🔋Naše levná Tesla Model 3 Performance🔋
Koupit 500koňové auto za 290 000,- Kč nese vždycky nějaká úskalí, navíc ještě když ani není moc staré a je elektrické. Minule už jsem psal, že trakční baterka se dá konečně dobíjet do 100%. Minulý víkend se dodělal také zadek - po odstrojení se ukázalo, že polibek od Toyoty na dálnici byl větší, než se mohlo zdát, ale Vojta si máknul a díky tomu, že zasažené díly byly všechny hliníkové, nešlo o nic, co by se nedalo vyřešit vrtačkou, nýtovačkou a sadou různě velkých kladiv.
Auto je v tuto chvíli tedy kompletně dopasované a všechny díly jsou nasazené zpět. Trakční baterie má stále ještě velké rozbalancování, ale pomocí Tesla Toolboxu se uvedla do stavu, že ji lze používat přibližně se 70-75% původní tovární kapacity. Po otevření a externím dobalancování čekám, že by mohla mít nakonec okolo 85% SoH.
Jenže je tu nakonec ještě jedna závada, kterou jsme nečekali, a která je z mého pohledu větší než všechno ostatní (včetně té na baterce). Nakonec se tím odkrývá postupně příběh, co se vlastně autu stalo. Holt auta z aukcí se kupují jedině v případě, že máte rádi dobrodružství 🥹
Pár dní vás nechám napínat, než propálím hlavní závadu (protože to bude na delší a informačně nabitější příspěvek). Aspoň uvidím, jestli ji někdo v komentářích správně odhadne... 🤷
https://x.com/diagon_swarm/status/1998340529843470659?s=20