• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    An article on how neurofeedback devices could be used for gaming and other applications (21st Feb): http://www.guardian.co.uk/technology/2008/feb/21/research.games
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: nj, lidé mají velké oči :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Rune Klevjer
    What is the Avatar? Fiction and Embodiment in Avatar-Based Singleplayer Computer Games
    http://www.uib.no/people/smkrk/docs/RuneKlevjer_What%20is%20the%20Avatar_finalprint.pdf

    a několik dalších zcela určitě zajímavých a vyčerpávajících textů > http://www.uib.no/people/smkrk/
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    huh, bakalářka na gameart od vás z brna:) http://is.muni.cz/th/140427/fss_b/

    Práci hodnotím jako nevyhovující.
    V Českých Budějovicích 21. ledna 2008 Mgr. Michal Šimůnek
    Aj!:(
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    no ještě prý typ misí, které plníš hraje roli
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: což mi nepřijde, že bych měl být zrovna pathmaker, spíš naopak:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: aha:) nicméně to chápu, ale mám právě pocit, že skutečnost je trochu jinde. Zatim, všeho všudy, jsem použil jen tři miny:))
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    srry, HANTa :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: Koho, kdo? Ale já jsem použil akorát asi tři miny (z toho jsem si na dvě sám vlezl:P) No, za prvé mi to stále moc nefunguje a za druhé jsem tomu ještě tak nepřišel na kloub no:))
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    WoW Population 'Not A Success' (aneb jak to teda bude)

    ...compared to a high budget game like World of Warcraft with its player base of some 10 million people, "There are 800 million teens in the world. That's not a success."
    One important aspect of that audience, though, said the panel, was their financial limitations. Said Kim, "There's a whole audience of tweens and teens out there who want to engage, but don't have access to plastic," adding that free-to-play games have room to grow there.
    Sherman agreed, concluding, "Free-to-play online worlds are the future."


    http://www.worldsinmotion.biz/2008/04/mi6_mmo_panel_wow_population_n.php
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: jj je, musel jsem ho sem repasnout!
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: brody condon je nejvíc
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    John Paul Bichard

    Evidencia - videogame reconstruction





    http://www.idealmilk.com/artgame.htm
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Art Games
    Digital artists are using game technologies to create bold new works.
    By Christiane Paul

    https://www.technologyreview.com/Infotech/20201/page1/
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: no podle PANTa to odpovídá tvému způsobu hry
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Aram Bartholl
    In which form does the network data world manifest itself in our everyday life? What comes back from cyberspace into physical space? How do digital innovations influence our everyday actions?

    http://www.datenform.de/indexeng.html
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam