• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
    making of
    zajimave clanky, rady, informace



    whatever..]
    rozbalit záhlaví
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    MEJLA77: nedařilo se mi to video najít a mezitím jsem našel ještě tohle
    7 Practical Effects in Films You Probably Thought Were CGI - Raindance
    7 Practical Effects in Films You Probably Thought Were CGI - Raindance
    https://www.raindance.org/7-practical-effects-in-films-you-probably-thought-were-cgi/

    některá videa už se mi bohužel neukazují, ale to za 4) je docela maso, pokud je to fakt bez cgi (ten lítající bordel)
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    Amazing Practical VFX - NO CGI - Introducing: SCANDINAVA
    https://www.youtube.com/watch?v=ZzTUFBUNKyU
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    taky by to nemuselo mit 12 megabajtu:D
    JOPS
    JOPS --- ---
    OLTSKUL: neni to spatny

    ale presne jak pise [ CLOJSTER @ vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky ]

    co na tom ma tolik polygonu ? Dyk to je akorat par valcu, obdelniku a sem tam extrude :)


    v cem to je delane ?
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    PULP121: Tyhle strojoviny jsou triviální narigovat. Většina je beztak FK s pár constraints. Nic na tom neni.
    PULP121
    PULP121 --- ---
    CLOJSTER: Já chtěl akorát vidět ten rig. No nic, příště :-)
    CLOJSTER
    CLOJSTER --- ---
    PULP121: Pri 3,7Mio poly na robota? Tezko :)

    Sory Oltskul, nic ve zlym, ja jen nechapu proc to ma tak husty mesh :)

    Neco ke konstruktivni kritice: ty oderky na hranach jsou moc rovnomerne a vsude (i tam kde by byt nemely)
    PULP121
    PULP121 --- ---
    OLTSKUL: Hýbe se to někde? Odkaz?
    OLTSKUL
    OLTSKUL --- ---
    extra extra pro fanousky factoria :)
    (cca 60 hodin modelovani a rigovani, 3.7 mio poly na robota, 36 minut render ve 4K, AMD ryzen 1700, zadny post ani cc)

    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    DANCHEZ: nic se neděje, po téměř roce si to rádi připomeneme ;)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    MEJLA77: jaj, sry:)
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    Main Road Post "Attraction" VFX breakdown ' 2017
    https://vimeo.com/213856925
    ALI
    ALI --- ---
    jinak kdyby to nekoho zajimalo, tady je pdf se vsema novejma funkcema v resolvu 15. na nejaky veci se fakt tesim, ale driv nez za trictvrte roku to instalovat nikam stejne nebudu...

    http://documents.blackmagicdesign.com/...e/20180407-5f4eee/DaVinci_Resolve_15_New_Features_Guide.pdf
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    ALI: ahaa, to jsem prehlid, ty jo husty..
    ALI
    ALI --- ---
    DANCHEZ: For best usage, we recommend shooting single camera. However, if using 2 cameras is desired, we can synchronize the screen, or screens, to both cameras perspective’s using an alternating shutter phase.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    ALI: dve kamery? pisou tam o dvou senzorech.. nejak nechapu jak by to fungovalo pro dve kamery, protoze to co se zobrazuje na tom bg screenu je natoceny vzdy v zavislosti na pozici a rotaci te kamery
    ALI
    ALI --- ---
    DANCHEZ: jj pecka. ma to teda docela dost omezeni, takze greenu se jen tak nezbavime. ale jinak me to bavi dost.

    zajimavy je, ze dokazou syncnout perspektivu pro dve kamery, to je husty.

    FAQ – ARwall, Inc.
    http://arwall.co/faq/
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    How We Killed The Green Screen
    https://vimeo.com/264282403
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    Dost povedena kombinace 3D a 2D animace.
    [AMA] We're the team behind ANNIE: Origins. Ask us anything about the animation process and her new story! : leagueoflegends
    https://www.reddit.com/...ueoflegends/comments/7ujtrp/ama_were_the_team_behind_annie_origins_ask_us/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam