• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Budem tu za debila, ale Inquisitora som objavil až teraz a som nadšený atmosférou a príbehom, ale mám pár dosť zásadných problémov:

    - hrám za paladina a v zásade som sa zasekol hneď na začiatku. Netopierov okolo Hillbrandtu vytlčiem ešte celkom bez problémov, prekecám všetkých v meste, s pomocou stráží prežijem aj atentátnika, ale ďalej neviem, čo robiť. Všetky questy (Paul, Jullian, stratené osoby) vedú mimo mesto a v zásade všetko okrem netopierov ma strašne valcuje. Pavúky ma otrávia a skapem, poloobrov ešte celkom dávam, ale nie vo dvojiciach, troll ma utratí. Na lepšiu výbavu síce mám prachy, ale nemám schopnosti, ktoré zase získam len levelovaním, ktoré je možné len vtrdy, keď niečo zabijem. Halp?

    - rád by som sa porozprával s Edmundom d'Arvais alebo ako sa volá, každopádne je asi zatvorený v budove kapituly, kam sa nedostanem ani ako paladin, kým nebudem "zasvätencom" - a to dokonca ani v prípade, že mám inkvizičné povolenie na jeho zatknutie, lulz.
    Tak neviem. Ako sa stanem zasvätencom? Minimálne by som sa rád porozprával s hlavným podozrivým.

    Dík za info, akékoľvek tipy do začiatku extrémne pomôžu, rád by som to hral ďalej, ale fakt neviem, ako zvládať tie ultratuhé boje.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    USHUI: ja nemam problem, jen si dokazu pripustit jine moznosti nez "bezchybne dilo bozskeho genia" a "pekelna zrudnost", coz tobe evidente cini potize.

    Jedna vecna kritika je daleko uzitecnejsi, nez tucet jasajicich patolizalu ;)
    USHUI
    USHUI --- ---
    CYBERWOLF:
    ano.
    obtiznost meni i treba odolnost nepratel.
    cheaty sou. staci koumat a treba i vsichni skorohned pochcipaji, sabat s pekelnou magii 20, max pekelnym presvedcenim..
    problem mas ty, ne hra.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    USHUI: "samozrejme, taky" znamena, ze by bylo mene moznosti a hra byla celkove horsi? To snad ne.

    nastaveni obtiznosti neresi mnozstvi nepratel, ani jejich likvidaci - jen rychlost levelovani - neresi problem.

    cheaty snad ani nejsou ne? Ale i kdyby stacilo zmacknout k a vsichni pochcipaji jak v princovi, problem to neresi - je to cheat.

    jina hra problem resi - ale tak nejak ne tim chtenym zpusobem
    USHUI
    USHUI --- ---
    CYBERWOLF: samozrejme, taky. od toho je treba nastaveni obtiznosti, cheaty, nebo jina hra.] hodne jich resi tyhle individualni naroky hlavne moznosti modu vid.

    btw autori - konzoli inquisitor ma, co tomu vlastne brani?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    USHUI: tim chces rict, ze pokud by byl pomer mnozstvi nepratel a rychlosti jejich likvidace posunut tak, aby bylo nepratel mene, nebo aby se dali rychleji eliminovat (treba aby clovek nemusel pulku cesty, co uz prosel prchat zpatky, nez je vsechny zakouzli do bezvedomi, kdyz zrovna otevre dvere do vice zaplnene mistnosti nebo tak), ze by moznosti bylo mene, nebo byla hra v cemkoliv horsi?
    USHUI
    USHUI --- ---
    hodne nepratel - za modryho kneze solnej sloup nasledovan hnevem nebes, cervenej sabat..papa) do ty doby treba peceti, taktika, mozek..] moznosti zvysit pruchodnost je hodne, na pomaly kouzleni moudrost, atd apod
    par lektvaru sem potreboval pro sebe chvilku ze zacatku a pro partu obcas pred koncem, co sem nestihal ja a nikolas lecit magii...no parta spis prekazi)
    smutny si stezovat, radsi hledat moznosti, proste hrat
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: "byli tu taci, kteri chteli mit z INQ hardcore RPG a to se myslim podarilo" - to zas jo
    KOZINA
    KOZINA --- ---
    PHOW_SAATCH: což ty dungeony mi ani nevadili, ale spoustě kámošů to přestalo hrát jen kvůli těm dialogum.. spousta se jich skoro opakovala a čist toho tuny bylo únavný, já už sem je potom taky přestal číst..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: hlavne Diablo je na tom koseni nepratel zalozeny, tam o nic moc jinyho nejde, Inquisitor je zalozenej spis na adventurni slozce... ted s tim uz nic neudelame... ja jsem nejakou dobu pred vydanim navrhoval vyskrtat z velkejch dungeonu par pater a celou hru tim trochu zkratit, aby se hrac moh vic zamerit na pribeh nez shaneni lektvaru, ale bylo uz moc pozde na to, aby to nekdo preeditoval a mohly by vzniknout akorat dalsi chyby... kdyby se udelal vcas masivnejsi betatest, tak to mohlo vypadat ve finale trochu jinak... ale to je jen takovy kdyby... byli tu taci, kteri chteli mit z INQ hardcore RPG a to se myslim podarilo ;))))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jako obtiznost je jedna vec, ale me spis ubijelo to mnozstvi a delka trvani. Treba v takovem Diablu tech nepratel neni mene, ale daji se podstatne rychleji likvidovat a tak to cloveku ani neprijde (i kdyz to taky casem omrzi).
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: boju mohlo bejt celkove min, to souhlasim... bohuzel se mi to nepodarilo prosadit ;)) v nekterejch lokacich jsem mel chut to zabalit... nebejt pribehu ;) ale hral jsem to jeste v dobach, kdy neexistovaly zadny patche, takze predpokladam, ze obtiznost byla krapet vyssi nez ted ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    USHUI: no, archaicke zpracovani me nijak nevadi (je to vlastne celkem fajn), inventar mi prisel celkem v pohode (i kdyz pri te zaplave lektvaru a malych questovych predmetu jsem kolikrat touzil po vyhledavaci :) ), ale pokud jde o akcni cast, tak musim souhlasit - likvidace tisicu nepratel s dost pomalym kouzlenim a zdaleka ne 100% pruchodnosti kouzel je dost ubijejici. Kdyby byla boju 1/10, vubec by to nevadilo.
    USHUI
    USHUI --- ---
    Co nás zklamalo: Vedle archaického zpracování míří hlavní výtka k akčně pojatým soubojům, které se k tomuto typu hry nehodí a navíc ani dost dobře nefungovaly. Inventář také mohl být přehlednější.

    archaicky zpracovani - pro mne jednoznacne velky +
    akcne pojaty souboje, ktery se k tomuto typu hry nehodi - wtf?!
    navic ani dost dobre nefungovaly - bugy nebo neschopnost?
    inventar a vubec... - jaky si to udelas...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    gamesport.cz - PC Nejlepší RPG roku 2009 - informace, článek, download, galerie
    http://www.gamesport.cz/clanek-pocitacove-hry-ostatni-nejlepsi-rpg-roku-2009.html
    USHUI
    USHUI --- ---
    vic koncu nez hodny/zly? ja teda za kneze max pekelnika i skoro svatouska konec uplne stejnej
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: vystih jsi to docela presne... spousta veci by se asi dala vychytat vic, kdyby hra nebyla tak rozsahla a nedelalo na ti tak malo lidi ;)
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    CYBERWOLF: Hehe, diky za zevrubne zhodnoceni!

    O tech koncich presne nevim... mozna by ti mohl odpovedet scenarista, ale doporucoval bych spis postu, at ostatnim moc neprozrazujeme.

    Taky mas dobre pripominky kolem tech lektvaru a pomocniku. Ted uz to samozrejme menit nebudeme, ale pokud jeste nekdy bude nekdo z nas delat jinou hru, tak se tyhle veci muzou hodit :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    uff, dohrano. Musim rict, ze jsem cekal ponekud veselejsi konec. Je vic koncu nez jen hodny/zly ?

    Kdyz uz to mam tedy za sebou, dovolil bych si takove zhodnoceni:
    Hra je perfekti po pribehove strance, kosate dialogy jsou perfektni, malokdy mi chybi moznost, kterou bych chtel odpovedet. Na druhou stranu se rada dialogu, zejmena o obecnych tematech dost podoba a nektere postavy mluvi dost podobne (napriklad osazenstvo hostince ve swartzwaldu potom, co vyjde pravda najevo mele prakticky to same).

    Jako slabou stranku bych videl akcni cast hry vubec. Hromady kouzel a lektvaru proti vsem moznym efektum, jejichz ucinek je dost sporadicky, vsechno se to musi nacpat do 10 slotu - to je jednoduse malo, ale nevim, jak by se jich tam dalo nacpat vic. V konecnem dusledku jsem pouzival dve bojova kouzla, jednu nebo dve peceti, 3 sloty na lektvary (zdr, stam, mana) a par specialnich kouzel, z nichz treba takova levitace je skoro nutnosti. Zabijeni tisicu nepratel je celkem otrava, obzvlast kdyz probiha stylem otevru mistnost, prvniho pifnu kouzlem a zdrham, nez muzu zas kouzlit, zas zakouzlim a zdrham...

    Doprovod v podobe NPC, ackoliv se to puvodne zdalo jako fajn vec, se ukazal byt nepouzitelny, protoze mezi silou postav z prvniho a tretiho aktu nebyl radikalni rozdil, jejich atributy se s urovni moc nezvysovali a nakonec pak v boji sla cela druzina k zemi rychleji, nez kolik casu zabralo jejich nasledne ozivovani.

    Existuji hry, co se zahraji jednou a uz neni potreba je hrat znovu. Za takove hry jsem ochoten zaplatit tak 300Kc a pokud je to vic, jsem nastvany. To ale neni pripad Inquisitora. I kdybych to uz vickrat nehral, tak vzhledem k rozsahu to za tech 666Kc stalo i na jedno zahrani. Krom toho si myslim, ze diky rozdilnosti postav (je-li nakonec opravdu tak znatelna) to bude docela prijemne zahrat si znovu s jinou figurou. Ale rozhodne ne ted - tohle neni hra, co by se dala zahrat parkrat do tydne pul hodiny, jak se jednou zacne, je problem prestat:)

    Pokud bych mel oznamkovat, dostane Inquisitor 8/10, s prihlednutim ke vsem neprijemnym bugum by to bylo 6/10, ale verim ze s poslednim patchem si to tech 8/10 zaslouzi:)
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    BLACKX: Pokracovani v poste.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam