• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TOMMY_: Barvu můžeš mít jakou chceš.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    WACLOSH: jo tohle je strasne cool.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Because Roadkill
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    TOMMY_: předpokládám, že to neplatí všude ve světě
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    NGANASAN: Jak se pak takovy auto prihlasuje? Myslel jsem ze cca 75% karoserie musi mit stejnou barvu :-)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---




    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CADDY: OCD se dá léčit :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    TOMMY_: no nechces...ale co s tim jineho, pokud to auto fakt chces a othle neprekousnes :)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---




    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    CADDY: zato kdyz si kupujes auto za 20 mega tak si chces od nekoho nechat na miru resit plexi ? ;)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    CADDY
    CADDY --- ---
    BOBASH: ty plexi na miru jsme myslel tak, ze bych si to musel nechat udelat jako majitel, ne vyvoj v automobilce...cti poradne :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CADDY: Dvě červený plexi na míru za pár desítek tisíc? A kde máš vývoj a schvalování parabol, třeba? Proč myslíš, že jsou na Lotusu Esprit světla z Toyoty Corolla, na McLarenu F1 GTR (v tý době tuším nejdražší auto na světě) z nějakýho autobusu, na Morganu Aero 8 a Aeromax tuším z Mini resp. z VW Beetle a tak dále?

    Ono nejde o to, co to stojí vyrobit, ale co to stojí vyvinout. A auto, jako je Countach, vyvíjíš obvykle s nějakým srandovně malým rozpočtem (relativně na poměry automobilovýho průmyslu). A když máš, plácnu, 10 milionů dolarů na vývoj celýho auta, tak si prostě nemůžeš dovolit takový věci jako světla na zakázku.

    Když vyvíjíš Fiat Uno nebo Ford Fiesta a máš na vývoj miliardu dolarů, tak si můžeš dovolit co chceš, protože máš na svojí straně economy of scale při výrobě i vývoji - vývoj a homologace světla, rozprsklý do pěti milionů aut, je drobnost.

    Utratit z těch 10 milionů dolarů třeba sto tisíc dolarů (což je ještě dost podhodnocenej odhad, IMHO to může být o dost víc) za vývoj pitomejch světel bude znamenat, že ti budou chybět prachy třeba na vývoj motoru.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    BOBASH: No ono je velice drahý vyvinout dvanáctiválec, ale u některejch zpátečnickejch firem jako Lamborghini asi měli pocit, že ten motor je důležitější, než tvar zadních světel. Vlastně že na tom autě je skoro všechno důležitější než tvar zadních světel.....
    CADDY
    CADDY --- ---
    BOBASH: jenze kdyz si kupuju auto za 20 mega, nebo kolik by stal takovy Countach, tak ho nechci mit zkazeny takovymi hnusy...uplne zabity design netozanostmi...to bych za nej v takove situaci zaplatil radeji o 10 % vic, aby to bylo perfektni...a nebo halt si to nechat dodelat potom...vsak vyroba dvou cervenych plexi na miru a uprava elektriky by me vysla na par desitek tisic maximalne :) A kdyz nekdo mohl zaplatit cenu dovu cadillaku, aby mel jednoho kombika, tak tohle je proti tomu kapka v mori :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CADDY: Ale to je u drahejch aut normální. Když vyvíjíš Fiat Uno, tak si můžeš dovolit utrácet za věci jako jsou světla "na míru", protože je to sice levný auto, ale prodáš ho miliony.

    Když vyvíjíš Countach, tak si to dovolit nemůžeš, protože jsi malá chudá automobilka a prodáš jich pár.

    Je naprosto normální, že drahý supersporty mají díly z různejch jinejch aut, protože není drahý vyvinout dvanáctiválec, drahý je udělat formy na zrcátka :)
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    NGANASAN
    NGANASAN --- ---


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam