• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • zobrazit sekci
    1 - Zamčené truhly a dveře lze rozbít zbraní nebo kouzly.
    2 - Někteří protivníci jsou odolní proti různým druhům zranění. Paladin to dokáže zjistit pomocí dovednosti Odhad nepřítele.
    3 - K přechodu mezi levely je potřeba mít veškeré členy družiny v dostatečné blízkosti hlavní postavy.
    4 - Lektvary umístěné ve slotech se po vypití automaticky nahradí stejným druhem - není tedy potřeba je doplňovat.
    5 - Stisknutí klávesy Alt na mapě světa zobrazí názvy přístupných lokací.
    6 - Stisknutí klávesy Alt během hry zobrazí popisky postav a věcí v dohledu.
    7 - Vrhací zbraně a šípy se automaticky doplní stejným druhem - není tedy potřeba je doplňovat.
    8 - Ke vznesení obvinění proti podezřelému potřebuješ získat potřebný počet důkazů!
    9 - K odsouzení obviněného potřebuješ získat usvědčující důkaz!
    10 - U všech obchodníků můžeš prodat veškeré druhy zboží. Můžeš tam rovněž nechat opravit a identifikovat nalezené předměty.
    11 - K zatčení podezřelé osoby musíš mít souhlas věcně a místně příslušného prokurátora - pokud jím nejsi ty sám!
    12 - V každém dějství může kterákoli postava po splnění příslušného úkolu pro svého nadřízeného získat vyšší hodnost.
    13 - Kněz v hodnosti inkvizičního prokurátora může zatýkat podezřelé osoby bez souhlasu věcně a místně příslušného prokurátora.
    14 - Kněz v hodnosti inkvizičního soudce může sám vést soud proti obviněnému!
    15 - Kněz v hodnosti kuriálního inkvizitora si může vyžádat jednoho inkvizičního vyšetřovatele!
    16 - Paladin v hodnosti komtura získá přístup do pokladnice glatzburgské kapituly Bratrstva spravedlivých!
    17 - Paladin v hodnosti senešala získá přístup do pokladnice glatzburgské kapituly Bratrstva spravedlivých!
    18 - Paladin v hodnosti mistra získá přístup do pokladnice alvaronské kapituly Bratrstva spravedlivých!
    19 - Zloděj s titulem barona může do své družiny zrekrutovat jednoho podřízeného vojáka!
    20 - Zloděj s titulem vévody může do své družiny zrekrutovat dva podřízené vojáky!
    21 - Zloděj s titulem knížete může do své družiny zrekrutovat tři podřízené vojáky!
    22 - Zasažení slepotou znamená dočasnou ztrátu kurzoru!
    23 - Zasažení dezorientací znamená dočasnou zhoršenou ovladatelnost kurzoru!
    24 - Proti všem negativním efektům se lze úspěšně bránit kouzelnými předměty s příslušným magickým atributem.
    25 - Magické krabičky slouží k vyvolání kouzelného džina - stačí krabičku otevřít a něco si přát...
    26 - Z ďáblova kořene vaří kořenářky a vědmy elixíry trvale zvyšující jednotlivé vlastnosti.
    27 - Kdo chce hrát hazardní hry, nechť se poptá v hostincích a krčmách!
    28 - Veškeré důležité informace získané během hry se automaticky zapisují do deníku.
    29 - Kouzla se sesílají pomocí ikon umístěných ve slotech na pravé straně obrazovky. Ikony lze aktivovat buď klávesou, nebo myší.
    30 - Sloty na pravé straně obrazovky slouží pro umístění ikon kouzel, lektvarů a pečetí.
    31 - Mučení nevinných osob znamená zhoršení přesvědčení!
    32 - Některé dveře nebo vrata lze otevřít pouze pomocí páky nebo kombinací více pák!
    33 - Družinu lze ovládat jednoduchými příkazy - útok (A), útok na vybraný cíl (Y), pomoc (X), zůstat na místě (G), klid zbraní (F)
    34 - V případě znehybnění použijte příslušný lektvar odstraňující znehybnění nebo nasaďte ten největší štít!
    35 - Drobné předměty, pasti a tajné chodby lze ohalit pomocí dovednosti postřeh!
    36 - Během mučení nesmí vyšetřující opustit mučírnu. Výslech končí odvedením vyslýchaného do cely!
    37 - Lávová pole a jiná nebezpečná místa lze překonat pomocí kouzla Levitace!
    38 - Odemykání zámků a odstraňování pastí přináší zloději zkušenosti!
    39 - Dovednost alchymie umožňuje na vyšších stupních mistrovství tvořit si vlastní míchané lektvary!
    40 - Při zatýkání je potřeba nejprve sdělit podezřelému obvinění. Teprve pokud se postaví na odpor, lze použít násilí!
    41 - Napadení nevinných osob je zločin, který neunikne pozornosti strážcům zákona!
    42 - Mrtvé členy družiny lze oživit kouzlem Zmrtvýchvstání!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam