• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OTAVASarkasmus, Ironie a Cynismus - ukaž že na to máš !
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    MERTLAS: No v důchodu si budem vokopávat záhonky leda vod spodu.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    RAB1T: bohuzel... mno ja se treba do duchodu tesim... rejt se v hline, okopavat zahonky,... ;)
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    MERTLAS: Tak to se máme v důchodu na co těšit. Ten seriál náhodou nemáš v nějaký použitelný podobě co?
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    OTAVA: mno vis... ja studuju, abych mohl posleze zivit jine ;)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    MERTLAS: To se tak nekdo ma, kdyz ho zivim ja za svy dane :)))

    [ GARFIELD @ MONITORY - nakupujete ? zkusenosti dobre spatne,RADY,DOPORUCENI podelte se zeptejte se || Budoucnost má být širokoúhlá ]

    Popis problemu a nick uzivatele myslim naplnuji dostatecne pojem Ironie :)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    prvni varianta :)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    MERTLAS: Jestli je to o pul druhy dopoledne tak jako kazdej normalni clovek pracuju. Jestli je to o pul druhy v noci, tak jako kazdej normalni clovek lezim oblecenj an posteli v objeti alkoholickeho komatu.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    hele koukate nekdo na "dva a pul chlapa"? davaj to kazdej den od cca pul druhy na nove... a je to naprosto prospikovany ironii :D
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    OTAVA: Mam doma celou první serii v mizerný kvalitě(cca 120MB jeden díl) a titulkama si nejsem jistej bud mam anglicky a nebo česky, upřesním jestli dorazím domů.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    RAB1T: jo, to jsem videl a moc se mi to libilo. Nedaly by se nekde sehant vsechny dily v ENG + CZ titulky ? ja bych to apro vsechny nahodil na mistni rybnicek (torrrent tracker)
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    OTAVA: Dead like Me jde ted v bedně(Mrtví jako já CT2), ale dabing tomu docela ublížil, osobně jsem to viděl v originále a vřele doporučuji.