úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Game culture, art and studies & ludology... a tak
KHALAVERA
---
---
18:34:56 9.4.2008
An article on how neurofeedback devices could be used for gaming and other applications (21st Feb):
http://www.guardian.co.uk/technology/2008/feb/21/research.games
MAHISH
---
---
11:29:14 9.4.2008
Dík za tip od cabowitze:)
http://www.jlbjlt.net/index.php?id=show&event=2635
KHALAVERA
---
---
2:31:49 9.4.2008
MAHISH
: nj, lidé mají velké oči :)
MAHISH
---
---
2:10:13 9.4.2008
Rune Klevjer
What is the Avatar? Fiction and Embodiment in Avatar-Based Singleplayer Computer Games
http://www.uib.no/people/smkrk/docs/RuneKlevjer_What%20is%20the%20Avatar_finalprint.pdf
a několik dalších zcela určitě zajímavých a vyčerpávajících textů >
http://www.uib.no/people/smkrk/
MAHISH
---
---
2:04:23 9.4.2008
huh, bakalářka na gameart od vás z brna:)
http://is.muni.cz/th/140427/fss_b/
Práci hodnotím jako nevyhovující.
V Českých Budějovicích 21. ledna 2008 Mgr. Michal Šimůnek
Aj!:(
KHALAVERA
---
---
1:17:33 9.4.2008
no ještě prý typ misí, které plníš hraje roli
MAHISH
---
---
1:12:39 9.4.2008
MAHISH
: což mi nepřijde, že bych měl být zrovna pathmaker, spíš naopak:)
MAHISH
---
---
1:12:13 9.4.2008
KHALAVERA
: aha:) nicméně to chápu, ale mám právě pocit, že skutečnost je trochu jinde. Zatim, všeho všudy, jsem použil jen tři miny:))
KHALAVERA
---
---
0:43:32 9.4.2008
srry, HANTa :)
MAHISH
---
---
0:35:45 9.4.2008
KHALAVERA
: Koho, kdo? Ale já jsem použil akorát asi tři miny (z toho jsem si na dvě sám vlezl:P) No, za prvé mi to stále moc nefunguje a za druhé jsem tomu ještě tak nepřišel na kloub no:))
MAHISH
---
---
0:23:55 9.4.2008
WoW Population 'Not A Success'
(aneb jak to teda bude)
...compared to a high budget game like World of Warcraft with its player base of some 10 million people, "There are 800 million teens in the world. That's not a success."
One important aspect of that audience, though, said the panel, was their financial limitations. Said Kim, "There's a whole audience of tweens and teens out there who want to engage, but don't have access to plastic," adding that free-to-play games have room to grow there.
Sherman agreed, concluding, "Free-to-play online worlds are the future."
http://www.worldsinmotion.biz/2008/04/mi6_mmo_panel_wow_population_n.php
MAHISH
---
---
0:13:11 9.4.2008
KHALAVERA
: jj je, musel jsem ho sem repasnout!
KHALAVERA
---
---
0:10:17 9.4.2008
MAHISH
: brody condon je nejvíc
MAHISH
---
---
0:09:11 9.4.2008
John Paul Bichard
Evidencia - videogame reconstruction
http://www.idealmilk.com/artgame.htm
MAHISH
---
---
0:03:44 9.4.2008
Art Games
Digital artists are using game technologies to create bold new works.
By Christiane Paul
https://www.technologyreview.com/Infotech/20201/page1/
MAHISH
---
---
23:59:04 8.4.2008
Brody Condon
http://www.tmpspace.com/
MAHISH
---
---
23:55:36 8.4.2008
John Clima
http://www.cityarts.com/current/
http://www.cityarts.com/
KHALAVERA
---
---
23:47:59 8.4.2008
MAHISH
: no podle PANTa to odpovídá tvému způsobu hry
MAHISH
---
---
23:45:22 8.4.2008
Aram Bartholl
In which form does the network data world manifest itself in our everyday life? What comes back from cyberspace into physical space? How do digital innovations influence our everyday actions?
http://www.datenform.de/indexeng.html
MAHISH
---
---
23:36:06 8.4.2008
LA_CHOUETTE
: juhá:)
http://books.google.cz/books?id=qx_-zj0-TwoC&dq=cybertext&pg=PP1&ots=u04SNfhVFb&sig=lF1iCXMU_aEeHD0dbwC13zCT60A&hl=cs&prev=http://www.google.cz/search?q=cybertext&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&sa=X&oi=print&ct=title&cad=one-book-with-thumbnail#PPA200
,M1
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam