• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ...nemate nekdo licensi na nuke??.]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hmhm...:] dekuji
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    helette co je to to PreMultiplication???
    nejako to z tech videji nemuzu poradne pochopit!!!:/
    dik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOLIGAN: konecne jsem si potahal a vypada to docela slusne
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hej uz jsem pres svatky konecne zjistil jak se dela ta slavna barevna korekce. ...
    jedine zklamani bylo ze pri velkem clonovem prapalu nema snimek dostatecny dynamicky rozsah, takze ho shake jenom barevne posune do prumerne barvy ziskane z PixelAnalyzeru coz je pekn na prd:/
    nojoNo...halt tam ty informace nejsou...mi to taky mohlo dojit driv:]]
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    ok
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    nikdo te nevyhazuje ;] spis tento klub je o programu shake, ale klidne tady res i techniku kompozice
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    W_NOICE78: ..zas me odnekud vyhazujou?:-))
    a tohleto je teda nakej klub o programu Shake nebo to je typ techniky...?
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    HOOLIGAN: chci delaat kreslenou animaci postav-delat vlastni filmecky...ale budu nejspis kombinovat oba programy...
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    PETRGB: teda zalezi na tom co presne s tema bitmapama budes provadet: jestli jsou to hotove obrazky (+ treba nejake barevne effekty, prolinacky, casovani nebo scale a move) tak Premiera postaci. Na ostatni uz budou treba Aftry (masky, animace, pokrocily effekty, partikly nebo 3D pohyb a cameru).

    Jinak obecne "klasicka" animace - 1 obrazek na 2 framy.
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    MARURA: ;)))
    MARURA
    MARURA --- ---
    :-)))to sem se jednou snazila neco prelozit...noooo:-)
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    MARURA: ramecku :) snad framu nebo oken
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    MARURA: tim to bude-dik
    MARURA
    MARURA --- ---
    PETRGB: jjo..tady celej animation department delaj(strihaj:-)klasickou animaci prevazne s Premiere+aftereffect.
    Velikost zavisi na tom jak si nastavis settings pro export, jakou tam das kompresi a tak stejne jako u jakehokoliv videa.
    Taky si nastav v preferences -still image-kolik chces aby ti jeden obrazek zabiral na timeline ramecku, ULEHCI ti to praci obzvlast kdyz importujes do premiery treba nekolik stovek obrazku :-)
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    MARURA: ...s tou klasickou animaci mas pravdu..
    -ja sem do Premiery importoval bitmapu (jenom jednu-na zkousku) a po exportu mi to prislo hrozne velky...tak premiera rikas...
    MARURA
    MARURA --- ---
    PETRGB: Pockej.._klasickou_ animaci prece netvoris v kompu :-). Ale v momente kdy uz mas ty obrazky v digitalni podobe(at je do ni dostanes jakkoliv)tak Premiere naprosto v pohode, taky se muzou hodit Aftereffects. No a nebo Avid pokud mas/umis misto Premiere.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam