• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JOSEF_KBlues starejch kolejí
    HAC
    HAC --- ---
    Žižkov přijde o funkcionalistickou chloubu, radnice o „barabiznu“ nestojí
    http://zpravy.idnes.cz/zizkov-prijde-o-funkcionalistickou-chloubu-radnice-o-barabiznu-nestoji-1o0-/praha.asp?c=A100412_185430_domaci_lpo

    Nejhustci jsou ty vymluvy proc vlastne zachovani te budyvy neni v planech. :-(
    AUSSIE
    AUSSIE --- ---
    převzato z www.k-report.net
    AUSSIE
    AUSSIE --- ---
    Trocha nostalgie:o)

    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    FALLENANGEL: Stihl jsem to jedním okem. Měl jsem to puštěné a zároveň dodělával něco do práce. Ale pěkné to bylo, to ano.

    Co se Ústí nad Orlicí týče, mám z toho pocit, že podobný problém má řada českých památek. Zkrátka řekneme, že je něco památka, zakonzervujeme to a basta. Je mi jasné, že někomu třeba nevoní komerční využití, ale imho není jiná cesta než právě komerční využití. To nádraží je krásná reprezentativní budova. Proč by v ní nemohl být hotel, reprezentační sídlo firmy nebo zkrátka něco takového? Investor by financoval opravu a budova by nespadla. Třeba v Barceloně většina památek zkrátka "žije", protože v nich má co žít.

    Jinak nádraží Vyšehrad je moc pěkné. V rámci tohoto klubu jsme tam kdysi udělali výpravu a bylo to moc fajn.

    Povahu českou jsem viděl taky, ale jelikož je mi onen reportér osobně nesympatický, moc jsem to nevnímal.

    Ale hlavně jsem si potvrdil, že likvidace Těšnova byla prostě zločinem.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Tak co, stihnul jste to někdo? Byla to zajímavá podívaná, plná kontrastů. Mimo jiné vysílali krátký dokument Nádraží nedáme (iVysílání ČT) o záchraně nádraží v Ústí nad Orlicí, kterého se asi většina z nás, alespoň podpisem petice, zúčastnila. Musím přiznat, že jsem z toho byl trochu rozpačitý, protože nádraží se sice zachránit podařilo, ale teď se asi stojí před otázkou "Co s ním?". Za prvé bude potřeba sehnat desítky milionů na rekonstrukci a za druhé k němu bude nutné dovést lidi. Za zmínku stál rozhodně krásně melancholický pořad Výhybkář, který bohužel není v iVysílání a vyprávěl o jedenadvacetiletém klukovi, který pracuje jako výpravčí ve stanici Praha - Vyšehrad. A za zmínku stál také pořad Ta naše povaha česká (iVysílání ČT), ve kterém "investigativní reportér" vyrazil na cesty, aby zjistil jakou úrovneň mají česká nádraží, hlavně jejich restaurace, bufety a toalety. A nezapomněli ani na jídelní vozy. Smutné pokoukání.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Dnešní večer na ČT2 je věnovaný železnici, nádražím,...
    HAC
    HAC --- ---
    TALAGE
    TALAGE --- ---
    Moscow-Vladivostok: virtual journey on Google Maps
    http://www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html
    KACIR
    KACIR --- ---
    INDIAN: Jo, o tom jsem někde četl...
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    HAC: nejsou to ty vagony newyorskyho metra, odstrojeny od veskerych moznych toxickych dilu, kde by ty skelety mely v mori slouzit jako novy utociste koralu?
    HAC
    HAC --- ---
    HAC
    HAC --- ---
    Narazil jsem v klubu o tankach:

    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Zaděláno na 2D kitteh.
    FIN
    FIN --- ---
    monorail kitteh!!!
    AUSSIE
    AUSSIE --- ---
    Nalezeno na jednom železničním fóru:o)

    JOSEF_K
    JOSEF_K --- ---
    Ve čtvrtek 28. ledna pokřtí předseda vlády ČR Jan Fischer knihu Magdaleny Wagnerové a Milana Vodičky Winton Train – po 70 letech znovu do Londýna.
    Při této příležitosti přednese premiér krátký projev a shlédne ukázku z připravovaného dokumentu České televize o cestě historickým vlakem Winton Train z Prahy do Londýna.

    18.00 hod. – začátek akce

    Místo: Hlavní nádraží
    vládní salónek na 1. nástupišti
    Wilsonova 300/8
    Praha 2

    Tiskový odbor Úřadu vlády ČR
    e-mail: tiskovy.odbor@vlada.cz
    telefon: 22400 2795/2376/2860/2596
    www.vlada.cz


    Třeba by to mohlo někoho zajímat. Já se tam bohužel nedostanu, protože nestíhám vůbec nic...
    LITTLEFOX
    LITTLEFOX --- ---
    MAEROR: pěkné, moc pěkné.. opravdu žasnu :)
    Na stavbě Ústeckého kraje modeláři strávili více než 18 000 hodin práce, i proto, že je jednou ze stavebně nejsložitějších částí kolejiště.
    Aby byla iluze bez chybičky, střídá se nad krajinou protkanou železničními tratěmi den a noc ve dvacetiminutových intervalech. Pozvolna se stmívá, rozsvěcují se pouliční lampy a světýlka v oknech a posléze se plynule rozednívá.
    JULESKAH
    JULESKAH --- ---
    KŽC - Klub železničních cestovatelů -
    http://www.kzc.cz/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam