MBR: Super Mario Brothers dostal herní trh na nohy a výrazně se odlišoval od potenciální konkurence v té době (možnost měnit pohyb postavičky ve výskoku), stejně tak Super Mario Galaxy má nejoriginálnější design při zachování vysoké dávky hratelnosti. Chápu, že se ti to osobně nelíbí, ale vzhledem k tomu, že to tam zmiňuji jen jako příklady jeho práce, tak bys to mohl přijmout v pohodě. Wiimote a jeho přínos do inovace herního průmyslu - o tom těžko vést debaty, natož pochyby.
Doom - Carmack už dlouho dělá sračky a Romero ani nevím, co dělá. Jestli je považuji za špičky současného gamedesignu - nevím. A to tu hru miluju, však víš.
WoW by tam patřil, je to jedna z věcí, kterou jsem pro rozsah byl "nucen" opomenout, ale přiznám se, že nevím, jestli je tam vidět podpis jedné osobnosti (či prostě skupiny osobností, které "to vedou") - poprosil bych osvítit, nejsem WoWkař a pro příště by se to mohlo hodit.
MBR: Četls to?