HORKY_KAFE: Oni ale nemohli vybrat lidi co jsou "influencery", protože žádný takový příznak neexistuje. Oni řekli, že vyhledali propojovatele komunit, ti jsou podle nich influenceři. To je podle mě slabý bod té analýzy. To, že někdo propojuje komunity, přeci ještě neznamená, že je to influencer a už vůbec ne, že jeho názory každý respektuje.
Navíc píšou, že se nekoukali na to, kolik má kdo přátel, ale imho bude mezi počtem přátel a počtem propojovaných komunit úzký vztah, protože někdo kdo má tisíc přátel, asi propojuje víc komunit než někdo s deseti přáteli.
Každopádně abych jen nekritizoval, je to zajímavá analýza a oceňuju, že se někdo snaží o komplexnější metriku než jen počet přátel. Zajímavé by bylo porovnat metriku propojení komunit a metriku počet přátel, jaké by byly rozdíly, a jestli by vůbec byly významné.