• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    __PEATAUTO+MOTO_VIDEO+FOTO

    Pastujte a linkujte vsechny pekny fotky a videa, cim min blbejch kecu, tim lip.

    rozbalit záhlaví
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HERR_FLICK: Vcelku souhlasím. '71-'73 se mi z jedničkových Mustangů líbí nejméně, i když asi i tady bych si vybral... :)
    Fox ('79-'93) se mi jistým zvráceným způsobem líbí. Ovšem líbil by se mi, i kdyby se nejmenoval Mustang, ale třeba Tempo nebo něco... :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    HERR_FLICK: jo, ten je taky velmi OK :)

    Pro me ta prvni petiletka je takova proste obyc, okoukana a takova nedospela auticka. Tim nerikam, ze nejsou pekna, to ne! Ale ty roky 71–72 jsou pro me jedine Mustangy, ktere bych bral i doma. A pak jeste kolem roku 2000 convertible :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    CADDY: to se ti musi libit i '69 shelby mustang gt350
    Za me osobne strop '68 a '69 boss
    '70 jeste peknej
    A 1971 az 2004 nekoukatelny, nicim nezajimavy auta bez charakteru nehodny svyho jmena
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    BACCARA: ne, tohle je cista osumdesatkovost
    V sedumdesatejch to jeste byl krasne cistej design
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    SAMOUT: když zrovna tohle řadím spíš do let sedmdesátých
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DRAGON: Krasa, jedna z mala vyjimek potvrzujicich pravidlo, ze osmdesatkovy auta jsou prevazne dost hnusny.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ta Verde Abete mu fakt sluší!

    1982 Lamborghini Countach LP400S

    One of our favorite Countach ever seen. The V12 masterpiece.

    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: presne, taky '70 vidim jako o dost hezci, uz se posouva k tem nadchazejicim, '69 je furt takova moc "obyc mustang" :)
    CADDY
    CADDY --- ---
    CUSTOM1: a pro me jsou nejprijatelnejsi Mustangy az o rok pozdeji :)

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    TITUS_PETRONIUS: to ma vypocitany, a evidentne mu to zatacelo
    Tohle neni auto na podelny parkovani ve meste
    25:35 Moffat, ale za shlednuti stoji cely video, jak se nahanej mustang s mini je celkem legendarni
    Warwick Farm: Improved Production Touring Cars, 11th February 1973.
    http://www.youtube.com/watch?v=llH17HQgXEU
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    HERR_FLICK: '69 je taky super, vypadá agresivně. Líbí se mi oba, ale' 70 o chlup víc.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    TITUS_PETRONIUS: Dopredu mozna jo, ale zatacet asi nebude moct, no :-).
    TITUS_PETRONIUS
    TITUS_PETRONIUS --- ---
    HERR_FLICK: nie su tie gumy uz na blatniku? ako chce otacat kolesa?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    CUSTOM1: osobne se mi libi predchozi rocnik vic, dokad to ma jeste svetla misto tech nadechu

    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    NGANASAN: Krasavec! Navíc můj nejoblíbenější ročník...
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Ach... XKSS a E-type Low Drag

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    McLaren Debuts Sports Car With Windshield Made of Air
    https://futurism.com/the-byte/mclaren-elva-sports-car-windshield-air

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---

    1969 Alfa Romeo Tipo 33 Iguana

    It was the first Alfa Romeo model designed by Giorgetto Giugiaro as head of his own carrozzeria, and was based on the Alfa Romeo 33 Stradale road-going version of the Tipo 33/2. Although it did not go into production, the Iguana is reflected in Giugiaro's later work. The body of the Iguana was painted a metal-flake grey, while the roof frame and cabin pillars were finished in brushed metal, a treatment Giugiaro later applied to the DMC DeLorean.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam