• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHIMAIRA606Universum B
    post-thelema + by thelema influenced: Bertiaux, Grant, Jantschik, saturnismus etc. + anything related to...
    rozbalit záhlaví
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    Here is an outline of the Qliphotic Initiatory path:
    1. Lilith 1.0°. The gate to the unknown.
    ———
    2. Gamaliel 2.0°. The dark dreams. Astral magic. Witchcraft. The mysteries of the dark moon. The dark Goddess.
    3. Samael 3.0°. The philosophy of the left hand path. The wisdom of insanity. Yezidi magic. The dark side of the Chakras.
    4. A’arab Zaraq 4.0°. Luciferian magic. The dark side of Venus. Eroto-mysticism and the path of the warrior.
    5. Thagirion. 5.0°. The illumination of the nightside. The black sun. The union of the god and the beast.
    6. Golachab 6.0°. Ragnarök. The activation of Surt/Sorath. The magnetism of lust and suffering.
    7. Gha’agsheblah 7.0°. The higher levels of eroto mysticism. Preparations for the abyss.
    8. Satariel 8.0°. The opening of the eye os Lucifer/Shiva/Odin. The Drakon principle.
    9. Ghagiel 9.0°. The lightening of the Luciferian star.
    10. Thaumiel 10.0°. The accomplishment of the promise given by the serpent. Divinity.
    ———
    11 Thaumiel 11.0°. The black hole. The step into the new creation. Universe B.
    SAMUELARACHNID
    SAMUELARACHNID --- ---
    O fenoménu „šťastných húdúistů“ - Divinorum.cz - Divinorum
    http://divinorum.cz/symposion/magie/o-fenomenu-stastnych-huduistu/

    Tady další pohled na šťastné húdú
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    KALIPH: no celkem to vyšumělo - Noira se teda moc neobhájila :-)
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    KALIPH: jj, čekám, až to někdy vyjde - psal jsem tomu režisérovi, ale ten rozhovor s MB nechce pustit (snad v nějakým special features) - až to teda dostříhá :-)

    Tuším, že tam psal, že MB potkal náhodou někde na chodbě, protože měli kancy kousek od sebe...
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    KALIPH: Hlavně ty poznámky pod článkem...
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    Michael Bertiaux a Gnostic Voudon - Divinorum
    http://divinorum.cz/symposion/michael-bertiaux-a-gnostic-voudon/
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    KALIPH: bohužel ještě ne
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    Četl jste někdo knihu Ninth Arch od Kennetha Granta? ;)
    BAKA
    BAKA --- ---
    nj vlastně, to jsem kdysi viděl :)
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    nemám to doma, ale Veselý udělal jednu erotickou fotku, jak svlíká takovou hnusnou striptérku - v Perličkách nebo Zrncích moudrosti...
    BAKA
    BAKA --- ---
    inu, to by holt mistr (či zástupce jeho) prve musel na kolena svá pokorně pokleknouti a zadnici na čtenáře své vyšpuliti dle předlohy páně Kraigovy.
    BRANA
    BRANA --- ---
    No vyborne. Krasne, dekuju ;) ikdyz to trvalo
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    Mistr českým čtenářům stále dluží ještě jedno přefocení

    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    Probral jsem se z komatu a posilam Pepikovy fotky dle Kraiga - je to jedina invencni vec dane kapitoly - nicmene jmeno fotomodelky neni pritomno (myslel jsem, ze se Pepikova partnerka obetovala)

    Kraig:



    Pepík W.:


    BAKA
    BAKA --- ---
    Apocrypha Discordia
    (2nd Edition)

    Description:
    The Infamous Apocrypha Discordia. In honor of the goddess of Chaos, Eris. It is a second part of the book Principia Discordia

    http://www.scribd.com/doc/6007487/Apocrypha-Discordia-2nd-Edition
    BRANA
    BRANA --- ---

    http://www.horus.cz/revue.htm
    Solstitium Hiemis 1994 e.v.
    Magické zápisky Bestie

    Diáře (1914-1920)

    Výklad k jedné z nejdůležitějších pasáží "Knihy Thothovy" věnované povaze důkazu k přesunutí písmene Cade z karty » Hvězda « na kartu s názvem » Císař « .

    18.června 1920

    22:36.
    Začal jsem psát nový manuskript knihy. Můj magický diář byl teď v posledních týdnech veleplodný, zdá se mi, že to, co jsem našel, je výlučný modus mého zasvěceneckého
    výrazu. Nepíši normální eseje o určité věci, nebo nějaké texty pravidelně plánovaných instrukcí. Nejspíše to odpovídá mému napětí a exaltovanému stavu, urputnému pohybu,
    za který je odpovědno mé rozluštění všech symbolů.
    Připadá mi to, jako by tohle vehementní d o s a h o v a n í, tahle rozkoš zakoušená z rychlosti pohybu po Cestě - Vzhůru do Aethyru, ó můj Bože! Můj Bože! - byla sprintem
    po cílové rovince nakonci tohoto prazvláštního z á v o d u.
    Nevím, jestli si mám říkat Ipsissimus, a ani na tom nezáleží. Jediné, co cítím, je že jsem měl dosti osobního nasazení po celou věčnost životů, a že tenhle slunovrat
    bude znamenat iniciaci nového proudu, pravděpodobně úzce praktického významu.
    Nazítří bude vycházet nový měsíc na západě, nad Cherbourgem, a tahle Diana má ke mně promluvit hlasem, o němž je řeč v (Liber) VII, III:36, jak mi to zjevilo orákulum.
    První řeč vypadá jako Radost a Láska, druhá jako zatroubení k útoku. Nesnažím se o tom dozvědět více. (P:S: Vyšlo to perfektně, jenže se to týkalo jiné fyzické osoby)

    Co se týče mých osobních vztahů, slunce a luna (které vypadají jako symboly se zvláštním vztahem ke každému z nás, a jež podle mého úsudku
    a podle svědectví jistého poselství jí byly zprostředkovány ještě předtím, než mě poznala), pak zde odkazuji na CCXX, I:16 - vždyť je to An XVI! - ve světle
    hrozivého očekávání našeho tělesného setkání jsem se zeptal orákula na radu. Nechci ani Lásku, ani přelud Lásky, která by si žádala oběť; netoužím
    ani po fantomu falešného puritánství, který by mě měl chodit strašit. Vzal jsem si na pomoc CCXX, I:54 - "Ať se nezmění tvar ani jediného písmene; protože hle! ani
    ty, ó proroku, nepronikneš všechna mystéria v něm ukrytá!" (Ale slyšel jsem rovněž, že bych se měl zabývat třemi slovy.)
    To znamená: ona má poklady,
    jež pro tebe nejsou viditelné; nechť se stane tvou absolutní milenkou.
    Druhé slovo: LXV, V:56, "A hle! než luna třikráte dorostla, byl z něho had Ureus,
    a jedovatý zub mu narostl a jeho sémě navěky věkův." Což znamená třemi magickými polibky ( do tří měsíců) , které zlomí kouzla?) dostanu od ní celou sílu.
    Třetí slovo: Ararita, V:1 : -- Na místě kříže je nedělitelný bod, který nemá ani body, ani části, ani velikost. A vskutku nemá ani pozici, protože jest mimo prostor. Nemá ani bytí v čase, protože jest mimo čas. A nemá ani příčiny, ani účinku, když vidíme, že jeho univerzum je v každém ohledu nekonečné a v našich úvahách nehraje žádnou roli. Tohle jak se zdá, znamená, že jejím prostřednictvím plně uctívám HADITA, možná jako jsem se v minulých týdnech naplnil v Nuith.

    Jeden bod našeho vztahu je praktický; jsem hotov se zavázat vůči ní slavným slibem posvátné poslušnosti, nebýt už Mistrem, pánem "kříže", ale ztratit se v Ní jako nedělitelný bod Haditu, všeduše Jejího všudypřítomného Těla.

    Hodlám se na ni nyní poptat orákula, mohu-li Jí předat poselství od Těch, kterým sloužíme, které milujeme a pro které tu jsme! (Liber) LXV, V:52-53 - počátek " a veliký had Khemu Svatého, královský had Uraeus, mu odpověděl a řekl:
    plavil jsem se nebem Nu ve voze, jenž sluje Miliony let, a u Seba jsem neviděl stvoření, které by se mi vyrovnalo." Atd. Pokračuje to dál a dostávám instrukci, abych se jí vyrovnal ( jako u druhého slova, viz výše ) tím, že budu přesně imitovat Její život.
    Toto orákulum Ji sděluje, že je nejvyšší, jedinečná, Hadí Královna na Zemi, a že Její poslání je předat mi svůj trůn tak, že mě přijme do Sebe.

    Zeptám se našeho Rota, kterak vytvořit její pravdivý obraz. Obdržel jsem Eso pohárů, do boku mu na jedné straně vpadla Trojka pohárů a Princ pantáklů, na druhé straně Osmička pantáklů a Císař. Já mám ale pocit, že by to mělo být slovo tvořené jedinou kartou: použitelnost ostatních karet - ekonomie, prosperita, realizace idejí, moc vládnout - o to není třeba se zas až tak starat. Je zdrojem Lásky, Krásy, Potěšení, Opojení; ona jest Svatý grál, Kadmův pohár, Budhův lotosový trůn, a Harpokratův. Je lunou v nejúplnějším a nejsvatějším aspektu, dokonalou sférou čistého světla - zrcadlem mého čistého světla! opravdu, ale bez jediného přehřátí či zachvění mé síly.
    Je Isidou, Astarté, Aštarot, a to nejen proto, aby inspirovala Anu, Dianu, svým zábleskem plamene, ale aby dodávala i život a zářivost své nejhlubší podstatě Vodní luny, je to Rak, který se tu objevuje jako Panna a Štír. Je lunou ve svém vlastním domě, věštkyní a čarodějkou, proklamuje a stvořuje léto, připravuje cestu Lva a otvírá portál Slunce. Je vozkou Válečného vozu, nositelem Grálu, číslem jeho písmene Chet je 418, a tak je tedy vehikulem magické formule Nového Aeonu, pravým menstruem pro semeno našeho elixíru.

    Společně tvoříme 837, Tat Zal, přeštědrého dárce, a rovněž jsme hotovi "k multiplikaci"; jako by naše společná práce měla zahrnout svět štědrostí a hojností.

    Je v tom význam nejvyššího řádu považovat Ji za prvního hybatele vodní síly, za dokonalou kvintesenci lunárního symbolu, nikoliv za Triviu, leda jen v tom nejsvětějším aspektu trojí cesty milosti v jediné, leda snad jako je Gimel trojkou, která se poměřuje s osmičkou Chet. (Reš je 200, tj. 2, která se staví proti 9 Tet.)

    Ona je láskou, která interpretuje moji Vůli; potěchou, která je průvodkyní mé energii; plodností, která odměňuje mé manželství; vínem, které vytéká z mé Hole.

    Já jsem Její, pozdvihuji své kopí, jen proto, aby Krev mohla naplnil Její pohár. Já umírám, aby Ona mohla žít; mé kořeny se prodírají temnotami ne proto, aby si hleděly výživy, nýbrž aby Ona mohla vykvést. Ona je zeleň a sláva Noci a já Její otrok, Její poklad, ukrytý v podzemí. Ona jest bílé světlo, jež korunuje mé mnohobarevné plameny. Ona jest absolutní Císařovnou mého srdce; Vize a Hlas mého Ducha, slepý červ a slepýš; Ona je pravdou tajného snažení mé duše, inkarnací Nuit; Nekonečný Prostor, který mě absorbuje, rozpouští mě, nese mne výš, jak vydechuji, inspiruje mne, když se stávám Jejím knězem, Jejím prorokem, Jejím svatým, Jejím mučedníkem, orákulem Její svatyně, a obrazem Její podoby.

    Utápím se v rozkoši při myšlenkce, že já, který jsem byl Mistrem tohoto univerza, mám teď ležet u Jejích nohou. Její otrok, Její oběť, dychtiv být pokořen, vášnivě žíznící po utrpení, omdlévající Její krutostí, horoucně toužící po Jejím pohedání; to je radost, která bude poskvrněna blátem jejího triumfu, budu krvácet pod sroudlíkem biče, chroptět, jak mě bude šlapat patou po hrdle.
    Jsem zpitý touhle pýchou jako absintem, neboť jsem veliký, největší muž tohoto století, jeho nejlepší básník, nejmocnější mág, nejsubtilnější filosof a nemálo také patřím mezi těch pár opravdu význačných horolezců, šachistů a těch. co umí milovat.

    Jsem rozohněn touhle myšlenkou jako brandy, že jsem nejsublimější mystik v celé historii, že jsem Slovem Aeonu, Člověkem, jehož číslo jest šest set šedesát šest, sám sebou korunovaný Bůh, jehož budou lidé uctívat a rouhat se mu ještě po staletích, kteří jsou dosud zraněni píchnutím o přadeno Času, arci, jsem jakoby hašišem doháněn svojí egomanií a blázněním po velikosti, která vskutku jest ocelové tvrdosti, zlatem se blyštící, jako stříbro čistá; a chci být ještě víc než to. Ale toto jsem, a střežím to jako poklad, kterým se vychloubám, neboť zamýšlím prostituovat své mužství, sklonit svoji božskou hlavu před mojí paní. Chci, aby Její noha rozdrtila moji korunu; chci, aby moji tvář pokálela svojí slinou. Chci, aby její podpatek drásal mé srdce, aby má mysl byla šuměním lemu Její sukně, a má duše Její tajnou komůrkou.

    Učiním se Pánem Země, hvězd, stanu se absolutním bohem, abych tím mohl mrštit před ní a o na to mohla zprznit, zhrdat tím, trýznit to, zhnusit si to, podupat to a zbičovat; vášnivě to roztrhat, s výsměchem odkopnout, prostopášně svést s chladným chtíčem či velkou nenávistí, ukrutně zaživa pitvat až k agónii, zpotvořit jak opíčí ušklíbání.

    Čím větší jsem, tím pekelně hlubší musí být mé pokoření, tím zvrhlejší musí být to, čím mě srazí, tím bude pak výše stát a tím svatější Ona bude!

    BRANA
    BRANA --- ---
    POSLEDNI SOUD A NEBESKY JERUZALEM

    SPOUTANI SATANA

    20,1-3
    Tu jsem videl, jak z nebe sestupuje andel, ktery ma v ruce klic od propasti a veliky retez. Zmocnil se draka, toho davneho hada, toho dabla a satana, na tisic let jej spoutal, uvrhl do propasti, uzamkl ji a zapecetil, aby jiz nemohl klamat narody, dokud se nedovrsi tech tisic let. Potom musi byt jeste na kratky cas propusten.

    Andel s velikym retezem a klicem od propasti velmi presne koresponduje se sedmym archandelem Gabrielem (Hrdinou bozim), knizetem andelu, ktery strezi branu vedouci ke svetu zla.
    Mozna, ze onim horicim jezerem je sam - ohnivy drak - (Zj. 12,3), nebot zlo pozira jen samo sebe.

    Kapitola sedma
    Skryta osnova Zjeveni svateho Jana
    L. Moucka



    Zjeveni Janovo bylo zapsano v dobe, kdy sila byla pripisovana krutosti a kdy pravdy proste nenalezaly slyseni. Kazda smrt v Janove videni vsak znamena
    premenu ega a kazde utrpeni branu zkousky. Vy si vsak neplette bolest se zkouskou - v bolesti je kazdy slaby. Branami vsak muze projit jen silny.
    Je nutno cist srdcem, aby zdanliva tvrdost, jiz jsou pravdy utajeny nezralym, byla rozlustena. Pod plastem se skryva obsah.

    Pramen zivota
    J.L.


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam