• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ERNEST_GASKINmálo známé dobré filmy
    JOHNANDERTON
    JOHNANDERTON --- ---
    Šťastné a Veselé
    http://www.csfd.cz/film/181404-merry-christmas-joyeux-nol/
    davali nekdy loni na CT, dneska jsem si na to vzpomnel a husi kuze z toho
    FAKOLY
    FAKOLY --- ---
    SEEKER: A abych pravdu řekl, tak úvodní laťka vůbec ale vůbec nepadá....pust se do toho!:o)
    SEEKER
    SEEKER --- ---
    FAKOLY: tak na ten se už chystám pěkně dlouho, ale jenom dle úvodu to vypadá výtečně...
    FAKOLY
    FAKOLY --- ---
    http://www.csfd.cz/film/182865-conseguenze-dellamore-le/

    Le Conseguenze dell'amore

    Velice originální portrét mafiána s vynikajícím stylem - neobvyklá kamera a výborná hudba a abych něco nezapoměl :o) tak stavba říběhu rozhodně nepokulhává za dokonalým zpracováním ....jeden z mých nej filmů.
    ANAJ
    ANAJ --- ---
    totální masakr - ponury, depresivni, uzasny syrovy madarsky film, pomale zabery, rezie Benedek Fliegauf
    DEALER (asi pred 2lety bylo na febiofestu)
    ERNEST_GASKIN
    ERNEST_GASKIN --- ---
    hned tři málo známé dobré filmy vtěsnané do jednoho večera,
    [ Biokáf - Dramatický večer / kino / 29.7.2009 / CR - Praha - supr čupr KINOSÁL klubu Cross ]

    osobně ručím za skvělou zábavu nejen pro vás, kamarády zlatokopy z tohoto klubu.
    ANICCKAA
    ANICCKAA --- ---
    ERNEST_GASKIN: videla jsem a dostalo me to
    LADYWAVE
    LADYWAVE --- ---
    SEEKER: haha ahaaaaa pardoon, takže: http://www.imdb.com/title/tt1014762/
    SEEKER
    SEEKER --- ---
    LADYWAVE: se nediv, že ti nerozumíme, když nedáš odkaz a nenapíšeš nic o filmu, jehož název je totožný s označením pro nástěnku na nyxu.
    SEEKER
    SEEKER --- ---
    LOL
    LADYWAVE
    LADYWAVE --- ---
    TOM: co to co to...já to mám odma...na torentu jsem to stáhla...
    TOM
    TOM --- ---
    LADYWAVE: ehm... není vytvořen
    LADYWAVE
    LADYWAVE --- ---
    mrkněte se na HOME
    ERNEST_GASKIN
    ERNEST_GASKIN --- ---
    Poločas rozpadu Timofeje Berezina / Half Life of Timofey Berezin, The / Pu-239, 2006, USA



    http://www.csfd.cz/film/241279-half-life-of-timofey-berezin-the/
    Drama

    Řekl jsem to už stokrát a řeknu to mile rád znovu - HBO patří polibek na čelo za jejich produkční činnost; i když se občas zmýlí, často z nich "vypadne" velice dobrý film, který si nezadá s velkým množstvím konkurence - a jeden z případů toho je PU-239. Silný začátek nám začne míchat podivuhodný sled událostí, které svou absurditou připomínají coenovské standarty; samozřejmě, opatrně. Filmu chybí jistá dynamičnost, která je zmíněným bratrům vlastní, ale uvažujeme-li film jako debut, není mu co vytknout a můžeme se těšit na další kousky, které nám Mr. Burns naservíruje. Tak i tak jde o příjemný zážitek, který ač může být napohled poněkud špinavým (rusko přecijen není tolik vypiplané prostředí, na které jsme zvyklí), provede vás příjemně večerem.. a nezklame.

    Film je dostupný na KG nebo RS, RS linky & titulky zde [ HAWKENS @ filmy (linky na rapidshare) ]
    HEMENEXXX
    HEMENEXXX --- ---
    neni to aktualni,ale je to rekl bych vydarena socialni sonda soucasneho rakouska,jak ho nezname,)loni byl v distribuci od Ulricha Seidla rovnez na dren jdouci kus import export..

    SEEKER
    SEEKER --- ---
    PATEJL_CZ: velice děkuji za připomenutí. Doposud jsem od Maddina viděl pouze Saddest Music on the world (zato však na plátně, a byl to neuvěřitelný zážitek... ani usnout sem z toho poté nemohl :)
    Už jsem si to spolu s několika kraťasy opatřil a moc se těším; obzvlášť vzhledem k tomu, že jsem dost pohlcen upírskou tematikou a navíc konečně teď uvidím díky Projektu 100 oba Nosferatuy na plátně.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    Tak doufám, že nebudu skalpován, ale rád bych přispěl svojí troškou do mlýna.
    Pár let tomu na zad mne celkem překvapil film -

    Honolulu Baby (2001) ITA
    komedie



    Jedná se o italskou komedii, s hůmorem jak ho umí podat jenom italové, ovšem neztrácí se v uplných nenavazujícíh absurditách a trapnostech, jak bývá u toho žánru zvykem. Film se nesnaží být velkým ohromujícím dílem či komedíí, která by říkala, že se člověk musí řezat od začátku do konce a snažila se násilně trhat smíchem filmové plátno. I když nepatřím zrovna k milovníkům podobného žánru a Maléry pana učetního, Návštěvníky a podobné filmy raději vynechávám, nutno říct, že na tenhle film se jednou za čas rád podívám. Je totiž trochu jinak postaven než jeho kolegové. Je to takových přijemných, oddechových a lehce hůmorných 90 minut, které člověka dobře naladí. Asi tak, jako úsměv jedné z hlavních aktérek - známé/neznámé Marie de Medeiros.

    http://www.csfd.cz/film/76347-honolulu-baby/
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    PATEJL_CZ: S PATEJLovou milou technickou podporou ovšem... ;-))
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    DRACULA: PAGES FROM A VIRGIN'S DIARY (2002)

    Režie: Guy Maddin

    Žánr: Horror, Musical (IMDb) / Horor (CSFD)

    IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0293113/

    CSFD: http://www.csfd.cz/film/173122-dracula-pages-from-a-virgins-diary/


    Synopse:

    Upírský horor podle klasického gotického románu Brama Stokera dostal po mnoha filmových adaptacích neobvyklý tvar zfilmovaného baletu. V melodramatickém příběhu, v němž nečistá záhrobní síla ohrožuje (a vysává) panenskou nevinnost, je rozehrán vášnivý duel dvou mocí - nadpřirozené (krvelačný hrabě Dracula) a vědecké (vampyrolog van Helsing). Exaltované drama ve strhující choreografii na hudbu Mahlerových symfonií se v expresionistické stylizaci odvolává ke slavnému němému filmu F. W. Murnaua Upír Nosferatu (1922). Do černobílé koncepce proniká "krvavá" barva a monochromatická viráž, němé titulky podporuje expresivní zvuková stopa. Scénograficky efektně modelované prostory umocňují taneční výraz děsu a úzkosti, snímaný filmařsky originálními a invenčními postupy.

    ~ MFF Karlovy Vary


    Film seženete zde: http://www.zeitgeistfilms.com/videocatalog/product_info.php?products_id=79


    ÚRYVKY Z VYBRANÝCH RECENZÍ:










    By turns voluptuous, whimsical and exceedingly strange, Guy Maddin's film "Dracula: Pages From a Virgin's Diary" suggests that silent movies and ballet may have always been natural dancing partners. At least they seem that way when folded into each other by a quirky visionary like Mr. Maddin, the Canadian experimental filmmaker whose work has acquired a fervent cult following.

    His silent, black-and-white "Dracula," which opens today at Film Forum, was made for CBC television and is a collaboration between Mr. Maddin and the Royal Winnipeg Ballet, which unveiled its evening-length adaptation of Bram Stoker's 1897 novel on the stage five years ago. For all its oddities, the movie is surprisingly faithful to the 1897 novel, which infused a modern ashen-faced archetype of night-crawling depravity into popular culture around the same time Freud published his groundbreaking studies of hysteria.

    Mr. Maddin, whose mostly silent films recreate the flickering, melodramatic ambience of early movies, is a cinematic aesthete whose montages evoke a primitive moviegoing experience with a winking postmodern knowingness. In "Dracula" he and his longtime associate director and editor, deco dawson, have re-invented the dance film in a homemade style that alludes to F. W. Murnau's "Nosferatu" while looking back but nodding to the present.

    "Dracula" isn't altogether silent or entirely black and white. Sound effects and painted-on dashes of color have been applied. Blood (which is plentiful) is red and money green, and the story's jagged mood swings are accented by the film's tint, which changes from sepia to blue to orange to lavender.

    Subtitles and intertitles are sparingly but tellingly used to keep the story on track and to announce its themes. The use of dreamy close-ups, slow motion, pantomime and silhouette, and copious amounts of fog that makes the dancers appear to be rising up from a roiling gorge enhance the movie's sometimes campy Gothic ambience.

    For all its eccentricities and technical quirks, "Dracula" is a compelling expressionistic work. Its dancer-actors, especially Zhang Wei-Qiang's Dracula, Tara Birtwhistle's Lucy, CindyMarie Small's Nina, and the Dr. Van Helsing of David Moroni, C. M., emote in the grand nostril-flaring tradition of silent melodrama. Their leering grimaces of the unhinged, fantasy-besotted characters are as memorable as Mark Godden's elegantly sexy choreography.

    ~ Stephen Holden, New York Times


    Maddin's version supposes Stoker's text as a sort of fear-of-others allegory, in which Dracula arrives from the East in turn-of-the-19th-century London as an Asian specter. The movie, however, is bigger than its metaphors and is too airy to get bogged down in anything so ponderously meaningful. Its theme is kinetics, and the fluidity of the camera pays uncanny compliments to Godden's choreography.

    Timed to the attack of Gustav Mahler's strings, the dancing is like an unexpected tap on the shoulder. Van Helsing and the boys twirling around Dracula's lair with flashlights is a small thing of beauty.

    That's not the kind of image you'd expect from a cult artist, but Maddin doesn't have the camp or kitsch sensibility of most fringe heroes. "Dracula" in particular is a meticulously shot, impeccably edited, and composed labor of love and imagination. It paraphrases German expressionism, Sergei Eisenstein, Jean Cocteau, Maya Deren, and Michael Powell's "The Red Shoes," as Maddin takes cinema to its outer limits without stranding you there in a vacuum of heady esoterica. Like his other pictures, this one is hugely accessible and completely fun, psychologically and visually.

    ~ Wesley Morris, The Boston Globe


    Tapping the richness of 1920s filmmaking under the mask of irony (a principal tool of subterfuge in the present climate), Dracula offers a feast of rapid editing, fast lap dissolves, fade-outs, whiteouts, blackouts, tinting, superimpositions, irises, slurred motion, stop motion, and slow motion, along with the delectable textures of light, mist, snow, human flesh, vegetation, and Victorian upholstery. Yet it isn't so bound by the technical parameters of 20s pictorial film art that it can't make fruitful use of Super-8 footage and digital effects. That it's principally in black and white and mainly silent makes it more expressive and sensual rather than less -- a premise that may seem hard to swallow because we've been trained to fetishize state-of-the-art technology involving color and sound. In fact, Maddin makes better use of digital effects than most Hollywood-blockbuster wizards, because he's an artisan, not a factory worker -- the mark of his hand is everywhere. And this only makes it easier for viewers to enter and get lost in his fantasy.

    ~ Jonathan Rosenbaum, Chicago Reader


    DALŠÍ SNÍMKY Z FILMU:
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    GOBERS: Dovolil bych si prozradit, že GOBERS k tomuto pěknému filmu vytvořil velmi kvalitní české titulky (včetně překladů latinských písní).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam