• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    Topic o Company of Heroes - Opposing Fronts - Tales of Valor
    Rady & tipy & novinky a kecy kolem...
    rozbalit záhlaví
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    HADES: Proto sem sehnal tuhle hru v EN jak se dava ke grafikam. Muzes si stahnou warezackou verzi, nepouzit crack a dat tam serial z ty cesky. Jak je na tom vubec ta cestina? Si to neumim predstavit , riflemani-vojaci s puskami apod. hlasky? :D
    HADES
    HADES --- ---
    prave som si kupil originalku hehe.. ale boha ja tam nechcem cestinu? mate niekto nejaky lahky trik jak to zmenit na eng?
    HADES
    HADES --- ---
    GYD: vykasli sa na pofiu, BoTB (Battle of the Bulge) teraz jednoznacne vedie, presne osekali imba veci atd http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=148986
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    scheldt je hodne specifickej, jsem z neho tak znechucenej ze ho ani nehraju - ja mluvim o normalnich mapach, ne kempovacich
    za amiky proti PE je dulezite jim nenechat pokud mozno zadny velky fuel a proti pechote spis delat snipery a plamenometciky a MG a pak dojet s armored carou - druha alternativa je co nejrychleji jit na BARy..ale vetsinou Riflemani hodne rychle ztraceji
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GIGABITE: klidne hod nejakej svuj povedenej replay nebo screen, rad kouknu jak to probiha .)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    o tom odkazu vim, nastenka je ve vystavbe, nekdo s tim neco udela :D
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    Neco jinyho je postavit 2 arti nebo stuky a udelat spam tehle demolicnich jednotek. Napr. kdyz se ve hre 3xPE vs 3x allies anglanum podari v sheldtu zacatek a zaberou ostrov , postavi na nem simcity a za to houfnice tak uz je zbytek hry jasnej . PE prakticky nemaj nic jako stuky, hummel je az moc pozde a protistrana nabere XP za spam artilerii ktery pernamentne bombardujou zakladny nepratel. To je pak hra uplne o hovne. Zazil sem na sheldtu apod skvely bitvy ale cas od casu se objevi takova banda noobu ktera to kazi. Jinak Anihilate je uplne jina hra nez AT , ale taky kdyz tam ztratis klicovoupozici a prijdes o hodne dulezity jednotky tak to muze zvratit celou hru, musej hra proti sobe zkuseny hraci, nejaky zacatecnici vetsinou neumej vyuzit prilezitost. Na AT me prave flustruje to hlidani si bodu, nemam pak klid na samotnou hru .) Ted sem zkusil 3x AT za amiky a celkem maso, sotva se stiham ubranit PE, riflemani nejak nezvladaj ty jejich myslivce. btw proti spamum rangers/airborne se da bojovat za axis jeste lip nez az allies protii panzer grenadiers, staci klasika miny a pak stuka nebo firestorm, nebo 3-4 inf panzery. Tyhle spamy jsou na montalirgis region denni chleba :)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    z 2v2 tymoveho automatche me nejvic bavi hrat proti lidem kteri zkousi nejake "osvedcene" taktiky..napr delat bloby airbornu nebo rangeru od rannich fazi hry..to pak casem na vas utoci pohromade cim dal tim vic jednotek a prakticky proti tomu za Axis skoro nic nemate..to jsou pak hry..a jeste kdyz se k tomu hraje na victory pointy tak to ma to spravne kouzlo..cas plyne, body ubyvaji, takze je nutne neco delat a snazit se co nejvic to jde

    Anihilace se s tim neda srovnat..tak ste porad relativne v pohode..i kdyz zrovna ztratite nejakou pozici a prijdete o furu jednotek tak to stale neznamena ze ste prohrali..pri victory point hre to tak zrovna neni > vsem doporucuju (usetrite si cas a vic se toho naucite, a mozna vas to bude i vic bavit)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    na nastence je nefunkcni odkaz
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: scheld, lyon a vire river jsou klasicke kempovaci mapy..takze to i takovi lide vetsinou hraji

    na ostatnich mapach pokud te protivnik bombarduje tak je to jedna z moznych taktik..neni to spatne hrani jen je kazdej holt na neco jineho..spis ma svoje kouzlo kdyz te nekdo zvlada drzet na uzde a pritom si v klidu udela hotwizra nebo si dojede s priestem ci hummlem..
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GIGABITE: tak on to neni jen sheldt, obcas nektery lidi hrajou jako prase, bombardovat nepratelskou zakladnu pres pul mapy zvladne i prumerne zaostalej opicak, to potom ta hra ztraci vsechno svoje kouzlo. Me nejvic bavi zacatek hry, kdy si clovek musi vystacit s tim na co ma. Paradni taktizovani, prestrelky , je to o tom kdo co nasadi rychlejc, lip ovlada jednotku nebo prechytraci soupere jako treba chozenim srze zdi pomoci pesaku, spravne nastrazeny bomby nebo vybusniny apod.) Nejradsi prave hraju klasickej anihilate , nemusim mit peci o nejaky body. Ale Automatch zacina taky zkouset, je to celekm adrenalin .))
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: tak nemas hrat scheldt
    v patchi maji byt zase "vyladenejsi" jednotky a hlavne budou nove mapy

    jj..MP se s SP neda srovnavat
    doporucuju vsem hrat 1v1 nebo 2v2 Automatch - vetsinou do par sekund vam najede nejaka mapa, obtiznost je vyssi, hry netrvaji tak dlouho
    kdyz hraju s kamosem 2v2 AT tak nejkratsi hry nam trvali tak 5m, povetsinou tak 20-40m

    chcete abych sem linkoval obrazky co si fotim behem hry a replaye z nejakych 2v2 AT?? par toho mam
    GYD
    GYD --- ---
    nejaky obrazky z Pofia:



    a dalsi tady: http://www.moddb.com/mods/the-pofia-mod/images/dales-inmotion-set#imagebox (neda se poradne linkovat)
    GYD
    GYD --- ---
    AMANES23: exploze mi prisly takovy zivejsi a rozhodne jsou zmeneny textury u nekterych pesaku a techniky
    AMANES23
    AMANES23 --- ---
    GYD: mam to sice uz stahly ale nejak neni cas, tudiz se ptam: meni to taky nejak zvuky a textury?
    GYD
    GYD --- ---
    k tomu Pofia modu:

    Some unique aspects of the mod are...
    - Most infantry can construct a simple slit trench for basic 'in the field' protection (trenches no longer have the 'titanium alloy armor' statistics of generic Opposing Fronts)
    - Bullets, shells, explosions, etc., are slightly more dangerous than generic CoH values
    - When a vehicles engine is destroyed ('in the red'), it is immobilized until repaired
    - A wider variety of units, abilities, and supporting call-ins
    - Improved defenses for all 4 factions
    - Most infantry units can 'escort' a unit (infantry-tank cooperation)
    - Most vehicles can provide 'support' to a unit by following it(tank-infantry cooperation)
    - No more 'automated automatons' crews in a mg pit, etc., now defenses have a proper population count(ex ; mg pit counts as 1 population)
    - Realistic unit population values (ex ; churchill croc. tank has a population of 5, not 16)
    - Infantry in heavy(green) cover can auto-camo (this presents good ambush opportunities)
    - US airborne and British commandos/airborne can now build and upgrade behind enemy lines
    - Mortar and most artillery units ranges have been increased
    - Most infantry now stand a chance against tanks
    -Wehrmacht gains veterancy like US, but a bit slower
    -Most British troops can throw grenades when a captain is built


    jak si tu nekdo stezuje na malou skalu jednotek, Pofia tohle resi, Panzer IV s 75mm kanonem, Stug namisto Marderu, pechotni kulometny a minometny druzstva, lahoda! A hlavne: zvysena maximalni vyska kamery nad bojistem.
    AMANES23
    AMANES23 --- ---
    HIJACKER: to mas recht. sem spis defenzivni hrac, tzn. locknout cast mapy, pockat nez mam dost resources na 'tuning' jednotek a pak pomalu posouvat frontu smerem k nepriteli (hraju jeste Civilizaci a tam tez malokdy utocim dokud nemam 106% sanci na uspech;) )
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    AMANES23: ja to taky nehraju profi ale jen pro odreagovani, ale protoze sem tuhle hru hral asi 2roky proti botum tak teprv mp byl pro me prinos, jen se pripojim do cizi hry, nikoho nesefuju, dohraju do 1h a du neco delat :) ale SP je aspon dobrej , ze Ai se opravdu snazi protlacit kazdou skulinkou, v tom je ten rozdil, u SP musis bejt hodne defenzivni, kazdou cast mapy mit osefovanou, v MP se branis par jednotkama a a napadas ve skupinkach . Defenzivni povahy nemaj v MP proti silnejsim hracum moc sance :) Zase je fakt, ze v MP clovek nema volnost, nemuze pausnout hru ale je to furt adrenalinak .) Tobe se asid atadisk bude libit, je tam par novejch modu, ajko stoned wall - braneni vesnice pred najezdama botu apod.
    AMANES23
    AMANES23 --- ---
    HIJACKER: ale vis jak je to, nez se lidi domluvej tohle tamhle.. Jasny ze proti kompu se brzo naucis taktiky apod. ale tak ja to nehraju profi ale jen na odreagovani (faktor ztrata casu = 0), proto hraju treba proti trem AI hracum, poradny maso, za hodinku konec a muzu se venovat ostatnim vecem..
    Tim tady nechci vychvalovat SP nad MP, to nema cenu, ale driv sem hraval vic nez hodne a uz nikdy vice ;)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GIGABITE: Ten patch ma prej vyjit na konci dubna. Co se tam vubec zmeni? Sem ani ten betatest moc nehral, mohli by orezat tu britskou artilerii a stuky, The sheldt je prakticky nehratelnej, pokazdy to konci 10x stuka vs 6x arti , delat jednotky je zbytecny, v tomhle prezijou jen tanky a ty zase poresi poschovavany AT.
    AMANES23: Tak me zas prijde hrat s lidma mensi ztrata casu nez s compem, navic 1-2h vecer po praci je dobrej relax, pokud ovsem nikdo neudela drophack :)
    AMANES23
    AMANES23 --- ---
    HIJACKER: to je mi jasny ze MP je jina ves ;) ale mam svuj zivot a na hrani uz neni tolik casu..a tudiz kdybych paril s kamousema tak to bude x hodin denne/tejdne..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam