• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LOJZEERed Dwarf kvíz
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    OTÁZKA: Z jakého dřeva byla Rimmerova truhla?? (strom a původ)
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    LOVE_DALI: OK - nechtěl jsem prudit - souhlasím s tím, že na vyhodnocení to nemělo význam...
    a protože MPOS: se toho zříká, tak něco jednoduchý zadám... :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    BUCKOWSKI: Ok, uzavřeme to tak, že máš pravdu. ;) Zrovna teď u sebe nemám moc kvalitní verze (Audio/Video)Tam jsem slyšel "Postižení/Po stižení".
    Na Bod to nemá význam.

Díky
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    LOVE_DALI: & GAF: Já tam jasně slyšim "7 týdnů po vzkříšení Krista", titulky píšou "7 týdnů po vzkříšení Krista", v českym překladu scénáře je "7 týdnů po vzkříšení Krista".
    V originále říká "patnáctá středa po Letnicích" - což mi teda musel vysvětlit Google, protože nejsem zrovna odborník na křesťanské svátky...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    MPOS: Jj, to mě taky, ale slyšel jsem tam tamto ;)
    MPOS
    MPOS --- ---
    LOVE_DALI: já tam vždycky slyšel po vzkříšení. přece jenom mi to dává větší smysl :). zrovna mě žádná nenapadá tak dejte někdo místo mě, díky :)
    GAF
    GAF --- ---
    BUCKOWSKI: po stižení Krista tam fakt je. A nezapomínej, že to nemusí odpovídat nějakýmu reálu. Vždyť si to mohl ten charakter zkomolit v rámci svojí (ne)vzdělanosti sám.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    BUCKOWSKI: Poslouchal jsem to dneska několikrát a bude tam max mezera. Podívej se na díl Trosečníci..
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    LOVE_DALI: nic ve zlym, ale "7 týdnů postižení Krista" tam asi fakt nebude...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    MPOS: Mno, je tam sice "postižení Krista", ale uznávám. BOD
    Dávej další ;)
    MPOS
    MPOS --- ---
    Hod Boží, Svatodušní svátky a sedm týdnu po vzkříšení Krista?
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---