MICTECH: Jasně že jo. Ale nemůžu na netu najít nic, co by kvantifikovalo přínosy workflow. Vzhledem k tomu, že potřebuju argumentaci pro specifickou část státní správy (kde dělám projekt a potřebuju argumenty, že to může přinést takovou a takovou úsporu při oběhu dokumentů, lidské práci atp.), tak je nepravděpodobné, že někdo má data z podobné oblasti.
Ale abych nebyl za joudu...
TENCOKACISTROMY:
- státní organizace, cca 70 zaměstnanců + spolupracující organizace (taky státní) dohromady řáově 1000.
- workflow by mělo být pro koloběh podkladů pro rozpočet a to včetně elektronického podpisu, ale nezahrnuje to všechny procesy organizace- prostě to teď není ve scope projektu
- náklady na implementaci nejdou nyní důležité, zajímavé jsou přínosy - ať již finanční, tak časové nebo snížení chybovosti
A ještě něco: hledal jsem poměrně poctivě, ale moc jsem toho nenašel.
Jediné, co bylo rozumně vyčísleno, bylo tohle:
http://www.govtech.com/gt/95617
* Reduced the number of manual steps to process records from 27 to nine.
* Saved 30 hours per week searching for lost files.
* Saved 20 hours per week of clerical work.
* Reduced the average length of telephone inquiries from seven minutes to three minutes.
* Saved $227,000 in labor costs.
* Freed up 1,624 square feet of space.
A z toho si už něco málo vyčíst dokážu. Ale těch zdrojů potřebuju víc...