• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

• diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IM_MORTALJack Russel Terier
    BIBA
    BIBA --- ---
    SEDMIKRASKA7: diky:)
    SILVAR
    SILVAR --- ---
    no teda tak to je ideal,to je vzdycky nejvetsi problem,ja mel driv kokrika,a to byl dokonaly flegmatik,ktery rad spinkal,jasne venku radil nabehal more km,ale kdyz byl sam doma pekne si lehl do podtele a spal dokud nekdo neprisel,bohuzel uz neni mezi nami,ale opravdu to byl elegantni pes,hrozne chytry az bych rekl vycurany ale hodny.tak proto jsem chtel vedet jak se chovaji jackove:)
    SEDMIKRASKA7
    SEDMIKRASKA7 --- ---
    BIBA: Mame rok starou fenku parsona russela a v tomhle ohledu je musim rict zlata, ma u nas dost nepravidelny denni rezim. Partner chodi z prace vetsinou pozde vecer, kolem devate desate a ja jelikoz studuju a praci mam prilezitostnou, tak byvam doma dosti nepravidelne a nekdy je pejsek doma sam i 10hodin, i vice. Urcite rada neni a kdyz odchazime tak pak busi na dvere a knuci, ale po chvili prestane, jde si prohlednout byt kde jsme co nechali dobreho a pak vetsinou spi nez prijdeme. Nikdy nam nic nerozkousala (zadne boty ci nabytek), jen obcas sni neco co nechame nekde lezet. V podstate to jinak ani nejde, protoze kazdy kdo ma psa, tak vetsinou do prace chodi a pes sam doma je, a jestli chodite z prace pravidelne v pet, tak by to melo byt v poradku. My jsme jeste premysleli o tom, ze si pritel bude brat pejska do prace, kdyz budu vedet, ze se vratim domu take hodne pozde, at ji neni smutno. Jinak pes stejne pres den vetsinu casu spi i kdyz jsem doma:)
    SILVAR
    SILVAR --- ---
    zajimavy dotaz tez by me zajimaly zkusenosti,jak pes nese samotu atd...
    BIBA
    BIBA --- ---
    Ahoj, nejsem sice majitelkou Jacka, ale chtela jsem se zeptat na zkusenosti...protoze bysme chteli poridit fenku.
    Oba ale makáme do cca 17.00..pak uz jsme volni.