• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    DANCHEZ: Despill už je jen barevná korekce aplikovaná na hranách objektů. Tady jde o syrový data, resp. o jejich reprezentaci.

    Po debayeringu dostaneš nějakou RGB informaci, v případě REDky navíc zkomprimovanou do chroma 4:2:2 a navíc v nějakym zvláštnim RED barevnym prostoru, kterej neni ani úplně Log, ale ani úplně digitál.

    Pokud máš blbě nasvícenej green a nebo, nedej bože, foreground, obvzlášť v highlitech, tak z toho ten klíč prostě nedostaneš ani za boha a musíš retušovat a piplat se s tim, jak vemeno.

    Nejsem vyloženě kompozitor, tohle je na mě už nad rámec mejch praktickejch zkušeností a znalostí, ale i lidi, který dělaj kompoziting denně v high-end produkcích, co jsem s nima spolupracoval, obvzlášť na reklamách, tak byly z toho, co jsme natočili (nebyl jsem DOP ani nijak jinak zodpovědnej za principal photography) úplně v prdeli. Nakonec jsme tak půlku věcí retušovali a opravovali, aby to aspoň trochu drželo pohromadě a i tak z toho vznikla nejhorší (technicky) reklama, co jsme kdy dělali. Byla to ostuda a byl jsem z toho fakt nešťastnej, ale deadline byl deadline a muselo to jít ven.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    LOOCAS: jako to verim ze to je porod, s kamerama moc zkusenosti nemam tak nedokazu rict, ale nepomohl by aspon nejaky despill nebo neco podobnyho?
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    DANCHEZ: Tak ono klíčovat světlý chlupy/vlasy na greenu je vždycky porod. Tim spíš, když to točej na REDku, která je docela náchylná na přesvícení a tim komplet domrdání highlightů v motion bluru. Její barevnej prostor neni moc na tuhle práci vhodnej, ale protože je levná, tak s ní každej fotí.

    Nedávno jsme jeli reklamy na greeny s novou Sony F55 (tušim? nevzpomínám si přesně na její název) a to byly nebe dudy. Logaritmickej prostor byl naprosto ideální na GS a i highlighty, motion blur atp... prostě fungoval.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    RADIQAL: hm.. tak to asi posral osvetlovac, vzdyt i na tech fotkach z nataceni to vypada jak by to bylo blbe vyriznute v photoshopu
    RADIQAL
    RADIQAL --- ---
    DANCHEZ: "ti nevim karle", ve videu mi to taky přišlo divný, ale tyhle fotky z natáčení vypadaj výmluvně... http://www.mettle.com/freeform-pro-and-evolution-of-style-2/
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    DANCHEZ: Já se tomu vůbec nedivim... ty rozhodnutí, co občas padnou na place, jsou na přesdržku někdy. :)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    OLTSKUL: ja trochu nechapu proc je to natoceny na modrym pozadi a pak je to vrazeny na zeleny pozadi... je to tam hrozne videt a dost to kazi dojem z jinak povedenych prechodu.. hlavne ty vlasy vypadaji hrozne
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    OLTSKUL: Jo, tyhle taky zbožňuju. Stáhnul jsem si je, zremastroval do sekvence JPEGů, abych si je moh pustit snímek po snímku a schválně doporučuju všem, protože tam pak najednou vidíte takovej chyb v maskách, rotu, retuších atp..., který ale prostě nejsou vůbec vidět v plnym pohybu. :) Přišlo mi to fascinující.

    Klienti nás mrdaj za každej lehce mázlej pixel a tady to prostě funguje na 100% i s takovejma chybama. :)
    OLTSKUL
    OLTSKUL --- ---
    moje dve asi nejoblibenejsi reklamy... nenapada me jina reklama, kterou bych si proste obcas pustil, jen abych se pokochal...



    Evolution of Style 2 | FreeForm Pro | mettle.com
    https://vimeo.com/48339039


    Evolution of Style | FreeForm Pro
    https://vimeo.com/29011061
    MILIS
    MILIS --- ---
    Unbroken - VFX Breakdown
    https://vimeo.com/123209531#at=2
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    TARS and CASE - Interstellar [Behind the scenes]
    https://www.youtube.com/watch?v=cRmNPE0HwE8
    BASNIK
    BASNIK --- ---
    Q: If you had the opportunity to spend a day with anyone from this industry, who would it be?
    A: Ed Catmull. The first computer animation he ever saw was his own. That's pretty rare. :)
    http://www.cgadvertising.com/pages/latest-news/interview---kalman-ruszkai.php

    Ruszkai Kálmán
    2014 Transformers: Age of Extinction (effects technical director)
    2014 X-Men: Days of Future Past (effects technical director)
    2013 Ender's Game (visual effects artist)
    2013 R.I.P.D. (effects technical director: Rhythm & Hues)
    2011 Happy Feet 2 (visual effects artist)
    2010 Going Postal (TV Movie) (cg effects artist: Digital Apes)
    2007 Robin Hood
    {imdb}
    BASNIK
    BASNIK --- ---
    JOHN CARTER: Sue Rowe – VFX Supervisor – Cinesite | The Art of VFX
    http://www.artofvfx.com/?p=2427
    BASNIK
    BASNIK --- ---
    TONNY23
    TONNY23 --- ---
    OT
    Někdo schopný na tvorbu či úpravu modelů zvířat? Potřebuji připravit figurky psů k tisku na 3D tiskárně a následně pro výrobu ve velké sérii. Pokud by vás to zajímalo, piště si o informace na SgtBodie@seznam.cz
    /OT
    MASTA
    MASTA --- ---
    CLOJSTER: Jste me pobavili, trochu dejavu :) mel jsem experta, co chtel tocit vypravny klip, mel 20 tis a jako referenci poslal sceny z holywood filmu... Bohuzel se to nestalo poprve ;)
    CLOJSTER
    CLOJSTER --- ---
    LOOCAS: To by se melo davat povinne ke kazdemu takovemu videu. Aby to videli i "hledaci referenci". Pac to co mi obcas pristane v mailu, ze "takto to ma vypadat" i pres to, ze je na to cas stezi 2 tydny, je fakt na ranu. :)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    LOOCAS: jj, to mi prislo na tom videu nejzajimavejsi:)
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    DAVVID: Ty "Work Hours" jsou šílený! Tohle by u nás nikdo nezaplatil... :( přesto, že by očekávali stejnej, né-li lepší, výsledek a za kratší dobu. :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam