• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALO_FABUSSdílení elektronických akademických zdrojů na téma informační technologie a sociální/humanitní vědy
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: tak já si ji asi pořídím ke svátku no:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Čistě náhodou tohle nikdo nemá http://www.gamescenes.org/ ?
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    http://www.forum.newmediaandsociety.com/
    A forum for ongoing discussion of articles published in New Media & Society
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Free online access to Critical Sociology

    SAGE are pleased to announce that they will be publishing Critical Sociology in 2008 onwards. In celebration of this partnership we are offering you free full-text online access to the journal until the 15th of April 2008. No registration is required.

    http://crs.sagepub.com/
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    KHALAVERA: To vypada veru pekne!! :-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    na hvezdicky kaslem
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    ok, nasolim to hned co se vynorim z bahna mych bookmarks
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    spíš nahazujte další zdroje, já neznám všechny :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    já to na nástěnku dávám, ale s těmi hvězdičkami bude problém :) kdo o nich bude rozhodovat? já úpřimně takové zkušenosti nemám, abych takhle kvalitu jednoznačně určil
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    navrhuju to nejak systematizovat ty odkazy a prdnout na nastenku i se strucnym infem....nemusi to byt zrovna hodnoceni ve hvezdickach, ale aspon strucny info...treba First Monday je ok, ale akademickych pet hvezdicek to neni :))
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: bohuzel pouze v pevne
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    neměl by někdo v el. podobě tohle?

    Katz, J. E. & Rice, R.E. (2002). Social consequences of Internet use: Access, involvement and interaction. Cambridge: MIT Press.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KEPLIK: no tak jistě, ale tohle zjistíš spíš podle citačních indexů
    KEPLIK
    KEPLIK --- ---
    I tak nepredpokladam, ze maji vsechny stejnou uroven, ale OK, zkusim si to sledovat sam. :-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    to by byla dojmologie, zdrojů je hodně a u většiny jenom sleduješ, o čem se v nich píše, abys měl přehled
    čteš minimum a selektivně podle toho, na co se orientuješ... tohle nejsou společenské magazíny :)
    KEPLIK
    KEPLIK --- ---
    A nechteli byste ty jednotlive zdroje i nejak letmo ohodnotit? Je toho hodne a clovek si sice muze udelat nazor i sam, ale zabere to podstatne vice casu. :-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Complexity and Social Networks Blog of the Institute for Quantitative Social Science and the Program on Networked Governance, Harvard University

    http://www.iq.harvard.edu/blog/netgov/
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Observatorio e-journal: http://obs.obercom.pt/index.php/obs
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Cardoso, Gustavo. The Media in the Network Society . Lulu.com and CIES-ISCTE, 2007.

    In the Network Society the development of a new communicational model has been taking shape. A communicational model characterized by the fusion of interpersonal communication and mass communication, connecting audiences and broadcasters under a hypertextual matrix linking several media devices. The Networked Communication model is the informational societies communication model. A model that must be understood also in its needed literacies for building our media diets, media matrixes and on how it's changing the way autonomy is managed and citizenship exercised in the Information Age. In this book Gustavo Cardoso develops an analysis that, focusing on the last decade, takes us from Europe to North America and from South America to Asia, combining under the framework of the Network Society a broad range of scientific perspectives from Media Studies to Political Science and Social Movements theory to Sociology of Communication.

    http://www.obercom.pt/en/client/?newsId=35&fileName=media_in_the_network_society.pdf
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam