rád bych se podělil o pořízení báječného mobilního připojení do sítě O2... když se rozhodnete tak blbě jako já a necháte si to přivýst domu nepočítejte že Vám to jen tak poběží... maj na to 5 dní (pracovních)... šestej den už sem nevydržel a zavolal co to jako má znamenat... že prej na to maj 5 dní...řikám že už je to 6tej den (pracovní) od dodacího listu - chvilku ticho pak jestli jí prej můžu dát r.č. - neznaju...r.č. otce... taky nic (přesto že u nich máme dva mobily, pevnou a pevnej net:)... řikám že to bylo objednaný na základě hovoru s jejich operátorem kterej se nám s nabídkou vetřel (o týdnu na zprovoznění se samo nezmínil) tak at si to dohledá podle toho... zjevně nejaká mladá píča, asi nezaučená... prej at vydržim... po chvilce že tam prej ještě neni smlouva co otec podepsal, řikám že mě nijak nezajímá jejich vztah se spedicí který jim ty smlouvy vozej, že to mělo včera běžet a jestli taky čeká na rohliky tejden když si je zaplatí...ticho... opět vydržte... hrozně happy mi řiká že to teda dala na urgenci a to asi jako mělo bejt zadostiučinění... uplně znechucenej jí řikám at mi to koukaj dát do večera dopořádku a informujou mě o stavu připojení telefonicky... nic... druhej den volám znovu, nákej týpek čte ty odpovědi podle čísel jak to má před sebou... na otázku proč mi to neběží nedokáže odpovědět... neni tu ta vaše smlouva... LOL ... už fakt docela nasranej mu řikám že mě jeho smlouva nezajímá, že mi neběží internet co sem si už zaplatil... moment... asi po 5ti minutách to zvednul nejakej chytrák a řiká že nemám právo ani na tu zadanou urgenci že ve smluvních podmínkách je že na to zprovoznění maj dní DESET! ... "poslal sem ho do píče" ...vzápětí byl hovor odpojen :) ...
vim že smluvní podmínky sou to první co sem si měl přečíst, ale když vám všude prezentujou dní 5 a i jejich zaměstnanec mi celej den opakuje to samý... divíte se mi?