SZANDA: parkrat jsem nekde potreboval prejet na snehu. jit pesky je mozna rychlejsi :-) i pri rychlosti pul km/h sebemensi pohlazeni predni brzdy zacalo okamzite skutr pokladat na bok. to bylo az komicky. v jakykoliv pricetny rychlosti nebo pri prudsim brzdeni neni sance to ustat. celou cestu jsem jel extremne pomalu s nohama nad zemi a brzdil jen zadni. bylo to ze me nejak prekvapil snih a potreboval jsem to odvezt do garaze. samozrejme mi nedoslo, ze bylo vsude posoleno, takze mi do jara upadly ruzny ocelovy dily typu pruzina stojanku... puvodne lesteny hlinikovy dily taky zacly vypadat jak zábradlí na titanicu. proste zkusenost... priste bych to uz pred zazimovanim po prujezdu takovou breckou oplachl hadici :-D
jinak kdyz je suchej mraz, nezmrzlé mokro, nebo tenky snehovy poprasek ktery vzorek prorizne na asfalt. tak se da s opatrnosti jezdit vcelku normalne. hlavne zadny prudky zmeny rychlosti, zadny velky brzdeni predni brzdou, zadny brzdeni v zatackach, klopit jen minimalne. v lete na mokrejch tramvajovejch kolejich je clovek taky opatrnej. pak jsem stejne nekolikrat hodil drzku v lete na ty leskly podlaze v garazich, kdyz bylo mokro, protoze jsem nedaval pozor jako na zmrzly silnici.