• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim vsechny. Ozivil jsem starou hru na ktere jsem delal pred rokem. Chtel jsem se zeptat, umi delal z vas nekdo networking? Ci jak je na tom vlastne UNET? Diky
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    Ahoj, diky za reakce. Kdyby jste se nekdy dostali do podobne situace jako my posledne JIRZIN9: tak tady je info o reseni. Kolegovi se nakonec problem se ctyrkanalovou instalaci podarilo vyresit a to dokonce jen s pomoci nativnich moznosti unity enginu. Linerani pohyb grafickych komponentu jenz by meli generovat zvuk se prepocitava na cirkularni pohyb zvukovych zdroju okolo jednoho audio listeneru nekde mimo scenu. Trochu zapeklite reseni, ale vysledek funguje velice obstojne.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak se to povedlo. Posilam zpravy na server, ktery mi poskytuje me domaci Arduinko. :)
    A ted mam novy quest. Pripojit se k sql databazi. Bohuzel zatim se vubec nedari databazi vubec otevrit. Problem s pristupem. Pokud s tim mate nekdo trochu zkusenosti. Je mozna os. posta? Dekuji
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jjj, jsou to sokety. Vim o tom prd. Ale neco jsem nasel. A zda se, ze to funguje. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: to neni otazka ani tak na unity, jako obecne na .NET. Podivej se na System.Net.Sockets.Socket
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Myslim, ze to bude dokonce ve vnitrni siti. Zatim nemam spec. Ale dostal jsem jen IP, port a jak ta zprava ma vypadat. Nic vic bych nemel resit.
    BYDK
    BYDK --- ---
    APH: Jsem v tomhle novacek. Vlastne vubec netusim, co a jak. Libilo by se mi neco jako SendMessage( Ip, Port, String ); Muze to byt takto jednoduche? :)
    APH
    APH --- ---
    BYDK: normalny POST request s headrom na webservice je ok
    'edit': tcp porty dle libosti - je to vlastne jediny normalny sposob ako z unity aplikacie komunikovat (akurat bude treba mozno full .net profile), s HTTPS je ale problem, aj ked pochybujem, ze to budete vyzadovat, skoro kazdy to (bohuzial) ignoruje..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Pokud bys nemel statickou ip, tak to staci jen pres neco proroutovat, to znamena, ze nevolas server naprimo, ale nejaky jiny stroj, ktery statickou ip ma a kterymu ten tvuj server posila svoji adresu, na kterou je nasledne klient presmerovanej, po co zavola ten presmerovac - tenhle presmerovac koupit jako sluzba za par dolacu mesicne.
    A pokud tam posilas neco dulezity nezapomen si to zasifrovat v pripade tech web service, ktery jdou pres HTTP - to jen posles pres https.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Pokud Unity umi klasickou komunikaci pres TCP, coz umet musi, tak to neni problem.

    Si na zarizeni - serveru s tou statickou IP, pustis server- listerner (proste neco co je furt aktivni a na urcitym portu ceka na message), kterej bude porad poslouchat a pak z jinych zarizeni klientu (Android) budes posilat requesty - obratem musi ten server poslat echo, ze pozadavek zpracovan -ok, nebo exception. Pokud nic neprijde zkusis to za cas XY poslat znovu, pokud to neprijde vickrat - tak ti nejde a net nebo server.

    Muzes to resit nejakym proprietalnim lowlevel plaintextem, ale uz to bylo vymysleny a nejlepsi je to delat klasicky pres Webservici - a coz je protokol jazykove nezavislej, takze ti to serverou cast - muze napsat kdokoliv v cemkoliv, ale nejlepsi frameworky na tohle, podle myho jsou v Jave (byt ji nemam rad).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim chlapi. Chtel jsem se zeptat. Dostali jsme zakazku a jedna z casti je z Andriodu, poslat string na zarizeni, ktere ma sve stat. IP a poslat to pres urcity port. Je to proveditelne? Nema to nejake uskali? Dekuji
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    rekl bych ze ano :)
    APH
    APH --- ---
    to bude asi uplny bullshit co
    tak pchat jedine z kazdeho AS von zvlast
    APH
    APH --- ---
    AS1:
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    data = #MAGICJOHNSON1 + data;
    }

    AS2:
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    data = #MAGICJOHNSON2 + data;
    }

    AudioListener
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    if ( data.begins(#MAGICJOHNSON1) )
    {
    data = data.remove(#MAGICJOHNSON1);
    Plugin_SendToReproduktor1(data);
    }
    if ( data.begins(#MAGICJOHNSON2) )
    {
    data = data.remove(#MAGICJOHNSON2);
    Plugin_SendToReproduktor2(data);
    }
    }

    vyzera to otrasne, ale *snad* pochopitelne
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: :) napisem tie sluchala este raz: vysledok sa musi ( podmienene ) routovat mimo unity do systemu, ktory ich pozna viac ako jedny

    -- je pravda, ze preco nanahradit cely audio subsytem, ale s tym by bolo podla mna viac viac mrzeni ako uzitku
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: afaik unity pouziva single kontext openAL, takze neslo
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to mozne, mna potom napadlo, ze dostat z toho dalsi nezavisly listener by asi znamenalo konstantne disable/enable medzi nimi prepinat, ale znamenalo by to zrejme (netrivialne) to buffrovat, ak by to vobec slo
    nicmenej, pokial sa da pozicia ofejkovat podobne ako v tomto plugine, zacal by som najskor asi niekde tam

    .. jo, v 5 je sice k nejakemu low level lepsi pristup - https://bitbucket.org/Unity-Technologies/nativeaudioplugins , ale je to orientovane skor na filtre / efekty
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: jsem si celkem jisty, ze to funguje nasledovne:
    a) na objektech jsou naplacane ty jeho virtualni audio sources
    b) pro kazdy virtualni audio source je vytvoreny realny audiosource x pocet aktualnich listeneru, na samostatnych gameobjektech, ktere se pozicuji tak, aby vuci realnemu listenerovi odpovidaly
    c) zbytek resi unity

    nezkoumal jsem nijak vic audio moznosti v petce, ktere jsou prece jen o kus dal, ale afaik k low level pozicovani na urovni audio driveru neni nikde pristup, jen je tam mozne mnohem snaz a lip skladat zvuky / filtry atd
    APH
    APH --- ---
    inak aby bolo jasne: nepredpokladal som, ze pouzije ten asset 'as is' - je to navod, ako ziskat pozicne audio - do audio buffera ;;
    potom to jedine preroutovat do niecoho co vie, ze v systeme existuje nieco viac ako jedny umelohmotne skuchadla
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam