• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    SHYLOCK: géčko vyměklo. Už ani nemá tuhý nápravy. Ale máš recht, dokonce v Japonsku tuningový firmy prodávaj kity který z toho géčko dělaj.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---

    TITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.

    Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
    Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.

    Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co

    A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
    B) nechtěj řešit opravy podvozku
    C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
    D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
    E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu

    Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).

    Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.

    To auto je exot. MTITUS_PETRONIUS: legenda - ono se to nejmenovalo na všech trzích vždycky Jimny ale celkem jsou to už 4 generace a půl století. V Evropě se druhý generaci říkalo Samurai.

    Zájem - Třetí generace se dělala od 1998 do 2018.
    Za 20 let v prostředí kde tvůj jedinej konkurent je Lada Niva ti vygeneruje slušnou poptávku po nástupci. Ale to by vysvětlovalo jen zájem těch myslivců co už maj (možná dosluhující) 3gen.

    Podle mě Jimny ale strhnul taky vlnu lidí co

    A) by jinak museli koupit nějaký CUV s přímovstřikem, turbíčkem a tříválcem a CVT a dalšíma samoserama
    B) nechtěj řešit opravy podvozku a výměny jeho dílů zároveň s olejem...
    C) rádi vymění výkon za odezvu a spolehlivost
    D) postrádaj na trhu malý lehký auto (1050 kg)
    E) prostě je vzala ta barva a tvary malýho Geländewagenu

    Navíc v Japonsku spadá velká část Jimny nabídky do Kei-cars omezený půdorysem a objemem motoru, zvýhodněný daňově a nepotřebou mít parkovací místo (bez dokladu o vlastnictví plnohodnootnýho parkovacího místa si nemůžeš koupit normální auto, kei car jo).

    Taky bych připomněl, že Jimny pro export je widebody/wide axle verze s 1.5l 4válcem, který se v Japonsku prodávaj jako Jinny Sierra.

    Má rám na kterej je našroubovaná karoserie. Má NORMÁLNÍ nepřeplňovanej motor BEZ StartStopu jako z devadesátek se vstřikem do roury a s dostatečným objemem. 100 koní na tunu je imho v klidu. Navíc je to ZADOKOLKA, předek se přiřadí ručně pákou (ne tlačítkem nebo přes touchscreen) a je pak napevno spojenej přes zubatou spojku. Dalším pohybem tý páky se zařadí redukce a všechny stupně se zkrátí v poměru 2.002:1.

    Já to objednal potom co jsem prodal BMW e46 325ci. S nim jsem jezdil věčně sám, krátký trasy a čím dál tím nebezpečněji. Šestiválec mi bude chybět. Opravy podvozku a agresivní jízdní styl ne.
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    WACLOSH: trochu vykrádačka Mercedes G, ne?)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    New Suzuki Jimny SUV 2019 - see why I love it... but you might not!
    http://www.youtube.com/watch?v=oGnrZDuCUwQ
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Dokonce nase meli od prosince objednaneho noveho ignise ... japonci minuly tyden stahli vsechny objednavky pac nestihaji ... a jimmy opravdu rok az dva ... ja v tom sedel v parizi a jako malinky mechanicky 4x4 do hor ... ja to chapu :))
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    WACLOSH: to je jimny tak popularny? :-0 nikdy som to nepovazoval za kultove auto... Za dobré a vystihujuce potreby zakaznika ano, ale rok???
    DOT
    DOT --- ---
    WACLOSH: co blbnou? to je takovej zajem, nebo maji podstav robotu na linkach?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Nemůžu se dočkat února.
    Čekačka v Německu momentálně asi rok.
    Japonsko údaně až tři.





    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1973 Ferrari Dino 246 GTS

    jedno z nejlépe ovladatelných gt aut světa, Enzo jej stvořil jako poctu jeho mrtvému synovi Dino Ferrari.

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DANII_DP: leda v opilym stavu :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DANII_DP: Pantach? Countera? :)))
    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    DRAGON: countach/pantera :)))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1976 Lamborghini Silhouette, že zdravím BMW 8 series ...

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Jestli ono to nahodou neni hezke jenom my starnem :)))
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: :-D Vetsi jsou, to jo, ale proste to postavili cele tak, ze to nebije do oci... tim padem se na to musim soustredit, abych videl, o cem ostatni tak mluvi...cili to udelali dobre :)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    CADDY: "dokud se kolem toho nepustila taková diskuse, vůbec jsem si nevšiml, že se nějak zvětšily".
    Kamarádův otec je oční lékař. Kdybys nebydlel tak daleko, domluvil bych ti u něj návštěvu... :)))
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    TITUS_PETRONIUS: V posledních několika letech rozhodně... :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: mně se tahle na první pohled zalíbila a starší verzi bych nechtěl... a to jinak 90 % faceliftů považuji za průser...
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: vidíš, dokud se kolem toho nepustila taková diskuse, vůbec jsem si nevšiml, že se nějak zvětšily :) Zakomponovali je docela čistě a přirozeně, na první pohled mě něco takového nenapadlo :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam