• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HA2KSHAKE & NUKE_Advanced digital effects compositing
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ: jjj s barvou more a nebe mas urcite pravdu, jenze me to takhle nejak vic bavi
    ...mozna ten rozdil trochu zmensim. ale urcite tam zustane. neodehrava se to totiz na zemi se starou dobrou atmosferou...chapes.]
    jinac diky za linky urcite si je prectu.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    no .. s tema svetlama/stinama asi tedka nic neudelas kdyz to nemas v 3d.. musel bys to prekreslovat.. nicmene hlavne to nebe je do zluta/zelena.. a to more a vzducholode maji spis modry nadech
    ty lode by mely chytat tu barvu nebe, stejne tak i odraz v tom mori by mel byt barevne bliz k tem mrakum, hod si ten obrazek do fotoshopu a vyper tu saturaci naplno.. uvidis jak je to nekonzistentni.. presne rozdelene horizontem.. u horizontu by melo ubyvat saturace a melo by se to jakoby slivat
    trocha teorie:
    http://daphne.palomar.edu/design/space.html
    http://daphne.palomar.edu/design/space2.html
    http://daphne.palomar.edu/design/texture.html
    http://daphne.palomar.edu/design/conclude.html
    bohuzel pouze anglicky
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    DANCHEZ:
    o te perspektive vim a pokousim se na ni este zapracovat a dale mi bylo porazeno ze dest mam rozhodit do trech vrstev (horizont, stred a pred kamerou) a udelat ho slabsi.
    ale co tam je s barvama to netusim??? jakoze jsou blbe svetla a stiny???
    diky za prispevek.]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    mas tam spatne perspektivu i barvy
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: ti pripadaji jako by byly 3d...to me tesi
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    CODEAS: jsou 2d. cely je to poskladany z par vygooglovanejch a poupravenejch fotek:))
    CODEAS
    CODEAS --- ---
    HOOKER: pěkný, ty vzducholode jsou jako 3d objekty nebo 2d plain objekty?
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ]:)
    ...
    je to trochu splacany...zadna compositingova onanie...musim vam to ale ukazat
    prof. snad prominou
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    tak jsem si zacal vcera trochu blbnout s depthKey a dostal jsem se az k multiPlane a Z kanalum. a mam z toho pekne nafouklou hlavu:]
    nedari se mi udelat, aby vzducholode vyletly jakoby z mracen smerem na kameru

    asi to bude tim depthKey...prijde mi ze je to jenom na delani "zavoju" na predmety, ktere se pohybuji s porad stejnou vzdalenosti od kamery.
    casem nahodim .mov
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    http://www.fxshare.com/
    zde se da lecos najit....ale budu rad kdyz mi neco osobne doporucite.]
    predem diik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ???
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hledam nejaky kloudny noise filtre do shaku nebo do motionu..pripadne ae!!!
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    ...nemate nekdo licensi na nuke??.]
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hmhm...:] dekuji
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    helette co je to to PreMultiplication???
    nejako to z tech videji nemuzu poradne pochopit!!!:/
    dik
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    HOOLIGAN: konecne jsem si potahal a vypada to docela slusne
    HOOLIGAN
    HOOLIGAN --- ---
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    hej uz jsem pres svatky konecne zjistil jak se dela ta slavna barevna korekce. ...
    jedine zklamani bylo ze pri velkem clonovem prapalu nema snimek dostatecny dynamicky rozsah, takze ho shake jenom barevne posune do prumerne barvy ziskane z PixelAnalyzeru coz je pekn na prd:/
    nojoNo...halt tam ty informace nejsou...mi to taky mohlo dojit driv:]]
    PETRGB
    PETRGB --- ---
    ok
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam