• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MARTYMARTYSTARCRAFT - NYX STARCRAFT 2 LEAGUE
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    ARCHITECH: ale jo tak svym zpusobem je logicky ze kdyz dostanes bye mel bys mit co nejlepsi pomocny hodnoceni, proto jsou to dokonce 4 a ne jen 3...
    ARCHITECH
    ARCHITECH --- ---
    STRANGERD: Prej to takhle ma bejt, ale nevim, kam bych te na to odkazal...

MARTYMARTY: kde beres ty informace o tom jak ma spravnej swiss-system fungovat? :)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    STAROJDA: hele tys dostal bye? nechapu jak v tom pripade muzes mit nakej buch.?
    TRIPLT
    TRIPLT --- ---
    KOM: Jj staci se domluvit s protihracem... :) rozhodci je zbytecnej... :) dukazni material jsou replaye... :)
    KOM
    KOM --- ---
    Jsem v tomhle turnaji nováček. Jak mám vědět kdy budu hrát se svým soupeřem? 6.1 - 10.1. je vcelku širokej pojem :) To se mám nějak domluvit s tim kym mám hrát? Nebo u toho musí bejt rozhodčí? díky
    NARMO
    NARMO --- ---
    achjo, to bude klepec:)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    hh to bych ja si mel screen poridit taky - prvni asi budu taky jen do prvniho ukonceneho zapasu (sic me jmeno je dost nizko v abecede) :D
    GAPPO
    GAPPO --- ---
    ABRIEL: :) ty se ale máš, to bych bral také :)
    ABRIEL
    ABRIEL --- ---
    já si musím udělat screen tabulky protože jsem na druhém místě :-D zlatá abeceda - po prvním kole už to tak nebude :-D
    GAPPO
    GAPPO --- ---
    TENERD: se nedí nic dělat, hold budu doufat, že to zapojí rychle:) Jo a také, že všechno vybalíme.
    TENERD
    TENERD --- ---
    GAPPO: ten svycarskej system tohle proste z principu fungovani nedovoluje..
    GAPPO
    GAPPO --- ---
    No je škoda, že nejsou kola rozlosována dopředu, aby se dalo případně předehrát. 14.1 se stěhuji do nového bytu a tam ještě nemám net. No a nevím kdy mi ho přijde UPC nahodit.
    KVENTIN
    KVENTIN --- ---