1 - Zamčené truhly a dveře lze rozbít zbraní nebo kouzly.
2 - Někteří protivníci jsou odolní proti různým druhům zranění. Paladin to dokáže zjistit pomocí dovednosti Odhad nepřítele.
3 - K přechodu mezi levely je potřeba mít veškeré členy družiny v dostatečné blízkosti hlavní postavy.
4 - Lektvary umístěné ve slotech se po vypití automaticky nahradí stejným druhem - není tedy potřeba je doplňovat.
5 - Stisknutí klávesy Alt na mapě světa zobrazí názvy přístupných lokací.
6 - Stisknutí klávesy Alt během hry zobrazí popisky postav a věcí v dohledu.
7 - Vrhací zbraně a šípy se automaticky doplní stejným druhem - není tedy potřeba je doplňovat.
8 - Ke vznesení obvinění proti podezřelému potřebuješ získat potřebný počet důkazů!
9 - K odsouzení obviněného potřebuješ získat usvědčující důkaz!
10 - U všech obchodníků můžeš prodat veškeré druhy zboží. Můžeš tam rovněž nechat opravit a identifikovat nalezené předměty.
11 - K zatčení podezřelé osoby musíš mít souhlas věcně a místně příslušného prokurátora - pokud jím nejsi ty sám!
12 - V každém dějství může kterákoli postava po splnění příslušného úkolu pro svého nadřízeného získat vyšší hodnost.
13 - Kněz v hodnosti inkvizičního prokurátora může zatýkat podezřelé osoby bez souhlasu věcně a místně příslušného prokurátora.
14 - Kněz v hodnosti inkvizičního soudce může sám vést soud proti obviněnému!
15 - Kněz v hodnosti kuriálního inkvizitora si může vyžádat jednoho inkvizičního vyšetřovatele!
16 - Paladin v hodnosti komtura získá přístup do pokladnice glatzburgské kapituly Bratrstva spravedlivých!
17 - Paladin v hodnosti senešala získá přístup do pokladnice glatzburgské kapituly Bratrstva spravedlivých!
18 - Paladin v hodnosti mistra získá přístup do pokladnice alvaronské kapituly Bratrstva spravedlivých!
19 - Zloděj s titulem barona může do své družiny zrekrutovat jednoho podřízeného vojáka!
20 - Zloděj s titulem vévody může do své družiny zrekrutovat dva podřízené vojáky!
21 - Zloděj s titulem knížete může do své družiny zrekrutovat tři podřízené vojáky!
22 - Zasažení slepotou znamená dočasnou ztrátu kurzoru!
23 - Zasažení dezorientací znamená dočasnou zhoršenou ovladatelnost kurzoru!
24 - Proti všem negativním efektům se lze úspěšně bránit kouzelnými předměty s příslušným magickým atributem.
25 - Magické krabičky slouží k vyvolání kouzelného džina - stačí krabičku otevřít a něco si přát...
26 - Z ďáblova kořene vaří kořenářky a vědmy elixíry trvale zvyšující jednotlivé vlastnosti.
27 - Kdo chce hrát hazardní hry, nechť se poptá v hostincích a krčmách!
28 - Veškeré důležité informace získané během hry se automaticky zapisují do deníku.
29 - Kouzla se sesílají pomocí ikon umístěných ve slotech na pravé straně obrazovky. Ikony lze aktivovat buď klávesou, nebo myší.
30 - Sloty na pravé straně obrazovky slouží pro umístění ikon kouzel, lektvarů a pečetí.
31 - Mučení nevinných osob znamená zhoršení přesvědčení!
32 - Některé dveře nebo vrata lze otevřít pouze pomocí páky nebo kombinací více pák!
33 - Družinu lze ovládat jednoduchými příkazy - útok (A), útok na vybraný cíl (Y), pomoc (X), zůstat na místě (G), klid zbraní (F)
34 - V případě znehybnění použijte příslušný lektvar odstraňující znehybnění nebo nasaďte ten největší štít!
35 - Drobné předměty, pasti a tajné chodby lze ohalit pomocí dovednosti postřeh!
36 - Během mučení nesmí vyšetřující opustit mučírnu. Výslech končí odvedením vyslýchaného do cely!
37 - Lávová pole a jiná nebezpečná místa lze překonat pomocí kouzla Levitace!
38 - Odemykání zámků a odstraňování pastí přináší zloději zkušenosti!
39 - Dovednost alchymie umožňuje na vyšších stupních mistrovství tvořit si vlastní míchané lektvary!
40 - Při zatýkání je potřeba nejprve sdělit podezřelému obvinění. Teprve pokud se postaví na odpor, lze použít násilí!
41 - Napadení nevinných osob je zločin, který neunikne pozornosti strážcům zákona!
42 - Mrtvé členy družiny lze oživit kouzlem Zmrtvýchvstání!