LOPIN:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diffusion_of_innovations jinak GOTO Adam Javůrek :)
taky bych doporučil zvážit hledisko mediální ekologie... dělit média na stará a nová je už dnes (ale imho i vždy bylo) dost zavádějící a smysl má spíš mluvit o plošné a skupinové komunikaci (čímž efektivně vyloučíš skoro celý internet :D)... prostě nelpět na platformách a kanálech
nějaké ty základy ze sociologie médií, Audiences od Longhursta a Abercrombieho je must-read
jo a imho bys došel k VELMI vtipným závěrům, kdyby ses zaměřil i na vizuální doprovod k relevantním článkům a reportážím v TV a tisku... od 90. let, kdy se o netu začalo psát až do dnes je snaha nějak ilustrovat texty o internetu úplná tragikomedie (což ale samozř. není žádné české specifikum)... ještě se sice občas objevují klasicky zoufalé jednotky a nuly, vektorové modely hlavy, oka v různých kýčovitých neuromancerovských kolážích :) ale ani ty dnešní generické fotky klávesnic, dlaní na myši, kurzorů a různých šťastných a podnikavých lidí u monitorů nejsou žádná výhra... :) zaměřit se na tohle by mohla být docela prča :) je to možná asi nejviditelnější manifestace toho, jak jsme se pořád nevypořádali s tím, co to VLASTNĚ je internet... že mu stále v celku jeho významu nerozumíme
snad jen v rozhlase si s tím nemusí lámat hlavu :D