Jelikoz nejen svymi chybami se clovek uci, kdyby nahodou nekdo narazil na stejny problem jako ja...
Rekompilace v unity na IOS je debilni. mam Smartvalue T , v podstate jen wrapper kolem nejakeho nastaveni, ktere umoznuje jinym objektum navesit se pres event na zmeny, at se to nemusi kontrolovat v kazdem ticku atd. Ze smartvalue T mam odvozene SmartBool, SmartFloat, SmartInt, s nejakymi dalsimi vecmi navic.
na pc neni problem, na ipadu prvni prirazeni eventu projde, dalsi projde uz JEN PRO TEN SAMY TYp.
tj mam SmartBool b1, b2, b3, a SmartFloat f1, f2, f3...
b1.onchange+=...
b2.onchange+=
f1.onchange+=... - spadne s bad access
f1.onchange+=...
f2.onchange+=
b1.onchange+=... - spadne s bad access
resenim nakonec bylo vyhodit generickou tridu a udelat smartbool / float jako samostatne tridy, pak to funguje :( zabil jsem tim vic jak den pomalou pracnou snahou zjistit, na cem konkretne to pada, nez jsem si vsiml tohohle....