• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    Nasi kluci sikovni udelali novy web a novy trailer... uz se to blizi :)

    http://www.inquisitor.cz/
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Po deviti dnech (cca 6 hodin denne) jsem dohral prvni mesto. Byl to zahul, ale stalo to za to ;-)))
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Jeste jsem se teda nedostal k poradnejm bojum, uvod je spis trosku jak knizka, ale pripada mi to celkove sviznejsi a hratelnejsi nez pred pul rokem...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tak to jdu napsat Chloroformovi ;).
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Mam novou testovaci verzi a zatim me to bavi a to docela dost, oproti Diablu konecne hra s pribehem a ne jen tupa klikacka, zatim jsem v prvnim meste, jsem zvedavej na zbytek ;)
    CHRAMOSTAK
    CHRAMOSTAK --- ---
    Sorry za offtopic - označení Tolkienovská béčkovská fantasy čtu poprvé. Jsem nějak na pochybách, jestli každá fantasy je nutně béčková, nebo existuje i nějaká její áčková podmnožina (dark fantasy?). Ten názor mi přijde natolik originální, že bych poprosil o jeho rozvedení :) .
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    sorry, ale ta grafika je jeste sterilnejsi nez melo prvni sacred (btw ten inventar je vylozene hnusnej), takze chtit za neco, co dost pravdepodobne odpovida budgetovejm hram, plnou cenu je vcelku troufalost
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jako Jméno Růže jsem v tom cejtil, ale jen trochu... textů hromada, to jo, ale ty myšlenkové pochody na pozadí, pro knihu tak typické, dost slabé.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    PHOW_SAATCH: K jmenu ruze, to je silné tvrzení, jelikož jméno růže je strašně divná kniha, popisující prostředí ze stejnými atributy, čímš je asi originální a skvělá.
    Kladivo na carodejnice, to má 2 roviny, první stupidní, původní smysl díla, zničení těch co se nám nelíbí odlišují se a ne nebo těch co zá vadí, protože něco.. klasická česká vyostřená závist. V herním pojetí, prostě vykill co nejvíc těch zlých, po malý pletky s ďáble.. Druhá rovina, je to vše z pohledu obětí, pak by, ale hráč musel hrát na kněze obviněného z kacířství, za nějakou prý čarodějku, kterou mučí a chtějí ji vymít mozek a upálit.. Tohle slušně popisuje, stejnojmený český film, doporučuju, minimálně je tam vidět, jedna moc pěkná zajímavá ženská :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    800
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Za kolik že má být hra kouiptelná?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    No, ono to pritom ma spis bliz ke Jmenu ruze nebo Kladivu na carodejnice ;))
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    No kámošovi se to taky líbí, já nějak nemám rád komixy a celkově barvenou ruční grafiku.. Udělat něco hezkýho tuží je snadný, ale vybarvit to hezky je sakra těžký.
    Celý to zaváním nějaký Tolkienovským béčkovým fantasy alá Baldurus Gate a to já nerad, ale včera sme se schodli, že skoro žádný dark fantasy hry nejsou a potřebovali, bychom aspoň nějaký svůj fantasy Fallout..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RUTHAN: me osobne grafika odporna neprijde, samozrejme se do ni promitla doba, po kterou se hra vyviji, to je u predrenderovanejch her trosku potiz, kdyby to bylo ve 3D, tak se da grafika vylepsovat donekonecna, ale co jsem mel moznost videt, tak druha plovina hry vypada podstatne lip nez jeji zacatek... a herne ma spis bliz k Baldurs Gate nez k Diablu - taky ocekavam, ze to budou hrat spis lidi, co hrali RPG klasiky z minulyho stoleti ;-))
    vzhledem k rozsahlosti hry si autori vzali na hrb trosku vetsi bremeno nez bylo zahodno, protoze tohle opravdu neni hra na jedno odpoledne
    osobne jsem se taky dostal k testovaci verzi a tesim se, az si to zahraju cely, Diablo 2 me kdysi tezce zklamalo, Inkvizitor jde ponekud vic pod povrch ;-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tak Diablem to naštěstí nesmrdí, to je zase fakt ;).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    No vypadá to hodně Diablofilně, to nemusí být apriori špatně.. Grafika je odporná, mechanismy jak sem slyšeli taky, tak už zbývá možná je dobrý příběh, ale ten moc nejde hromadami nelogických skupin monster, který jsou na obrázcích..
    Ale jelikož se to asi upeklo u nás a z větší části asi za skoro zadarmo, tak by se to asi stejně mělo pochválit..
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Před deseti lety bych dal palec nahoru. Nepovažuji se za lenivého hráče, spíše naopak, ale prvky této hry jsou navržené podle mne mnohdy bezhlavě, bez jakéhosi vnitřního citu, který z toho pak dělá těžko hratelnou věc. Teď už je pozdě...

    Projekt sleduju několik let, fandím mu, ale když jsem dostal do ruky testovací verzi, kde údajně chyběly pouze renderované animace, tak jsem byl dost v šoku.
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    DAVESADE: Skoda. Neco se mozna mirne zmenilo, tak to treba nebude tak hrozne, ale jinak to respektuju - ne vsem to sedne.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Ze začátku hry hraju za paladina a utluče mne každý netopýr, který naopak vydrží skoro více, než já. Je špatný systém "nabíjení" rány. Pomalý a těžkopádný vývoj postavy s minimálními skoky. Ovládání - nutnost klikat na naprosto každé tlačítko v inventáři, kde má být kontextová nápověda a podobně. Jako teď už to neměňte, na tu hru je stejně pozdě... ale když jsem viděl propracovanou obsahovou stránku věci, prakticky zabitou zpraseným ovládacím konceptem a herními mechanismy mimo dialogy, tak jsem hořce zaplakal.
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    DAVESADE: Nerikam, ze to budeme menit, ale co ti tam zhruba vadilo? Zajima me to jako programatora. (Samozrejme vim, ze to neni dokonale)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam