• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANTICLOVEKPND crew výběh někdo ňákej flek?:)
    REBORNA
    REBORNA --- ---
    PRGA: Já to tu nerozebírala - to oni to na mě před rokem vytahli ... teda nějakej Charvy, kterýmu se slepičí prdelka Erikk asi taky pochlubil.

    Jo a v tý době jsem tu byla nováček a nic nepsala, takže jsem ještě žádnou pověst dementky neměla :)
    PRGA
    PRGA --- ---
    REBORNA: nějaká PRGA si to myslí taky, protože tvý příspěvky se přehlédnout nedaj :D a možná si ani nemyslí, že si děvka, ale úplně pitomá :D se divíš, že si z tebe všichni dělaj prdel a nepříde ti divný, svý vztahy a intimnosti rozebírat všude.. prej si dost stará na to, abys mohla mít už rozum ;)
    ERIKK
    ERIKK --- ---
    REBORNA: ja z toho nahodou tezim dodnes :D




    REBORNA: a jinak TMH to myslel zle, ne jako srandu :) Jsi fakt mimo :D
    TMH
    TMH --- ---
    REBORNA: nevim, máš na dásních hovínka
    TMH
    TMH --- ---
    víc perníku?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    už to tu přestává být místo lásky a porozumnění :( jen velký tekvej bevérly hyls 902 23


    REBORNA: srandu?
    TMH
    TMH --- ---
    REBORNA: takže poučení z tohohle příběhu je, že nesmíš lízat z lásky prdele lidí, který nemaj svědomí a těší z lidskýho neštěstí na internetu? :)
    REBORNA
    REBORNA --- ---
    Jo a když jsme s tim nápadníkem mluvili o tom, že jsem nekuřačka, tak se divil...

    ...A ptal se mě na pervitin....Pravděpodobně proto, jak jste tu psali, že dealuju perník na Hlaváku...on nechápe, že si to běžně píšete mezi sebou jako srandu...
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    počkej až hodim na kostce kritickej úspěch .. já a kámoši z dračího doupěte si tě najdem!
    TMH
    TMH --- ---
    SCARF_23: no ještě se nevrátil z elfí roklinky takže na něj musíš s kouzlama, magickými meči a hobitíky :)
    SCARF_23
    SCARF_23 --- ---