• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KONNYEKOLOGICKY AKTIVISMUS direct action reports
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    SKYLAR: vážně..? to mě nenapadlo...
    HAAALA
    HAAALA --- ---


    na zamyšlenou pro všechny, kteří chtejí děti...
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    pobavilo mě...

    LAFLY
    LAFLY --- ---
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    DALIBOR: sice se mi nezdá, že by se NEvyhodilo do šesti měsíců od nákupu pouhý jedno procento věcí, ale to, čeho jsem byl svědkem ve Spokojených státech amerických, mě vede k doměnce, že na prstech předních nohou by se to procento spočítat asi přeci jen dalo.
    Docela mě decimuje, že ty zmetky jsou rozšířený i tady v Evropě... Vikslajvant to je!
    ROXXA
    ROXXA --- ---
    moc pěkné, výchovné-) a kdyby to mělo špatný konec tak..1) po shlédnutí můžeme spáchat sebevraždu jako jediné možné řešení.. za 2) špatný konec by byl okamžitě podroben cenzuře - tj. se šptaným koncem by to nebylo veřejně dostupné a kdo ví co ještě..

    každopádně účelem videa je motivovat a to plní.
    MARPA
    MARPA --- ---
    LINKOS: To je přece všeobecně známej fakt! Já cenu u všech spotřebičů propočítávám na dva roky funkčnosti ;-)
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    spíš mi příde, zajímavej ten konzum. To že se vyrráběj záměrně zmetky, aby si lidi museli za dva roky koupit tu samo věc znova...
    DALIBOR
    DALIBOR --- ---
    přijde mi, že takhle končí většina společensko vědních knih...bude líp, máme naději, ale o tý naději píšou nejmíň 40 let a realita je stejná, ne-li horší...


    DLOUHA_POTVORA: máš pravdu, lepší ať to je trochu kýčovitý, hlavně když to pomůže změnit myšlení...
    DLOUHA_POTVORA
    DLOUHA_POTVORA --- ---
    DALIBOR: nj, ale zas kdyby te nechali s pocitem, ze vsechno uz je to v prdeli, jaka by byla motivace, nechovat se jako prase? podle me to je tak nejak vyvazene nalehavy a zaroven povzbuzujici .)
    DALIBOR
    DALIBOR --- ---
    DLOUHA_POTVORA: mně se to taky líbí...jen ten konec je na mě trochu moc americkej...
    DLOUHA_POTVORA
    DLOUHA_POTVORA --- ---
    DALIBOR: nevidela jsem, je to moc pekne udelany. dokonce bych rekla, ze by se to mohlo poustet i ve skolach v ramci vzdelavani.
    AKINOA
    AKINOA --- ---
    Indymedia NL (Nederland) - [am*dam] Geveltuinendag
    http://indymedia.nl/nl/2009/04/58959.shtml
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    AYOS: Clean Up the World založil nějakej australskej cestovatel, původně uklidili jakousi pláž, pak se to chytlo a šířilo po celým světě. Akorát že ve světě to dělali hlavně dospělí, kterým vadil ten bordel, kdežto v ČR to ČSOP dělá pro děti, kterejm někdo řekne, že by bylo fajn něco uklidit - víc na http://www.csop.cz/index.php?cis_menu=1&m1_id=1004&m2_id=1142&m_id_old=1145

    No a skupina Ládví je pseudoumělecká aktivistická skupinka, která vyrostla na sídlišti Ládví. Považujou ho (na svoji dobu, tzn. začátek 70. let, kdy se postavilo) za docela architektonicky povedený, a tak ho pomocí drobných zásahů zvelebujou. Fungujou tak trochu jako okrašlovací spolek, což je mi krajně sympatický - tak třeba přiměli kameníky z toho kubistickýho hřbitova, aby sundali plastovou ceduli ze zdi, natřeli v parku nějakej kovovej stojan, sestřihli keře, aby byla vidět nějaká plastika, zasadili popínavou rostlinu k nějakýmu nevzhlednýmu kandelábru... hodně mě oslovilo jejich heslo "KVALITA NAŠEHO ŽIVOTA JE PŘÍMO ÚMĚRNÁ MÍŘE NAŠEHO UVĚDOMĚNÍ"
    MTO
    MTO --- ---
    HAAALA: bylo to opravdu pro deti. a spletl sem si veroniku s terezou. :-)

    http://www.terezanet.cz/

    delaji to kazdy rok a ja u toho byl asi 4 roky zpatky
    HAAALA
    HAAALA --- ---
    AYOS: Clean Up the World, Ládví, nebo oboje?
    MTO: "děcka" = omladina nebo i starší? mě přijde, že to je celý koncipovaný jako akce pro dorost, kdežto drtivý většině dospělejch je to úplně ukradený... kdy jste to dělali? (rok)
    MTO
    MTO --- ---
    HAAALA: delal sem pro decka s Arnikou a Veronikou Dny Zeme v central parku ve Stodulkach..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam