GREGOR_PRIDE: jako složit hodinu livesetu, co má hlavu a patu je celkem kumšt. Já už například vzdal hardware co se týká rychlejších žánrů (tzn. 150 bpm), kdy jsem v každým přepnutí patternu dělal chybu, nestihl jsem něco a celkově to bylo peklo, vlastně na většinu klubovejch a party hraní mám Ableton + nějakou libovolnou mašinu pro oživení. Jak píše LDS, je to hodně o tom, jak to máš v ruce.
Každopádně abych se držel tématu, nově ted skládám na hardware 120-130 bpm live a je to o dost pohodlnější rychlost pro tyhle změny. Vlastně ted skládám live "pozpátku", tzn. udělám hlavní hook na pattern A-5 a z něj pak odebírám zvuky/party a jdu směrem A-4, A-3, A-2, A-1 atd., následně rozvedu motiv do taneční petelice až do A-8 (přidávání bicích a dalších věcí). Jeden "track" nebo jedna "pasáž" tedy má aktuálně 8 patternů, který v klidu přepínám a bez nutnosti pamatovat si mutes, je tam dost rozlišení pro nájezdy atd. samozřejmě mám k tomu tahák na papíru, hodně by mi pomohla perf. stránka na Digitone, uvidíme jestli to někdy bude. Do další pasáže pak nakročím stejným způsobem, udělám hlavní mega náklep ze kterýho odebírám, A-9 tedy začně jakousi plochou, nebo kecama, nebo basslinem kterej se vyvíjí. Ty limitace HW hodně podněcujou tvůrčí proces, když mě to nasere zapínám rovnou Ableton :))