• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    LBND: Ja jsem linej, tak se ptam tady, registraci tam mam uz asi 2 roky, kdyz jsem se v tom poprvy vrtal.
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: a jestli ses jeste nezaregistroval na unity forach, tak tak udelej ; tenhle dotaz se tam zjevuje s periodicitou cca dva tydny, naposledy dnes : http://forum.unity3d.com/threads/97976-Cheapest-way-to-get-into-iOS-development
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: staci libovolny i starsi, minimalne nvidia grafarnu
    unity nepotrebuje nejnovejs os, pozdejsi submitovani na app store zrejme ano
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jeste dotaz, jakej mac je potreba pro Unity, vzhledem k cene bych kupoval novy mac mini za 17 litru, ostatni kramy jsou jeste drazsi. Premyslel jsem i o necem starsim za par tisic, ale na tom co kompilovani v Unity chodi, nebude to potrebovat novejsi OS, nebo jaky v tomhle mate zkusenosti?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SkinnedMeshRenderer a jejich kombinování - vyznáte se někdo v tom?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Nevite nekdo, jestli iPad2 ma nejakou emulaci rychlosti jednicky, nebo clovek musi ty kramy koupit oba?
    LBND
    LBND --- ---
    neupgradnul nahodou nekdo ? na liona tedy
    zpravy jsou ponekud rozporuplne
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    LBND: Luxus!
    LBND
    LBND --- ---
    XYCHT: nebo
    #!/bin/bash
    open -na /Applications/Unity/Unity.app
    :) pouzivam uz dlhsie
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    Unity spustite ve vic procesech, musite ale z cmdline. Ne open Unity.app, ale Unity.app/Contents/MacOS/Unity (nebo tam nekde).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: ok
    LBND: To pravě nepůjde.
    LBND
    LBND --- ---
    LBND: ale predpokladam, ze nepujde udelat unity build z ne-mac verze unity s iDevice targetem..
    v tom pripade jedine cely unity do virtualu ( jestli to pujde ) ale pak ma bez problemu (wtz) build&run
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: finalni kompilace v pripade deplymentu na iPad, coz se ruthan ptal a o ktere virtualizaci se bavime ( alespon doufam ) se deje cela v xcode uplne mimo unity
    na kompilaci, kterou mas asi na mysli nepotrebuje virtualizovat nic
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Kompilování je funkce z editor dll, ne z engine dll, takže.. pochybuju. Na úrovni hrabání v jejich velice dobře obfuskovanejch knihoven jde vše.

    Pokud se vám podaří hezky zprovoznit kompilaci ve virtuálu, bude to zajímat celou komunitu. S tím se rozhodně pochlubte.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja nevim, jak ta kompilace vypada, nestaci to delat z cmd nebo tak neco?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: unity3d nespustíš ve virtualním stroji, alespoň do verze 3.1 to nešlo.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Pockej, jedna vec, je kompilovani proto je potreba MAC a druha nejake funckni testy, my realne potrebujeme jen kompilovani a pak to nejak narvat na iPad, nebo spustit to v tom emulatoru, ten snad beha i na PC?, takze by graficka karta je snad mimo misu.
    A takova atrapa uz to taky neni vcera jsem na ve virtualu hral i Far cry a Warcraft 3 a uz je to hratelny.
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: nevim, jestli se da aktivovat iphone platform ve windows verzi, ale asi ne kvuli trampoline a pak mas pravdu, ze se to neda
    jestli by slo vygenerovat xcode project, tak se da, ofc, skompilovat ve virtualu
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: Unity3D neběží ve virtuálu(vmware), protože nechodí s vmware atrapou grafické karty.
    LBND
    LBND --- ---
    OS X Lion Allows Running Multiple Copies on the Same Machine (Virtualization) - Mac Rumors
    http://www.macrumors.com/2011/07/01/os-x-lion-allows-running-multiple-copies-on-the-same-machine-virtualization/

    - akorat to na neapple hw neni/nebude legalni, coz jiste veskerym internetum nebude prekazet
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: ne.
    LBND
    LBND --- ---
    s linoem by to btw melo byt lepsi, pac se zda, ze povoluje virtualizaci, ale nevsazel bych na to
    LBND
    LBND --- ---
    nestaci
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Nezkoušel tu někdo dělat něco na iPad? Je potřeba ke kompilaci skutečně Mac, jak se straší nebo stačí PC?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To je FPS, to bylo uz i v jednym ty showcase hre primo od Unity, Boot camp se to jmenuje, jestli se nepletu.
    LBND
    LBND --- ---
    UNITY: Game List
    http://unity3d.com/gallery/game-list/

    ty jednodussi samply treba window / asset store / c# game examples
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Par vetsich pokusu tu zda se je (terba interstellar marines vypadaji nadejne), ale nic dodelaneho jsem teda nevidel...
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Co je nejvetsi projekt na Unity zatim, kdyz to tak reknu, ma nekdo odvahu na tom stavet, nejakou velkou hru, nebo se na tom porad jen delaji ty "male blbostky"? Ano ja vim, ze ty male blbustky ted vydelavaji vic, nez ty velky hry.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    BUDDHA: Já mám s Unity zkušenosti už delší a žádný větší a volně dostupný projekt s něčím zajímavým myslim neni.
    Na druhou stranu s Reflektorem se dostaneš ke všemu. Unity neobsahuje žádnou obfuskaci zkompilovaných skriptů, jen (nejdůležitějších) částí vlastního jádra.
    BUDDHA
    BUDDHA --- ---
    MAIMONIDES: Díky za tip, nicméně jsem tam nic "šikovného" nenašel. Spíš jsem hledal hotovej projekt, který si budu moci stáhnout a nějaké objekty přidal/ubral - jen abych se otrkal... (bo jsem slepý?)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam