• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
    making of
    zajimave clanky, rady, informace



    whatever..]
    rozbalit záhlaví
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Ok, hádat se s tebou nebudu. :)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    LOOCAS: Coze? Si zkus vest rovnobezku s tim stinem od basketbaloveho kose... Pochybuji, ze se uhel svetla/stinu na cca 5 metrech zmeni o 20 stupnu. Plus i kdyby, tak tam chybi nejaky "kontakt" u nohou - napr i na tom stillu je mezi policistovyma nohama videt svetla zem, bez jakehokoliv stinu.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Stín tam je. Všimni si, jak jde světlo. To problém fakt neni. ;)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Tam zase nic extra nevidim, proc ne... Ale GHOSTSTALKER je fakt jak pest na oko, aspon stin jim chudakum mohli udelat.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Tak zrovna tahle kompozice mě nijak nepohoršuje, spíš se mrkni na záběr v čase: 2:05 :D a pak hned na další, kde je bez trika.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Lol, co je tohle za šílenou kompozici... z traileru k The Fighter - 1:38 - http://www.youtube.com/watch?v=Hwv7kT9P0mg

    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    The Monk & The Monkey breakdown
    http://vimeo.com/14943224



    //dik Lukyn.)
    MARICAK
    MARICAK --- ---
    Info pro zájemce o 3D animaci - Universal Production Partners (www.upp.cz) hledá nové kolegy. Jestli umíš pracovat v programech XSI a MAYA, případně 3D MAX, a máš zájem o job, pošli své CV včetně ukázek práce na info@upp.cz
    SHQ
    SHQ --- ---
    jj, ted koukam, ze uz to vlastne predemnou shrnul dost vystizne turbo, tak se omlouvam, ze to tu zbytecne zasiram :)
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    a hlavně, proč tyjo nutně fotka.. když už maj takovou výbavu a všechno tak mohli zkusit bullet-time ten klasickej hejbající se, nějak si s tim vyhrát. Člověka napadne tuna způsobů, ale samozřejmě je to pěkné .)
    SHQ
    SHQ --- ---
    MATHEF: krutost, ackoli to vlastne moc efekt neni jako spis hodne nakladny technologicky postup ,)
    PANIKA
    PANIKA --- ---
    TURBO: musim souhlasit, hodne obycejny
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    TURBO: ja sem jeste "zmrazeny" prkynkare nevidel, proto me to zaujalo ;) jinak s tebou souhlasim, ze nejde o nic novyho, ale ja osobne na bullet time muzu koukat furt .)
    TURBO
    TURBO --- ---
    MATHEF: já Ti nevim, bullet-time FX je už tak stará věc, že takovýhle prvoplánový použití v dokumentárním stylu je už prostě stejně obyčejná věc jako jít se ráno vyprdět :). Zkrátka nic novýho - před 10ti lety to ale byla pecka. Kdyby aspoň každej ten "bullet-time" pokračoval do dalšího záběru a ty záběry třeba spojoval ... a podle toho výsledku je to teda imho bez jakýhokoliv postprocesu, takže to vypadá docela podivně (nelineární a dost trhanej pohyb).
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    Timeslice Films Shoots Fifty Two Canon’s For Rip Curl Spot.

    YouTube - Mirage Boardshort 2 - Feature Video
    http://www.youtube.com/watch?v=ZlZPmABrLu8&feature=player_embedded


    YouTube - Mirage Boardshort 2 - Behind Mirage
    http://www.youtube.com/watch?v=lyDVmIDv_4c&feature=player_embedded

    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    Money Money Money - "Gettin' Money With a Mouse and a Wacom Pen (Fuck Comic Sans Fuck Papyrus, Too)"
    http://vimeo.com/15192184
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    zajimavy kanal
    YouTube - The FPS Shot - Effect Breakdown
    http://www.youtube.com/watch?v=gVhqA3Hi2YY&feature=player_embedded
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    IOC ¦ All together now making of on Vimeo
    http://vimeo.com/6718548
    TURBO
    TURBO --- ---
    YouTube - Assassins Creed Lineage Full Length Movie [HD]
    http://www.youtube.com/watch?v=Ksy_ryMnJDs&feature=related
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    DiRT 3 Trailer on Vimeo

    http://vimeo.com/13853352

    This is the Marketing Trailer we produced at RealtimeUK for the new "DiRT 3" game from Codemasters.

    The movie is one continuous piece of car physics, on one continuous camera.

    It was a challenge producing an animatic that was hand animated and trying to conform physics to those cameras and timings. We ended up having to increase the timings on some sections and shorten them on others, as the car physics ran at different speeds to the animatic.

    The other challenge was getting all of the environments to seamlessly match up using the same car pass and cameras.

    The job was completed using 3dsmax and Vray, then composited in AfterFX.

    On and off, it took about 6 Artists approximately 3months to complete.

    I was the Lead Artist on the job. I produced some of the animatic, cleaned and animated the car physics (supplied by codemasters), and completed the lighting, compositing and rendering for the movie.


    http://realtimeuk.com
    http://facebook.com/dirt3game
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam