pico, me z nich mrdne ....
téměř denně je většina z nás v kontaktu se sociálními médii. Vzhledem k tomu, že jsme lídrem na telekomunikačním trhu, je nezbytné, aby tento komunikační kanál správně používal a chápal každý z nás.
V těchto dnech proto zahajujeme nový on-line vzdělávací kurz, který bude zaměstnancům při využívání sociálních médií pomáhat. Absolvování tohoto kurzu je zároveň i zajímavou příležitostí pro nás všechny, chceme jím předcházet i případným sporným otázkám, které s tímto fenoménem dnešní doby souvisejí.
Podle nově vydaných pravidel ve společnosti Telefónica (na základě směrnice orgánů Evropské Unie v oblasti sociálních medií) tímto vzdělávacím modulem musí projít všichni zaměstnanci skupiny, tedy i zaměstnanci české a slovenské pobočky. Kurz byl připraven v úzké spolupráci s týmy, které působí v oblasti sociálních medií v jednotlivých zemích naší firmy.
Děkujeme za vaši součinnost a věříme, že kurz vám pomůže ještě dokonaleji se sžít se sociálními médii nejen v pracovním, ale i soukromém životě.
Proč jsou sociální media důležitá pro společnost Telefónica Czech Republic a způsoby, jak jich využíváme;
Jakým způsobem se stáváme reprezentanty naší značky, když jsme on-line, včetně příkladů vhodné i nevhodné komunikace;
Jak začít pracovat a získat podporu v případě, že máte jako reprezentant naší značky zájem využívat sociální media;
Jak se má chovat odpovědný uživatel sociálních medií v případě, že je zaměstnancem společnosti Telefónica.