• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JOHNY_SMRZ: vitej ve svete ultra "presneho" physixu uzasne implementovaneho v unity :)

    Jestli chces, aby objekt ignoroval gravitaci, tak mu ji ani nezapinej / kompletne si ho rid sam.

    Nicmene co me napada jako prvni mozny velky problem, kde na nej tou silou pusobis? mysleno ve skriptu - pokud to delas kdekoli jinde nez ve fixedupdate, rikas si o problem
    JOHNY_SMRZ
    JOHNY_SMRZ --- ---
    zdravicko. Chtel jsem se zeptat jak je to v unity s gravitaci pro rigidbody. Mam objekt ktery ma mass 1 a pomoci scriptu na nej pusobim silou v Y ose. Logicky mi prijde ze pokud na nej budu pusobit silou 9.87 tak by se nemel pohybovat ale uleti mi nekam do vesmiru. aby byl vyrovnany 5ak na nej musim pusobit silou zhruba 8 coz mi nesedi k zadnemu nastaveni. Pouzivam defaultni nastaveni .
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Ja vim, jak to chce prodavat, to je posledni 3 roky stejny, proto rikam, ze to neni uplne ztracenej pripad.

    Kdyz neco o unity, uz se konecne zmohli na ten svuj slibovanej GUI editor aspon v nejaky bete nebo porad nic? Jinak jsem ted zazmal, ze slavny Shagun pouzival gui, ktery my jsme kdysi odepsali jako pomaly, az ani nevim, jestli je to primo unity, nebo nejaky kram z asset storu, ale je to teda pekne hnusny a vubec se jim to k ty jejich nalesteny bide (hratelnost) nehodi.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    aspon to tu nehnije
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Tak vesmes chci rici. Ze se rozhodnul svuj engiene pouzit na visualizace interieru a pro projektanty a architekty. Je to jeho volba a ty kluky studentsky, ktery chteli udelat hricku jsem mu dohodil ja. :) Dulezite na tom bylo propojeni fyziky a dalsich veci, ktere tam doposud nebyli. Takze to byl urcite krok dopredu.

    Ps: klidne to smazte. Vicemne se bavime o "konkurencnim" ceskem enginu :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Tak tohle mi ukazoval osobne pred 3 mesici, tohle je prakticky to nejednodusi co se da udelat ve 3D auticka na rovny silnici a na PC, kde neni nutny nic optimilizovat, protoze je vykonu je nekonecno.

    Jako on je bezesporu velmi schopnej a moc se toho nauci, kdyz chce vsechno delam sam, ale uz je to tak 10 let cesta do pekel.. kdyby delal jinde, neco jinyho, tak bychom si treba i neco na cem delal mohli jednou zahrat a bude to neco jinyho, nez studentska blbustka nize.
    KOZZENA
    KOZZENA --- ---
    Ahoj, hledáme programátora s citem pro grafiku. Plný či poloviční úvazek, práce možná z domova. Máme od klienta zajímavý dvouletý projekt v Unity 3D a potřebujem nového člena. Díky. Pište na: info@interactstyle.cz [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: Hledá se programátor s citem pro grafiku, firma vyhrála potenciál roku 2010 a dělá detekci pohybu / Kdekoliv. Ideálně Ostrava, Praha, Plzeň, Frýdek-Místek ]
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Samoucelena onanie. :D Jo, tak trochu mas docela pravdu. Ja mu hodne veril a verim. JE to podle meho nazoru jeden z nejlepsich lidi v teto oblasti.
    Na Unity delam ted a doufam, ze Fibix dosahne taky nejake pouzitelnejsi urovne. V posledni dobe na tom byla delana jedna gamesa. JEji vyvoj se odehraval v minulem roce.

    Motordead GDS 2012 Trailer - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=EXynR9LJ_9I


    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Reaguju na jeden pekne vousatej prispevek, ale dlouho jsem tady nebyl.

    BYDK: Erik je hlavne hrozna drbna (=ukecanej, nikoho jinyho s 400 kontaktama v messagerech fakt neznam). Fotit jsme byli, k v ty dobe, zadny fibix nebyl a videl jsem jen asi 3 kratky prezentacni videa z jeho enginu, ale kdovijak me to nenadchlo, ani se v tom dobu, nic dalsiho neresil, ze bych k tomu chtel zdrojaky, nebo neco zkouset, protoze to byl jen renderem, ty dobe jsem resil jiny veci. A pak prislo UDK a nasledne Unity, pak uz me nic jinyho nezajimavalo.

    Jak jsem psal, furt mu rikam, nebud blbej pis, pluginy do Unity, ale ne on chce vlastni engin, ze je podle me v dnesni dobe, samoucelna onanie.. snad vsichni se o to snazili zfailovali (snad az na to Rusaka v Unigine, ktery to pry hoden dlouho patlal sam..), nastesti to nema jen na hry, aby to musi drzet tolik up to date.
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    btw zajmaly by me vase zkusenosti s integrovanym lightmappingem beast - pouzivate nebo radsi pouzivate vray/mentalray nebo neco jinyho?
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    zdravim neporadil by mi prosim nekdo?
    mam problem s lightmappingem - cela mistnost je vpohode az na tohle:
    http://pan-iks.com/work/bad-shadow.jpg
    pouzil sem jako sekundarni integrator pathtracer - trochu se mi to podarilo to vylepsit "zabitim" pocitace na 4h ale verim v lepsi reseni
    diky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    pokad neplati moje licence z trojky na basic verze droida a ios, tak je mi dost k hovnu...
    navic co jsem koukal na betu, tak me fakt nijak nenadchla
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Jj, dostal jsem mail. Ted jeste zkontrolovat, jestli moje licence plati a na tuhle novou verzi nebo jestli mam smolika :P.
    LIRO
    LIRO --- ---
    Ahoj,
    jen aby to tu nehnilo. Určitě už to všichni víte, ale je venku Unity4.
    LIRO
    LIRO --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Díky za info, alespoň mám nějakou představu o času a ceně. Rozpady byl jen příklad, nemusel by tam být a docela by se dali vyřešit nějakou animací, nebo zobrazením jiného modelu.

    Každopádně nabídka platí dál, prozatím se nikdo neozval.

    Do Storu se juknu, to mi nenapadlo, díky za info. Každopádně raději dám přednost, že dám prachy někomu tady, než Hongovy z Uruguaye.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SHIGORBIRDMAN: no dyt jo :) proto to taky pisu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Dost mozna to co potrebujes uz davno nekdo udelal, doporucoval bych zagooglit nebo lepe podivat se do asset storu unity a bud to free stahnout, nebo za par dolaru koupit
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Tak tam neni moc co resit, natahnes do sceny kameru, natahnes do sceny model a prida se gui, to co popisujes, se da udelat max za hodinu dve, komplikovanejsi zacnou byt az veci jako "Popřípadě by bylo jednoduché menu kde by se spouštěli různé akce, rozpad, změna varianty, zvýraznění části modelu atd." ktere uz to muzou zkomplikovat na tolik, ze to muze byt i den a vice prace, protoze uz to bude vyzadovat nejakou definici casti modelu atd.

    Mit cas, tak ti to klidne za par stovek udelam, ale ted nemam cas ani chut poustet se do cehokoli dalsiho, byt takhle maleho.
    LIRO
    LIRO --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jak jsme psal, flash engine jsem zkoušel a nevyhovovali mi protože buďto nezvládali větší modely, nebo na ně tvůrci kašlou a neaktualizujou podle nového zdrojového software a u Autodesku je to pak hodně komplikované. V rámci subscription mám soft každej rok novej a když bych nemohl za rok, půl roku fungovat a čekat až nějakej Amír rozhodne, že zapracuje novou verzi, tak je to špatně.

    To mi je jasné a zas taková překážka to není. Modely můžu vkládat dle potřeby a pak udělat výstup, to co od někoho z Vás koupím, bude sloužit jako šablona, do který se to bude vkládat. Při tom množství co plánuju, to zas takovej problém nebude. každopádně, prohlížeč modelů, jako takovej by se mi líbil víc a rád si v tom nechám poradit.


    SHIGORBIRDMAN: Pro tablety to neřeším, když to tam půjde, bude to bonus navíc.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    LIRO: na galaxytabu budes muset buildovat prohlizec jako appku ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam