• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: jednoduse mám rád diesel i kdyz je problematičtější ... a ano měl by zvládnout delší trasy...
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: tak z inzerátu to nepoznáš, ale jestli s tim najel 270k, tak se asi staral. Proč chceš naftu, budeš s tim jezdit delší trasy?
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: co sem tak našel nahodile je toto http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/forester/16601524?goFrom=list nevim co si mám myslet jestli majitel dodržoval staral se...
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: jasný, jen mi to nedalo. (Upřímně mně by se beztak moc nechtělo řešit papírování s vývozem.)

    Jinak teda o těch prvních ročnících naftových boxerů se na fórech mluví dost pochybovačně (můj je rv 2010 a nemůžu o něm říct křivé slovo).
    NILOR
    NILOR --- ---
    CROSS: moc strop je tak 199
    CROSS
    CROSS --- ---
    NILOR: měl bych jeden o 100k dražší a ve švajcu, ale za týden půjde protiúčtem k dealerovi
    NILOR
    NILOR --- ---
    neprodává někdo forester 2.0 nafta rok 2009 vejš ? kolem 160000 ?
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Tady je zrychleni po:

    Subaru Legacy 2.0gt B-Spec, MY2007
    https://www.youtube.com/watch?v=4O-hdymndqA&feature=youtu.be

    Imho 0-100 za ~6 vterin
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Výjimečně jsem měl pravdu, že to byla prkotina. :))))
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK:
    TOMBRIDER:
    IKSIK:

    Tak co se vykonu tyce, byla to kombinace mega zasranyho vzduchovyho filtru (kdyz jsem na nej po ocku koukal neprisel mi tak spatnej, ale jak jsem to videl vyndany..) a trosku unikal vejfuk blizko u motoru. Filtr novej, upgradnuta downpipe, dneska zmerim 0-100 znova, ale jen z jizdy ze servisu domu jsem citil obrovsky narust vykonu, je to uplne jine auto. Ta downpipe tomu taky dala o neco lepsi zvuk, turbo znatelneji syci, no co budu povidat, jsem nadsenej.

    Min nadsenej uz jsem byl z ceny vseho dohromady - vyse jmenovane, svicky, olej+filtr, nove predni kotouce, celkovy health-check motoru, a jsem v tom v prepoctu za 26k (pravda 11 byla ta downpipe).

    Nicmene brdy jsou dulezity, a rozhodne je to ted o 26k vic auto, takze jsem happy :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Jinak naše starý Lego žere tak 0,5l/1000km ale jede pořád báječně.
    A btw, jezdím teď na Liqui Moly MoS2. Řekl bych, že super. Jenom nevím, jestli se na to příště nevykašlat a nelít tam Sunoco Marathon. Je to skoro za poloviční cenu a jede to s ním taky parádně. Total 10W50 nebyl pocitově tak dobrej. Mělo to divnej zvuk. Jako by tam něco dřelo na sucho. Ale nevím, sluchová diagnostika mi nikdy moc nešla.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Tipuju to spíš na nějakou prkotinu, která se třeba bude těžko hledat, ale finančně snad nevykrvácíš. :)

    TOMBRIDER: OK. Já taky šoupu nohama. Hele, nevíš jak to bylo s těma ročníkama H6, který žraly olej už skoro jako nový? Subaru tehdy snad experimentovalo s nějakou slitinou na písty nebo co. Ale netuším, kde by se kvůli tomu ztrácel olej.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Diky..

    Poreferuju az bude po servisu, na brzdu se mi to nezda, to bych imho i slysel kdyz jedu se stazenym okynkem.. ale samozrejme clovek nikdy nevi.. :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    IKSIK: Když jsou rozdílný/spadnutý tlaky lehce, tak to olej ještě znatelně nežere ale na výkonu už je to znát.. Teda mám zkušenost se starym vw benzínem.. nevím jak u boxeru tam šoupu nohama :) Ale znát tlaky se vždycky hodí..
    Každopádně jestli to bere k profíkovi tak on bude sám vědět nejlíp kam se nejdřív podívat...
    Stačí třeba když turbína tlačí o něco méně.. opotřebením či díky neznatelné dirce v hadici.. To sem měl třeba já u volva, projel to mechanik a divil se že to nějak nejede na to jak by mělo (já sem byl do té doby spokojenej a ničeho si nevšiml), Pak našel šikovnou dirku u hadice, ani nevydávala žádnej třeba pískavej zvuk. Vyměnil za novou a helec jak to jelo sakra moc :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Že by nějaký čidlo? Nebo ti nějaká brzda přibržďuje?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TOMBRIDER: To by asi i žralo olej, ne?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    TOMBRIDER: Ten jsem delal este pred kupem aute a nic zavazneho to neobjevilo.. :/
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    LEHUOK: nechal bych změřit tlaky ve válcích
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Zdravim, mam takovy dotaz, jake muzou byt nejcastejsi priciny poklesu vykonu motoru?

    Moje pocatecni nadseni z moji legacy 2.0gt opadlo a zacal jsem si vsimat ze vykon neni az takovy jak bych si predstavoval.

    Motor funguje ok, spotreba v ramci normalu, zadny podezrely hluk, olej to skoro vubec nezere, vse nasvedcuje tomu ze ok.

    Puvodne jsem myslel ze ten automat zkratka bere velkou cast vykonu (a taky ze jo), ale koukal jsem na YT videa lidi se stejnym motorem a jejich cas 0-100 mi prijde prumerne o 2s rychlejsi nez mam ja.

    Ja:
    https://www.youtube.com/watch?v=4UQ_m0-zJVY&feature=youtu.be (8 - 9sekund podle casu)

    Nahodnej typek na netu:
    https://www.youtube.com/watch?v=VHzuHyi-JBI (6,5 vteriny)

    Auto vezu zitra k mistnimu subaru specialistovi na vymenu svicek, olej filtr a podobne srandy, tak spis jestli mate nejaky namet co zkontrolovat.. Jinac budu holt verit typovi ze vi co dela. Taky zvazuju upgrade vyfuku, vicemene nahradi predni cast downpipe bezkatalyzatorovou verzi, coz by melo zlepsit nabeh turba, vykon apod...

    Dikec
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Nepotřebuje někdy orig. 1 din rádio s CD z forestera? Jedno mě tu leží.. přenechal bych za symbolickou částku. Je funkční, jen CD někdy vyjelo jen do poloviny dráhy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam