• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    NGANASAN: Tak takhle je to s Herbiem...
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    Něco málo pro fanoušky BMW.


    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    BIGEATER89
    BIGEATER89 --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Nassau Trophy race 1958.
    Bruce Kessler- Ferrari 410 Sport
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Past vs Present

    1972 Jaguar E-Type
    2019 Jaguar F-Type

    Age hasn’t dimmed the E-Type’s considerable appeal. It still looks stunning, while its charismatic engine and old-school driving experience make every journey special. Jaguar’s latest sportster is the F-Type, and its formula is tried and true: long hood, short deck, room for two, and plenty of power. In fact, it perfectly recalls the brand’s iconic E-Type.
    Enzo Ferrari called the E-Type the most beautiful car ever made. That’s about as good as it gets.
    Even today, the E-Type’s looks continue to turn heads. The F-Type is taller and wider than the E-Type, but the family resemblance remains, it will be able to be remembered over the years like its predecessor?


    TOFI
    TOFI --- ---
    Elektrický Lotus Evija oficiálně: Má skoro 2000 koní a je levnější než Bugatti Chiron – AutoRevue.cz
    https://www.autorevue.cz/...otus-evija-oficialne-ma-skoro-2000-koni-a-je-levnejsi-nez-bugatti-chiron
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Pravda, asi se neshodneme. Oproti Eleanor je pro mě 770 menší zlo...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CUSTOM1: njn, tak mas jinej vkus, no. Ja na tu 770 uz koukal a ja z toho bleju
    Equus Bass 770: žádný Hyundai, ale retrosporťák s 640 koňmi | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/predstaveni/equus-bass-770-zadny-hyundai-ale-retrosportak-s-640-konmi/
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Originální '67 Shelby GT500 - souhlas, je to krásné auto.
    Eleanor je tuningový shit.
    Equus Bass je moderní stavba, podobající se Mustangu. To, co jsi komentoval, je navíc nějaký render, či co. Normální Bass není tak hrozný...



    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CUSTOM1: 67' Mustang GT500 je krasnej samotnej, ale i s jemnejma tuningama viz Eleanor (ne ty prebastleny, ale ta jemna, ktera ma kozeny prvky. To, co sem komentoval je ovsem hnus. Asi se holt neshodnem, v pohode.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Však jo, není to Mustang. Je to auto, co jen vypadá jako Mustang. Ostudou bych to ovšem nenazýval. Je to stavba, kompletně nové auto.
    Podle mě je ostuda všemi milovaná a obdivovaná "Eleanor", protože je to bastl.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    CUSTOM1: tak je to tady o designu aut nebo neni?
    Mustang je legenda. Ale tohle neni mustang, to je ostuda.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    DRAGON: Nevím, no. Já bych to tak nedramatizoval. Mně se Mustang taky líbí, ale že by byl zase tak úžasný... Nevím, nevím...
    Samozřejmě, že originál je originál, ale mnohem lepší takováhle stavba, než nějaká špatná renovace nebo nepovedený resto-mod.

    Spíš mě zaráží, že do kastle Mustanga dali GM motor. Tyhle swapy napříč koncerny moc nechápu. U hot-rodů jo, tam je to běžné, ale u moderních aut mi to nějak nesedí. Copak neměli odpovídající motor Ford?

    Jinak tady je web výrobce:
    Equus Automotive | Bass 770
    http://www.equus-automotive.com/en_US/

    A můžeš si ho i nakonfigurovat podle sebe:
    Equus Automotive | Build your own Bass770
    http://www.equus-automotive.com/en_US/build-your-own-bass770/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam