• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Nevim, jestli je tam vysloveně něco zajímavýho, novýho, nečetl jsem.
    Why Virtual Worlds Can Matter
    http://www.johnseelybrown.com/needvirtualworlds.pdf
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    a nová anketka:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    DAVESADE: žádný spam:) o víkendu si to přečtu:)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Omlouvám se za spam k tématu:
    Moje úvaha na téma "Hry, jako umělecké dílo".
    http://angryplayer.blogspot.com/2008/11/gamedesign-hry-jako-umleck-dlo.html
    Uvítám v komentářích pod článkem vaše postřehy.
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    BUBBLE: bohužel
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    podarilo se pls nekomu stahnout stream z te blender konference?
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    MYKO: to me bavi...
    ALERT
    ALERT --- ---
    MYKO: super
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    zkusim přemluvit někoho ve škole, jestli tam někdo bude:)
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    jste prosim nekdo ochoten ten stream zgrabovat a ulozit nekam ke stazeni? Pokud to na avu nedelaj automaticky... 7. mam skolu a nestihaam .)
    dekuju moc
    ALERT
    ALERT --- ---
    http://dl.avu.cz/?p=201&lang=cz
    "Konferenci budeme živě vysílat na adrese: http://dl.avu.cz"
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    no nejsem si jistej, jak to bude u takový dávky přednášek, ale snad něco jo.
    ALERT
    ALERT --- ---
    digiLab bude streamovanej popr nekdy pak online, ne?
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    2_6_0: ve stejný den jako ut workshop, bože, se nemužou domluvit?
    2_6_0
    2_6_0 --- ---
    Blender Konference 2008

    07/11/2008 pátek, DigiLab AVU v Praze (aula) U Akademie 4 Praha 7, start 13:00-19:00, vstup volný

    13:00 / Jan Mucska (o—-o): Game engine a komerční využití
    14:00 / Peter Nespesny (Psychotron): Problematika vizualizace architektury
    15:00 / Martin Schrimpel (G_Taurus): Základy svícení scény v Blenderu 2.46
    16:00 / Jan Kudrnáč (XHN): Sculpt a generování normál map
    17:00 / Jan Kaláb (Pitel): Fyzikální simulace v Blenderu
    18:00 / Adam Preisler (Alfisko): Tvorba textur a modelování zaměřené na hry
    ALERT
    ALERT --- ---
    MAHISH: pise Ruda
    základní idea byla nechat je naprogramovat si jednoho jednoducháho panáka s tím že bude vysvětleno jak se to asi dělá a bude k tomu naše onsite podpora :-)
    ..
    no bude to ale hodně rychlý intro, více méňě předpokládáme, že ty lidi něco o programování budou vědět,..
    lidi si tam přinesou svoje počítače a budou si instalovat UT, pak náš Pogamut a pak se teprve začne,
    ..

    s macbookem si neskrtnu, takze budem delat spolu, ne? dam ti za to instalaci utcka, at ziskame naskok :DDD
    ALERT
    ALERT --- ---
    MAHISH: no to urcite dej, vis jak, krasny levely a boty tam uvidis :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam