• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XSOFTPoznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
    Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

    Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

    HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

    Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

    Přeji příjemnou zábavu.
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DAVESADE: JJ, rusove si Z80 fakt uzili. Az 512k!!! :))
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TRAGED: Fakt hustec, ale to už nejelo na 48k, co? ;)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    OMG - na ZXs vznikly neuverotelny veci. Je tam napr WALKER!
    http://tarjan.uw.hu/zx_gamez_after_93_en.htm
    GURBON
    GURBON --- ---
    TRAGED: hledej dokud te to bavi, o tech hasicacich vazne nevim jiste. Mozna snad jeste nejaky klicky k otevirani dveri.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ja jen jsetli mam dal hledat tu ghamesu o ktere si myslim ze to je ona. Tam se hasicaky na 100% sbirali :)
    GURBON
    GURBON --- ---
    TRAGED: tyjo nevim, je to celkem mozny.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    #25 sbirali se v te hre hasicaky?
    GURBON
    GURBON --- ---
    ....jinak panacek podobny, ne-li stejny. Jen snad mel tusim vic nez jednu barvu, ale to uz mozna kecam.
    GURBON
    GURBON --- ---
    DAVESADE: :) pekne, ale ono to taky neni. ja uz snad splacam obrazek v malovani abych to vic priblizil. Kazdopadne prostredi pusobilo neco mezi sklepy a kobkami. Cihlove zidky a hlavne haldy zebricku. Jak sem psal, aspon jeden byl snad na kazde obrazovce. Taky plaminky byly na kazdem kroku.
    GURBON
    GURBON --- ---
    DAVESADE: tohle urcite ne
    DAVESADE: Tohle uz by celkem podobny bylo jen si myslim ze tam nebylo to vrchni menu a konkretne tuhle obrazovku si nevybavuju. Bylo by tech obrazku vic?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GURBON: Co tohle?

    XSOFT
    XSOFT --- ---
    #27 - V jakych jinych hrach nez ze Space Channel 5 serie* muzete videt/slyset hlavni hrdinku Ulalu (jsou to 3 dalsi).
    * Space Channel 5, Space Channel 5 Part 2 (pro DC a PS2). (SCH5 Special Edition je Part1+Part2 verze pro USA,SCH5: Ulala's Cosmic Attack je verze pro GBA)

    Bonus bod, pokud napisete rozdil Space Channel 5 - Part 2 - Report 2 bonusove (zelene) verze oproti normalni ;)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GURBON: Ho, tak je to presne co myslim. ALe taky si nevybavuju nazev.
    GURBON
    GURBON --- ---
    TRAGED: tohle to neni, melo to hezci a detailnejsi grafiku ( doufam ze mi to moje schatrala pamet nevybarvuje :) ) s vetsim panackem.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    (to teda nemam na mysli, ale zatim jsem jineho pozarnika nenasel :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    #25 ?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    #25: To si pamatuju ze ZX. I loading screen mam pred ocima, ted jenom vymacnout nazev z pameti :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    To #4 je tady věčně ;).
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Tak aby to tu nebylo vecne (#21)
    DAVESADE: V podstate vse spravne, jen byly prohozene OoS a OoA.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam