• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SWAMP_ASSamatérská Speleologie, alá Suchej tam Mokrej ven
    OMI
    OMI --- ---
    DALLILA: No už v době úklidů na Americe jsi byla inventárním majetkem. A to je déle jak deset let.
    OMI
    OMI --- ---
    VEVUSKA: to jsou ty, jak je tam ten sklad radioaktivního a biologického odpadu? Jak jsem se kdysi ptal na Svobodné Eropě Drábové a ta tam přísahala, že to není možné, že nikdy tam nebylo oficielní úložiště, takže tam nemůže být nic radioaktivního?
    HERKULES
    HERKULES --- ---
    no jako by tady na nyxu bylo málo speleo klubů :-))
    DALLILA
    DALLILA --- ---
    Abych to upřesnila- 20 let se tomu opravdu nevěnuji- začla jsem se o to zajímat když mě bylo 40- let- v červnu mě bude 50- sát- jsem pouze amatérka kterou kdysi poprvé vzal na velkou Ameriku jeden hasič a postupně jsem se začla kamarádit s jeskyňáří a hasiči RESCUE- mé první zlušenosti byli hrozné- mohla bych o tom psát paměti až budu v důchodu- chci tady tímhle rozvinout pouze dizkuzi aby ostaní co se opravdu zajímají o spleleologii věděli, že není umění vlézt pod zem ale měli by mít alespoň nějaké školení o tom, jak se pod zemí chovat v případě nebezpečí a nepodceňovali to, že se jim tam nic nemůže stát- divím se, že po tom co jsem kdysi zažila ještě žiju- děkuji všem Tetinským jeskyňářum že mě umožnili přístup do lokalit kam se běžně nepodívate- taky děkuji hasičům RESCUE za trpělivost kterou měli když jsem neuměla v jeskyni komínovat a riskovali to ,že můžu udělat chybu a zgebnout- rovněž děkuji jeskyňářum Tetín že každý rok pořádají akci na Chlumu, kde vás profesionálové ze záchranky Speleo učí lézt na laně- doporučuji všem amtérum jako jsem já- než vlezete někam do díry a nevíte co vás tam čeká přihlašte se k nějaké jednotce , třeba jeskyňáří Tetín - pořád přijímají nové členy.
    VEVUSKA
    VEVUSKA --- ---