• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ROLAND: no to ze se ta strela objevi za hlavni mi prijde jako ze se spawne tam, kde driv byla hlaven, takze ten skok musis kompenzovat pridanim k pozici te strely, ne az pri dalsim updatu
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    SIRLOON: Ano myslím, že jsme tam přidávali i rychlost lodi.
    Ale pamatuji se že jsme museli snižovat někde nějak rychlosti.
    To bylo u řekněme prototypu Azulgaru.
    A já bych se rád tomu vyhnul u mnou navržené hry.
    Herní oblast jsem nechal zvětšit na cca 30x30km a nejrychlejší lodě budou dosahovat rychlosti asi 200m/s. Respektive tak je nastavená.
    A možná to ještě nechám zvednout až na 500m/s u těch nejrychlejších.

    Takže první vodítko střela musí mít rychlost lodě + ještě svou rychlost aby byla rychlejší než loď.
    U laserů asi nebude problém ty se fejknou, u raket a torpéd snad také ne. Ale u projektilů nevím.

    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ROLAND: kdyz davas impuls strele, pricitas k nemu i rychlost lodi?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Měl bych takovou otázku, snad ji zformuluji správně.
    Netuší prosím někdo co je za problém, když mám loď která střílí střely tak, že při nějaké rychlosti přestane střílet? Nebo se střely začnou objevovat za hlavní zbraně?

    Proč se to tak děje?
    Jsou v unity nějaké rychlostní limity?
    Jakým způsobem se to řeší?
    Prosím vysvětlit jednoduše, laicky.
    Díky.
    2NDREALITY
    2NDREALITY --- ---
    MAIMONIDES: solidni..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JAACOB: Jak to na tebe působí?:)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    JAACOB: https://www.facebook.com/esqgame/

    Obrázky a videa, články od vývojářů a tak:)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    MAIMONIDES: mas nejakej showcase co v tom delate vy? :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    GREATDRAKE: Jo. Konzole ani mobily teď nedělaj a my jsme rádi. Neodčerpává to kapacitu vývojářů:)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: což asi vysvětluje z velké části tu absenci AAA titulů.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GREATDRAKE: nejaka starsi verze predchozi, nebo mozna tu pred nimi, generaci hypoetticky podporovala (ale nejsem si vedom ze by na tom jakakoli konzolova vec kdy vznikla)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    MAIMONIDES: koukám se tam po podpoře konzolí... a docela ticho tedy.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Zkus je. Zaujala mě tvoje zkušenost s Unrealem, tak jsem si říkal, že zas připomenu Unigine:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    tak me vzdycky prisli, ze maji pluis minus vsechno a v dobrem stavu, proto jsem se vzdycky podivoval, ze to nikdo nepouziva
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Udělali docela pokrok. Nepodařilo se jim zatim ulovit AAA, protože konzervativní myšlení a jednoduše, protože to je padesát lidí z Ruska z Omsku.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    No ja ho zkousel prave pred 15 lety, kdyz vysel, a doporucoval jsem ho kvuli fyzice na zvazenou :)
    ale za celou dobu existence krome benchmarku a jimi samotnymi delanym oil rushem vim (z her) o hrstce pokusu, ktere vetsinou nedopadly... naposledy jsem si chvilku hral s trialem tak pet let zpatky.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    2NDREALITY: podívej se n jejich web, myslim, že drží kroks dobou

    SHIGORBIRDMAN: AAA hru v tom nikdo dělat nezkoušel. Jsou to Rusové a těžko se jim proráží. Mají eval zdarma.


    Zkuste a uvidíte.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: a uz na nem za tech patnact let existence a licencovani taky nekdo neco udelal? :)
    2NDREALITY
    2NDREALITY --- ---
    MAIMONIDES: jak je natom s kvalitou materialu=visualizace=rychlosti vs unreal?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam