• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    ještě jedno historický foto


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    CEPAL: pročti si tohle. Z boku to tak nevypadá. Vycházeli z Wartburgu 353 a použili z něj i některé díly (např. přední sklo)
    Melkus RS 1000 - supersport z NDR | auto.cz
    http://www.auto.cz/melkus-rs-1000-supersport-z-ndr-1531
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    NGANASAN: Neni to vlastnw kit car Ferrari GTO?
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    TOFI: Nejlepsi na tom aute jsou ty 'novy' radovy sestivalce! Ja mel W210 s poslednim radovym sesrivalcem... (320cdi).
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    TOFI: Ty beadlocks jsou falesny na tech kolech?
    TOFI
    TOFI --- ---




    Mercedes E-Klasse All-Terrain 4x4² (2017): Test und Infos - autobild.de
    http://www.autobild.de/...l/mercedes-e-klasse-all-terrain-4x4-2017-alle-infos-und-test-12049461.html

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TOFI: No co, už prodávají Kangoo, tak proč by neprodávali Navaru.
    TOFI
    TOFI --- ---

    New Mercedes-Benz X-class pickup revealed in full by CAR Magazine
    http://www.carmagazine.co.uk/...cedes-benz-x-class-pickup-truck-concepts-revealed-pictures-and-info/
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    ZIS 101 A Sport byl koncept sovětského sportovního vozu, který v roce 1938 schválil sám Stalin. Pod kapotou byl řadový osmiválec o zdvihovém objemu až 6,1 l. Výkon se podařilo zvýšit až na 141 koní, ale nadějný koncept zarazilo vypuknutí války a orientace továren na zbrojní výrobu.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    ZIL 112: Na první pohled vypadá jako kopie Ferrari 250. A také to vlastně kopie Ferrari 250 je. Sovětský automobil závodil v letech 1961 až 1969 a oba exempláře, jeden s motorem 6.0 V8 a druhý 7.0 V8, se dochovaly do dnešních dnů. Auto vytvořilo pět národních rychlostních rekordů. Je to první vůz v SSSR, který přišel s kotoučovými brzdami, radiálními pneumatikami a samosvorným diferenciálem.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Škoda 1101 OHC: Sportovní automobil Škoda 1101 OHC jen závodil. Jeho jedenáctistovka s upravenou hlavou motoru dávala výkon 68 kW. V letech 1957 až 1960 vyrobila mladoboleslavská automobilka pouze pět exemplářů.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Škoda 110 Super Sport: Vůz, který se proslavil ve filmu Upír z Feratu, vzbudil na autosalonu v Bruselu senzaci. Ovšem i přes kladný ohlas se nakonec nedostal dál než do stádia prototypu. V nejsilnějším „závodním“ provedení měl čtyřválcový motor 1,1 l výkon až 77 kW.

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Melkus RS 1000: Je až s podivem, že se ve východním bloku podařilo vyrábět a prodávat opravdový supersport. Byl to východoněmecký Melkus RS 1000 s dvoutaktním tříválcem Wartburg uprostřed. Závodní verze lehkého vozu měla výkon kolem 120 koní a nejvyšší rychlost přes 210 km/h. V letech 1969 až 1979 bylo vyrobeno 101 aut.
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---



    Abarth 205 Vignale Berlinetta – 1950
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    SEMAI: A toho Harrise v Listeru jste videli?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam