HERR_FLICK: Jako, na paradu nebo na funkcnost... To auto nema ram. To auto nema ani jednu tuhou napravu. To auto nema redukcni prevodovku. Tak jaka pak funkcnost? Je to vyklestenej Freelander obalenej do infotainmentu a "trendy" barev a materialu. Bude na nem pri castejsi jizde v terenu odchazet presne to samy, co by odchazelo na Dusteru, Quashquai nebo proboha Yetim. Stabilizatory, ulozeni tlumicu a napravnic, cepy rizeni, homokineticky klouby.
S Defenderem nebo jeho odkazem se ocividne nikdo nesral. Pritom takova prilezitost, zejo. Rozbit trh nejakou silenosti ve smyslu Jimny beater. Nejak to pojmout jinak a zbavit se alespon jednim modelem ty nalepky soccer mom's daily.
Design s tema plechacema se mi skoro libil, je to jako koncept z 2005, kterej nekdo vyhrabal a rekl, ze to uz ma punc klasiky. Ale pak jsem si vzpomnel, co je to za techniku. A jak moc je to on-road-only. Podle me fakt prokaucovali prilezitost.