• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    LBND: Ja jsem linej, tak se ptam tady, registraci tam mam uz asi 2 roky, kdyz jsem se v tom poprvy vrtal.
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: a jestli ses jeste nezaregistroval na unity forach, tak tak udelej ; tenhle dotaz se tam zjevuje s periodicitou cca dva tydny, naposledy dnes : http://forum.unity3d.com/threads/97976-Cheapest-way-to-get-into-iOS-development
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: staci libovolny i starsi, minimalne nvidia grafarnu
    unity nepotrebuje nejnovejs os, pozdejsi submitovani na app store zrejme ano
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jeste dotaz, jakej mac je potreba pro Unity, vzhledem k cene bych kupoval novy mac mini za 17 litru, ostatni kramy jsou jeste drazsi. Premyslel jsem i o necem starsim za par tisic, ale na tom co kompilovani v Unity chodi, nebude to potrebovat novejsi OS, nebo jaky v tomhle mate zkusenosti?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SkinnedMeshRenderer a jejich kombinování - vyznáte se někdo v tom?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Nevite nekdo, jestli iPad2 ma nejakou emulaci rychlosti jednicky, nebo clovek musi ty kramy koupit oba?
    LBND
    LBND --- ---
    neupgradnul nahodou nekdo ? na liona tedy
    zpravy jsou ponekud rozporuplne
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    LBND: Luxus!
    LBND
    LBND --- ---
    XYCHT: nebo
    #!/bin/bash
    open -na /Applications/Unity/Unity.app
    :) pouzivam uz dlhsie
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    Unity spustite ve vic procesech, musite ale z cmdline. Ne open Unity.app, ale Unity.app/Contents/MacOS/Unity (nebo tam nekde).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: ok
    LBND: To pravě nepůjde.
    LBND
    LBND --- ---
    LBND: ale predpokladam, ze nepujde udelat unity build z ne-mac verze unity s iDevice targetem..
    v tom pripade jedine cely unity do virtualu ( jestli to pujde ) ale pak ma bez problemu (wtz) build&run
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: finalni kompilace v pripade deplymentu na iPad, coz se ruthan ptal a o ktere virtualizaci se bavime ( alespon doufam ) se deje cela v xcode uplne mimo unity
    na kompilaci, kterou mas asi na mysli nepotrebuje virtualizovat nic
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Kompilování je funkce z editor dll, ne z engine dll, takže.. pochybuju. Na úrovni hrabání v jejich velice dobře obfuskovanejch knihoven jde vše.

    Pokud se vám podaří hezky zprovoznit kompilaci ve virtuálu, bude to zajímat celou komunitu. S tím se rozhodně pochlubte.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja nevim, jak ta kompilace vypada, nestaci to delat z cmd nebo tak neco?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: unity3d nespustíš ve virtualním stroji, alespoň do verze 3.1 to nešlo.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Pockej, jedna vec, je kompilovani proto je potreba MAC a druha nejake funckni testy, my realne potrebujeme jen kompilovani a pak to nejak narvat na iPad, nebo spustit to v tom emulatoru, ten snad beha i na PC?, takze by graficka karta je snad mimo misu.
    A takova atrapa uz to taky neni vcera jsem na ve virtualu hral i Far cry a Warcraft 3 a uz je to hratelny.
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: nevim, jestli se da aktivovat iphone platform ve windows verzi, ale asi ne kvuli trampoline a pak mas pravdu, ze se to neda
    jestli by slo vygenerovat xcode project, tak se da, ofc, skompilovat ve virtualu
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: Unity3D neběží ve virtuálu(vmware), protože nechodí s vmware atrapou grafické karty.
    LBND
    LBND --- ---
    OS X Lion Allows Running Multiple Copies on the Same Machine (Virtualization) - Mac Rumors
    http://www.macrumors.com/2011/07/01/os-x-lion-allows-running-multiple-copies-on-the-same-machine-virtualization/

    - akorat to na neapple hw neni/nebude legalni, coz jiste veskerym internetum nebude prekazet
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam