• diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    _B2SPIRIT_BUDDHISMUS
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    Buddhist group leader steps down over sexual assault claims | World news | The Guardian
    https://www.theguardian.com/...shambhala-buddhist-group-leader-steps-down-over-sexual-assault-claims
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    Warning: Buyer Beware

This is what I mean about the traditional Tibetan lineage teachers and “masters” are often quite mentally and emotionally disturbed; not that they are acting from holy “crazy wisdom” as claimed. They are just plain crazy! Sakyong was Trungpa’s son, no real surprise there. I consider the way these lineages control their people and organizations to be no better than any other “guru” led cults. This is the same pattern of sexual abuse that occurs again and again, like with creepy Sogyal, the drunk Trungpa and the elder Kalu. There are many, many others that others have discussed with me. Then of course we have the bizarre apologists, like Dzongar that try to put down the victims instead of the predators.

Japanese and American Zen traditions have much the same problems with their “masters”. Funny how it’s always the men who head up these patriarchies that become the sexual predators. Wake up people!
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    *Whatever happens stay as it is, don't change anything!*
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    Manželé z USA adoptovali šest slepých dětí – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/koktejl/477403-manzele-z-usa-adoptovali-sest-slepych-deti.html
    KILLIAN
    KILLIAN --- ---
    KOCOURMIKES: to víšžejo ty mrchožroute
    nevšímat si ho a odejde...
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    KILLIAN: normalne bych mu nadaval do idiotu atd. ale jak vidis vyhnul jsem se tomu. ten borec je schopnej 1000+
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    KILLIAN: ocenuji ze ses k nemu nepripojil, clovek by si na me mohl totiz projektovat cokoliv, treba ze jsem napoleon, tridni ucitel nebo tvoje gate. takovy uz je problem s egem, delat z buddhismu neco jineho, velke Ja, a male ego, guru, jak v materske skolce - 100+ se vyhnemene tim, kdyz ho budeme ignorovat.
    KILLIAN
    KILLIAN --- ---
    brrrrm brrrrrm ... nevšímejte si mě, jen projíždím...
    ENGUMAZ
    ENGUMAZ --- ---
    KOCOURMIKES: Mam li byt uprimny, je to do jineho auditka neprenesitelne. vse totiz vyvstava z toho, jak se prezentujes zde, coby pokrocily budhista, ktery vsechny ostatni umravnuje, co smi a nesmi
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    vysvetli jak si to presne vykladas, vztahujes a proc to davas do auditka o nabozenstvi....
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    IOM_NUKSO: proc to sem davas ?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    ENGUMAZ: tvoje utoky zde jsou stupidni. najdi si jine auditku na utoceni
    ENGUMAZ
    ENGUMAZ --- ---
    KOCOURMIKES: napsal bych ti na to neco, ale nenapada me nic lepsiho, nez to, co jsem uz napsal.
    proc se citis urazen? muzes to vnitrne (pro sebe) pojmenovat?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    ENGUMAZ: co si to dovolujes me urazet ?
    ENGUMAZ
    ENGUMAZ --- ---
    KOCOURMIKES: ooo, jak jsi poznal, ze je to na tebe?
    Citis se snad byti bossem? :D
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    ENGUMAZ: co si to na me dovolujes ?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    IOM_NUKSO: mas to vytrzene z kontextu damaged
    ENGUMAZ
    ENGUMAZ --- ---
    IOM_NUKSO: ze je mrtva, a ze ji boss neuznava...
    IOM_NUKSO
    IOM_NUKSO --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam