TIP: S tvym náhledem na opravování starejch použitelnejch aut naprosto souhlasim, ale nesouhlasil bych tak uplně s tim, že by tu měly jezdit jen ty starý. Resp inovace jde kupředu i v automobilovym průsmyslu a třeba EURO normy na výfukový emise dost schvaluju. Ono zase kdyby u nás jezdily jenom starý auta, tak je to tu jak v Indii. Určitě si dobře pamatuješ, že tam nebyl zrovna fresh vzduch, což bylo tim, že tam jezdili 40 let starý trucky, který byly sice s láskou vyrobený tak, aby přežili všechno, ale zároveň do vzduchu vypouštěly nesmyslný množství bordelu, takže když sis šel dát sprchu, tak si ze sebe smyl půl kila nafty. Stejnětak motorový rikšy, který měly všechny dvoutaktní motor. Dovedeš si představit, jak by vypadal vzduch v Praze, kdyby tu jezdily pouze a jenom trabanty a wartburgy, který byly taky stavěný na dlouhý léta, leč se spalovánim oleje v palivu.. Myslim, že lidi tenkrát hodně lobovali, když je vlády začly tlačit, ať už tyhle auta vyhoděj a koupěj si něco normálního.
Opačnej příklad můžeš zažít třeba v Irsku, kde pokud se nepletu maj nejmladší auta v evropě, tam když chodíš po Dublinu, tak ti ani nepřijde, že jseš v hlavnim městě a něco jako smog tam fakt neznaj.
Pochopitelně nejsem rád, že si na tom namastěj kapsu automobilový megamolochy a stát, kde se to stejně rozkrade, nicméně auto bude o krok dál sockám, co na to nemaj a tak místo toho, aby svoje starý, kvalitní auto kvalitně opravili, tak ho zbastlej, případně podplatěj technickou (potažmo emise) aby s tim mohli ještě chvíli brázdit silnice.