snad to uz nejak doklepu. A to knihovnictvi se na me ve skole domakli a ted musim za mrzuty skolni peniz delat poradek v nasi knihovne, ale protoze me to bavi, dovedu si predstavit, ze bych se tomu venoval do budoucna. Nejlepe v nejake zapadle vesnici zvysovat intelektualni povedomi jeste zapadlejsich vlastencu, aby mi do toho nikdo nekecal a ja nemusel s nikym trapne soutezit ;)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    HAAALA: když jsi něco dostudoval, tak jsi tady offtopic... :-)
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    mno... nedostudoval jsem germanistiku, protože jsem nedokázal překousnout valenční syntax a historickou mluvnici... a pak jsem rok studoval translatologii (nemčinu a angličtinu), abych zjistil, že to nemá cenu, takže jsem se na to vykašlal. takže mě nevyhodili, ale vyklidil jsem pole - vyšlo to nastejno. Nemrzí mě to, zkušenost navíc, spíš jsem se měl věnovat něčemu reálnějšímu, jako třeba uměleckýmu řemeslu.