• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    HOOLIGAN: chci delaat kreslenou animaci postav-delat vlastni filmecky...ale budu nejspis kombinovat oba programy...
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    PETRGB: teda zalezi na tom co presne s tema bitmapama budes provadet: jestli jsou to hotove obrazky (+ treba nejake barevne effekty, prolinacky, casovani nebo scale a move) tak Premiera postaci. Na ostatni uz budou treba Aftry (masky, animace, pokrocily effekty, partikly nebo 3D pohyb a cameru).

    Jinak obecne "klasicka" animace - 1 obrazek na 2 framy.
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    MARURA: ;)))
    MARURA
    MARURA --- ---
    :-)))to sem se jednou snazila neco prelozit...noooo:-)
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    MARURA: ramecku :) snad framu nebo oken
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    MARURA: tim to bude-dik
    MARURA
    MARURA --- ---
    PETRGB: jjo..tady celej animation department delaj(strihaj:-)klasickou animaci prevazne s Premiere+aftereffect.
    Velikost zavisi na tom jak si nastavis settings pro export, jakou tam das kompresi a tak stejne jako u jakehokoliv videa.
    Taky si nastav v preferences -still image-kolik chces aby ti jeden obrazek zabiral na timeline ramecku, ULEHCI ti to praci obzvlast kdyz importujes do premiery treba nekolik stovek obrazku :-)
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    MARURA: ...s tou klasickou animaci mas pravdu..
    -ja sem do Premiery importoval bitmapu (jenom jednu-na zkousku) a po exportu mi to prislo hrozne velky...tak premiera rikas...
    MARURA
    MARURA --- ---
    PETRGB: Pockej.._klasickou_ animaci prece netvoris v kompu :-). Ale v momente kdy uz mas ty obrazky v digitalni podobe(at je do ni dostanes jakkoliv)tak Premiere naprosto v pohode, taky se muzou hodit Aftereffects. No a nebo Avid pokud mas/umis misto Premiere.
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    ...v jakym softu se da nejlip delat klasicka animace?-obrazek po obrazku=keyframe po keyframu...zkousel sem Flash, ale ten ma v tomhletom svy hranice-je spis na vektorovy veci...a Adobe Premiere to taky asi nebude...chci teda pracovat s bitmapama...
    SKUNKOPUMA
    SKUNKOPUMA --- ---
    ctu, ale shake moc neumim, tak neprispivam :)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    cte me nekdo???...zacinam mit z tohodle klubu docela depku:(
    ze ho smazu!
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hmmm, tak nic moc...jsem to tam vsechno natlacil a ono to je skoro naopak horsi nez lepci:]]
    expressna z pixelAnalyzeru(kterej si bere data ze stabilizovaneho obrazu) do colorMatche...timing v rychtiku
    tak proc to kuva nejde:{
    prosim hilfe!!!
    01.shk
    02.shk
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOKER: hej kamo, strejda Vava mi ukazal nejakej fiiigel s expressionama a pixelAnalyzerem...ale myslim, ze ty uz si to taky nejak rozlousk:]]
    imho je tu docela mrtvo.]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    INS_KAOS_KRU: ja zatim nic mazat nebudu.]
    jinak k tutorum. myslim ze docela slusny jsou primo v helpu.
    ale doporucuji sehnat Gnomon nebo Lyndicku
    INS_KAOS_KRU
    INS_KAOS_KRU --- ---
    já bych to nemazal, mam shake nainstalovanej ale ještě sem neměl moc čas na to koukat.... co nějakej tutoriál? doporučtě něco! :)
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    nevite jestli se da v shaku nejak ustalit barevna svetlost filmoveho pasu????
    mam totiz video ve kterem ulitava expozice v rozsahu cca +-1 clony:/
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOLIGAN: ok, budu priste vice exaktni .]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: no jestli jsme na to tady tri tak to smaznem a je vyresino....jak chcete:).... myslel jsem, ze pro lidi co shakujou a mohli by mi/nam pomoct je snazsi se podivat do klubu kde se resi jedna vec a nemusi se prodirat milionem dalsch prispevku.
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    CODEAS: asi tak: veskere tyhle kluby nemaji moc delsi budoucnost, jelikoz nekdo, kdo se tim zabyva profi nema cas odepisovat, navic, kdyz tu v podobne zanerenych forech lidi maji dotazy na movie makera...


    HOOKER: to je nejlepsi reseni ;]
    jinak to prave mohlo delat co koliv, trochu malo informaci na konkretni odpovedi:
    1) co jsou zdroje? sekvence nebo obrazek? menils timing?
    zalezi treba co do ceho prolinas. obrazek ma defaultne hodnoty -/+ "infinit". prolinas li obrazek do sekvence a zadavas ot .. do .., musis treba posunout "time shift" sekvenci (neni li dost dlouha, nebo podle potreby).
    2) u obrazku (stejne jako u sekvenci obrazku nebo treba i movu) zalezi na vstupnim formatu, zda v sobe uz maji hodnoty pro alfu a podle toho nejdriv vynasobit (MMult) a potom vydelit (MDiv) alfou...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam