• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    DBR: kontakt na pana Polaka z Hradce??
    DBR
    DBR --- ---
    PALMEX: hele zkus Polaka v Hradci, on je sice zvlastni ale umi to a umi to dobre na prvnim i druhem Legacy mi hodne pomohl. ale che to pevny nervy on je fakticky samorost .....

    JESSE_MORENO: taky na to nemam prostor , nez bude tak si pockam .....

    BTW Subaru kladno dost prekvapilo s cenou za navigaci ( vestavenou) poprve kdyz mi to rekl tak jsem myslel ze si dela srandu .....
    ted jen musim zjistit jestli tim ze ji tam dam pujdou navolit normalni jednotky a ne ten imperialni bes co tam mam ted ....
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    JESSE_MORENO: co mas za rok a motor???

    rekl bych dle toho cos napsal ze mas dva odlisny problemy....ten pocit cuknuti, jakobys pustil plyn a znovu seslapl, nekde mezi 4500-5500ot/min (tzn v nejlepsim tahu) znam velmi dobre...delala nam to impreza 99 gt - tam jsme to vyresili az vymenou celyho motoru.,..na pricinu neprisel ani osbni mechanik ani panove z AWD natoz v autorizovanejch servisech...Ted mi to dela legacy gt (1992, 147kW) a taky zatim tapu...

    Ten zbytek bude spojkovej problem...vymena spojky neni az takova rana, je to spotrebni dil...jednou za cas ji proste vymenit musis...

    Kdybys prisel na nejaky novinky okolo toho cukani, dej vedet
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    DBR: mno coz stejne znamena vsechno dolu... ach jo me tak sere ze nemam zvedak ja tyhle vsechny veci umim a takhle zas vyklopim uplne zbytecne love za praci ktera je uplne jednoducha.... to uz samo dam radeji rovnou novou spojku bo jsem pintlich a nez abych to nekoho za desitku nechal delat znova za rok...

    Subaru Kladno zkusim

    achjo kluci, nedelate mi radost, vubec ne :o)))
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: já u atmo imprezy měnil spojku ve 120kkm, jestli jsem ji za 20kkm dodělal já a nebo důchodce co to měl předemnou nikdo neví, páč pár kkm po výměně dostala reza ránu a nebyla možnost odzkoušet, jestli jsem hovado já a ve 140kkm bych tím pádem býval potřeboval další.... :-)
    DBR
    DBR --- ---
    JESSE_MORENO: s tou spojkou, presne tohle me udela outback v nafte 2x za sebou , dost me to vydesilo ..... od te doby to neudelal ( mel cca 170tis.) a uz ho nemam ..... spis pritlacna pruzina nez spojka myslim .....
    kloub jsem nekde videl v inzerci , a patrne ho budou mit za rozumny penize Subaru Kladno .....
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    mno... ale tak zas muzes mit dobrej pocit ze vis co v tom mas ted :o)

    ja jsem se o vikendu pustil do nejake prvni udrzby protoze porad nemam cas zajet do servisu takze jsem si vymenil olej, filtr, vzduchac, predni kotouce a desky a hlavy axialnich tahel rizeni...

    kdyz jsem byl pod autem zjistil jsem ze uz mam vetsinu vazeliny z poloosy vyblitou a kdyz byly zvednuty kola a ja s tim zkousel tocit sem a zpet tak mi prislo ze uz v tom tak divne trochu rumpluje... jsem zvedav co bude... zatim jsem koupil jen ty manzety na stranu k prevodovce ale bojim se ze to uz nebude mozna stacit... ale nemuzu nikde na netu sehnat ten homokinetak u prevodovky... nevite nekdo?

    a pak me porad zlobi ABSka, cas od cas v ostrejsi zatacce se rozsviti a zustane uz svitit a v jeste o neco ostrejsi zatacce dokonce zacne od nektereho kola (nejsem ani schopen odlisit jestli predni nebo zadni) vibrujici zvuk jako kdyz se jede po bile care na dalnici... ani v jednom z pripadu brzdy nepouzivam :o(

    Cas od casu pri zrychlovani mam takovy pocit jakokdyby klouzla spojka... nestava se mi to pri rozjezdech atd ale spis pri zrychlovani z 50ky na 100 (najezd z magistraly na dalnici) se stane ze seslapnu plyn, zrychluju a pak kdyz se to uz chytne do otacek a mel by ten nastup rychlosti byt nejlepsi (3 kvalt 60/70km) tak najednou jako bych plyn na pul vteriny uplne pustil a pak zas seslapl, kdyz to tahnu fakt prasacky na tu trojku tak ta ctyrka po tom co pustim spojku vylitne do vyssich otacek a jakmile se to jakoby vzpamatuje a zjisti ze uz je spojka v plnem zaberu tak se to zakucka a otacky spadnou o tech cca 500 - 1000 tam kde dle rychlosti maji zrovna byt.... stejne tak mam pocit ze nekdy i jen pri vyjizdeni obrubniku na chodnik atd se zacne palit spojka.... myslite ze to uz muze signalizovat odchod spojky do vecnych lovist? mam cerstve pres 200k, to by mohlo byt docela pravdepodobne ze doted spojku nikdo nemenil a pokud to neni stoceny tak pri 200k uz muze mit svy nej. leta za sebou co?
    4PTO
    4PTO --- ---
    spojková lamela 1000,-
    spojkové ložisko 2010,-
    převodovka 6500,-
    oil převodovka 75w90 1400,-
    ložisko setrvák 100,-

    těsnění pod hlavy, simeringy vačky, klika 5190,-
    klikovka 3000,-
    šálky klika, ojnice 4064,-
    ojnice /sti/ ks 1000,-
    hlavy (simeringy, brus, sedla, ventil vůle, blok brus) 3500,-
    rozvoďák 1480,-
    oil filtr 154,-
    oil motor zajížděcí 10w40 500,-

    poskládání motoru 10k
    motor vymo/zamo 3k
    skříň vymo/zamo 1k
    4PTO
    4PTO --- ---
    CROSS: subaru Olomouc
    JESSE_MORENO: krásných 45 a je v tom i go převodovky
    + budem montovat podvozek příští týden..
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    4PTO: kolik jsi za to nakonec teda vyblil?
    CROSS
    CROSS --- ---
    4PTO: Kde že to takhle podělali?
    4PTO
    4PTO --- ---
    Auto mám doma. Mimo jiné, dali v subaru, když měnili vodní pumpu, místo jednoho gumovýho kolínka co od toho vede, obyčejnou uřízlou hadici, kterou jen ohnuli, tím pádem přiškrtili průtok z pumpy. Ten řemen zaprvé i já poznám že nemůže být nový ani náhodou a nasazenej ve správným směru má být proto, že je tak údajně uřízlej od výrobce.. Další věc že dali delší řemen na alternátor než má být, zřejmě jinej neměli.. No, čert už to všechno vem, hlavně že už auto jezdí. Borci jsou fakt profíci.
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    4PTO: polep jsme mívali, pak jsme ho sundali.....řekl bych že dneska je ta doba pryč....pro mě má větší styl když je to čistý, bez polepů....

    U svýho legacy uvažuju o starý 555 stikře na zadní okno...v bílý barvě, k bílýmu autu a černejm oknům...nic víc
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: OK. Ve dvaceti jsem to ale dělal. :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    IKSIK: ne
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    A mám si obtáhnout bílou barvou nápisy Bridgestone na mejch Turanzách? :-))))
    4PTO
    4PTO --- ---
    LUBANCZ: no jestli polepit tak jedine takhle ciste subaru.. , chci byt ticha myska ale libi se mi to i polepeny :)) prave se spis ptam jestli to není moc ujety a infantilni :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    4PTO: ja bych to polepil, ale jen takhle do bojovek a bez dalsich nalepek...
    na druhou stranu.. takova cista reza taky neni k zahozeni :D

    kdyz to polepis tak bude kazdej vedet oc jde, otazkou je, jestli chces budit pozornost na silnici nebo bejt ticha myska, a kazdej neznalec si rekne co to jede za starou jebku... :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    ale zas uz to nebude tak nenapadny... to kridlo a schránka se da prehlidnout kdyz se chce :) ale s polepama..c c c c
    4PTO
    4PTO --- ---
    mám si nechat polepit subo? ve mně se to pře, chvilku že jo a pak zas jestli to není moc jak cirkus :) ale k te gc8 to i patri ne? ale zas to moje neni ani sti .. tak nevim

    INITI
    INITI --- ---
    nevite nekdo o co nejnovejsim Liberu na prodej?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam